Ancestors

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Ancestors

Messaggio da refolo »

Mia mamma me diseva, che co la iera picia, le storie che i ghe contava non iera fantasia ma vere. Durante la raccolta del Ribes....l'Uva de San Giovanni, i fazeva i falo', i cantava, stregonerie, fioi che urlava, un vero baccan.....quel che oggi conossemo come HALLOWEEN!
La sezion de sti clan de gente Celtica, partiva dall'Emilia andava a Pordenon, fin alle porte de Muja (Vedi el Carneval) e tutte le dimostrazioni, e sfilate de maschere, storie che noi non savevimo, o iera irreali.
Siccome son nata per San Giovanni, me ciamo Maria-Giovanna, go'sposa' un Zanier, che in Venezian xe un semplice Giovannini, me go' messo in testa de rivar a definir sto mistero. Ghe disevo al mio Richele? ma te son proprio mato come quei de San Giovanni? o xe coincidenze?
Non cercavo ne casati,ne onoreficenze, ma durante i mesi che go' dovesto far l'universita' del Vittoria, per ciaparme el permesso de costruirme sti do' muri; son entrada in una sezion dove che ghe iera i disegni de sta grande magnifica costruzion, fatto nientemeno da un illustre Italiano. In scrittura Italica, el disi che; la maggioranza dei ambienti sottoscritti, i vien fatti come i San Giovanni????adesso capisso el perche' el nostro lunatic xe a San Giovanni.
Pertanto, questa Universita' o cioe' quel che iera prima, un Lunatic section el ga' una brutta reputazion, i fioi pici vegniva punidi, in letto senza zena, scalzi Dio sa' cossa chei ga' patido, tutto perche' i iera senza un papa'.
Tipico Charlie Dickens Stories.
I Giovanni iera un gruppo de gente esperta nel presentar quel che in futuro vegnera' ciama' CIRCO, ambulanti, saltinbanchi ecc.
Per de piu' chei Veneziani, el suo dialetto stretto i disi ""Z al posto della Gi"
Partindo da questo punto, mia fia, piu' interessada de noi, se non altro non go' produ' fioi masc'hi eventualmente el cognome vien dimentica'
la ne ga' fatto una grande sorpresa per i nostri 40 anni de matrimonio
La storia disi, che discendenti dei Dogi Veneziani, impartiti con Sebastiano Zane, a redent of Venice, who was created Doge in 1173, and was instrumental in the reconciliation of Emperor Frederick Barbarossa and Pope AlexanderIII, La ragion della traduzion latina, dimostra che sta creatura iera desiderada dal papa' come erede, eventualmente discendi dai desiderati. (COME EL COGNOME DEI FAVENTO, che go' promesso a Franco de tirar fora qualcosa).

ZANIER: FAVENTE DEO (HERALDRY)
EL BLAZON of ARMS:= Per fess argent and azure; overall
A wolf rampant counted-charged.
Argent (white) denotes peace.
An eagle displayed sable,
Crowned proper.
UN SCOZZESE CON DUE tomi GRANDI COME UNA CASA DUE VOLUME UN DALLA ""A"" ALLA ""L"" L'ALTRO FIN ALLA ""Z"" EL ME GA' TROVA' FORA TUTTA LA STORIA. lOGICO CHE GO' PAGA' UN POCHETO.
Dei Zanier ne xe 736 sparsi nel mondo, un per in Germania secondi cugini, i vendi prodotti per la neve. Un sta' in Canada, el xe cantante ciama' el Elvis de Toronto.........lo go' inteso, preferivo el vero.......
ma ridendo ghe go' dito NO! HEREDITANCE INVOLVED.....gavemo fatto una ridada.
La premiazion xe stada fatta a SIENA col sigillo Toscano, posto dalla sosta del ritorno delle Crociate. Grazie anche a quel momolo de Riccado Cuor di Leone chel ingrumava su' tutte le migliori casate Europee, come che ga' fatto i Svizzeri coi sui mercenari. Per de piu' se capissi perche' l'Inglese va' matto per la Toscana, adirittura i pensa chei xe paroni lori. Coi Guelfi-Ghibellini diventadi Gibson-Fitzgerald.
Sara' una roba profonda ma assai interessante. In barba a chi che critica.

Refolo :wink: :wink: :wink:

PS. el miglior servizio de ricerche lo fa' i Mormoni del Utah, niente de meravigliarse, lori come mi' ghe tien alla famiglia e dinastie.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Ancestors

Messaggio da macondo »

refolo ha scritto:PS. el miglior servizio de ricerche lo fa' i Mormoni del Utah, niente de meravigliarse, lori come mi' ghe tien alla famiglia e dinastie.
Verissimo. De quel che capisso i utiliza anca i Mormoni che xe in giro per el mondo per fotografar i veci archivi dele parochie ecc. I ga anca un contato a Trieste...
Penso che sia una maniera de autofinanziarse.

Li trové a:

http://www.familysearch.org/


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Questa xe una lapide fotografada de mio papà nei anni 50 a Clauzetto, va ben che ghe xe una n de più :-D
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nei anni 30 ghe iera diversi interessai de araldica, che offriva rizerche , per farse riconosser la nobiltà: qua xe el principio de un che ghe gaveva scritto a mio papà, fazendo rizerche sulla nobiltà veneziana..
Immagine
adesso vedo in piazza della Borsa spesso una baracchetta con scritto Il tuo cognome e l'offerta de ricerca dei antenati


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:adesso vedo in piazza della Borsa spesso una baracchetta con scritto Il tuo cognome e l'offerta de ricerca dei antenati
quei me fa sai rider....go avudo difficoltà a trovar dati in anagrafe, figurarse cossa che sa lori :roll:


refolo

ancestors

Messaggio da refolo »

scuse' ma son in mood de scriver certe robettine che me sta' a cuor.
Verso la fine de Dicembre principio de Gennaio 2002/3 go' visto una supplica su Trieste mia de un ex Marines American, el domandava un aiuto per trovar i sui antenati de Trieste. Essendo el forum con la copertina aperta in 5 lingue? non go' fatto caso.
Dopo due settimane Thomas Cohoon del forum dei ex Trust el me disi se lo posso aiutar. Sicuro, ghe rispondo? ma da dove comincio? sto povero mulo piu' giovane de mi, eventualmente not belong to the Trust Troopers
i me lo ga' scariga' a mi!!!!!!!! Tipici de quei che xe conservatori.
Vado in America, parlo al telefono el me invita a casa sua, mi ghe rispondo che i me ga' consiglia' de limitarme sui trasporti pubblici. Stupida mi' dovevo far alla mia magnera.
Bon per farla breve, el suo nonno xe parti' da Trieste imbarca' su una nave de trasporti diretti in Northfolk Virginia. Col xe arriva' el se ammala, el capitano lo fa' sbarcarel finissi in un convento de Santa Theresa?...
passa i anni, el se sposa, el ga' 3 fioi, el diventa Sindaco della sua Contea,
el nipote trova in sofitta incartamenti, lui me scrivi, mi cerco? vien fora chel ga' due sui viventi relativi, un sta' a Monrupino, mi' non so' una parola de zakai, el vecio xe veramente vecio, titubante de parlar ma el ametti chel xe resta' solo lui della sua dinastia. Un'amica me aiuta, la parla con sto Mr. e tutto finissi, che almeno el sa' chel xe de razza triestina. Nato a Trieste sotto l'Austria-Ungheria. ma la bella xe chel suo cognome discendi dai Bartolomei Ungheresi, che come dito sulla mia storia tutto iera congiunto sia col nome che con el desiderio de aver erede.
Sua moglie me ga' ringrazia' disendo che ste belle notizie lo ga' porta'
all'altezza de sentirse belong to someone......mi ghe go' spedi' un CD de Paolo Tosolini con 300 immagine de Trieste, almeno el se vedera' le foto della nostra citta', el rispondi? what about the translation? I don't know a words in your Lingo!!!!!!! simpatico al limite, el xe contento, el suo cancro
xe in remission.
Refolo


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:
babatriestina ha scritto:adesso vedo in piazza della Borsa spesso una baracchetta con scritto Il tuo cognome e l'offerta de ricerca dei antenati
quei me fa sai rider....go avudo difficoltà a trovar dati in anagrafe, figurarse cossa che sa lori :roll:
No poso dir per tuto cuel che i te prometi, e anzi in certi caxi i le spara un pel grose, pero` a mi i me ga tirado fora subito le notizie giuste.

Partivo avantagiado de 'l fato che le conosevo za ;-D pero` no gavevo riferimenti e i mati inveze i gaveva anche cuei ... mi ghe gavevo dado me par 10.000 lire ... poco meno de 5 euro, insoma :-)

Sara` che el mio cognome el iera facile de trovar ... comuncue no i te fa ricerche su de ti ... i trova i omonimi che ga avesto un titolo de cualche parte in te la storia ;-) ... a mi la me xe andada ben perche` 'l mio el iera un caxo facile ;-D ... poca gente, endemica de ste zone ... nobilitadi de recente ... dificile de confonderse, insoma ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a papà i ghe gaveva scritto tuta una storia de nobili, fati conti de Carlo V, che savemo che bori ghe mancava per cui el pagava con titoli de nobiltà, per gaverlo aiutado con un trasporto de navi nel Mediterraneo, el problema , e quel i se spetava de ciapar i bori per la rizerca, iera trovar el colegamento fra i mii bisnonni e sti nobili, che i dati de lori se fermava al setecento, e mi inveze arivo andando indrio ala prima metà del otocento. Saria de andar in giro per cese e registri parochiali, e i Mormoni de quel che xe qua in Europa poco i ga fato. Più facile saria corerghe drio se gavessimo parenti emigrai in America, ma anche là el can no movi la coda per gnente e ghe vol pagar. Go ancora un poche de ste carte, ma qualcossa xe andado imbusado dopo la morte de nona.
Però ve devo dir che me go comossa co sta estate in Dalmazia go ritrovado la tomba del fradel de mia bisnonna del 1860.


refolo

ancestors

Messaggio da refolo »

due risposte...
una a Franco, quel blason de mio mari', scusa dei Zanier xe stado come onor de guerre, el tuo xe con la corona quel xe differente, ma lo stesso val simile perche' tutti i nobili ga' comincia cussi', ricompense dade dai superiorI, ipotesi; le guardie Svizzere, i xe tutti principi della Chiesa. I colori le bandiere xe tutto delle guerre fatte dai mercenari, risultato da puareti i xe diventadi in certo qualcomo ricco come i nobili.
(comunque come promesso pena che go' un momentin de tempo vado in sto posto dove xe una macchina che te metti dentro el cognome e salta fora macaco, non offenderte Franco ma go' paura che piu'cerco e piu scopro che anche ti te sara' de razza Friulana, ghe xe un paesetto che se ciama faventi, poderia esser simile).

Beta, el Zannier con due "N" xe la stessa roba, dipendi dal mispelling della persona che parla, es: i Inglesi co i te domanda come che te se ciami....ipotesi WILLIAM i te domanda con una o due "L" te vedi che xe fonetico, nel senso che se te pronuncia ben DOUBLE L. Per guesto noi in Italiano non gavemo bisogno de far el spelling perche' scrivemo come che parlemo e leggemo tutto senza scurtar parole.

Per finir, non corri che te corri in America, perche' i mii antenati americani me li go' scoverto fora da sola, mettite un giorno FAMILY HISTORY CENTER..Casa Riunione, Milano Italy. fatte una ciaccolada o scrivi o guarda sotto l'Internet. Questo xe solo per i Italiani, ogni stato europeo ga i sui. Ma i Mormoni xe i unici che se interessa de tutto, perche' anche lori xe emigranti.
Refolo


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:( :( Macondo, Refolo e Babba, spiacente dirti ma quei siti web che ti ga scritto qua sopra non vale un corno. Mi go registra con 'Ancestry.co.uk che xe dei Mormoni, e non go trova niente ma niente dalla Scozia e quel altro Family Search ti tocca lavorar cosi tanto prima di registrare che ti perde la pazienza e ti li mandi in quel paese. Quel e della Church of Jesus Christ of the Latter day Saints o qualcosa del genere (Christian Science o qualcosa) ma non vale la pena per via del tempo che ti devi aspettare un risposta per non dire quanto ti devi fare per registrare. Pero se ti interessa, al momento 'Ancestry.co.uk' ti offre 14 giorni gratis di ricercha dopo aver registrato.
C'e un bon sito che si ciama 'genesreunited.com' che ti costruisce anche 'l'albero famigliare' gratis come ti scopre la gente della famiglia ma mi go trova tutta la famiglia del mio padre - non tanto facile nemmeno molto difficile - tramite www.scotlandspeople.gov.uk - ma anche li ti tocca spendere schei. Al momento pero, ho scoperto tutta la famiglia del m io padre sino indietro a 1826, roba che non savevo sino a sti ultimi due settimane, perche mio padre ga sposa mia madre in Inghilterra nel 1919 e i suoi genitori erano za morti molto prima cosi una volta sposai il padre e madre non si sono mai andati su nella Scozia. Un suo fradel, Thomas, ha emigrato nella Canada e sto ancora sercando che fine han fatto le do sorelle, Sarah Gray e Margaret Halley Southgate nate nel 1887 e 89 in Kelvin in Glasgow. E difficile perche quando le donne si sposano, cambiano cognomi e se non ti conosci il cognome dell'uomo che si sposa, diventa un po difficile. Parevo di aver trovato Margaret oggi ma invece fu la sua nonna che aveva la stessa nome e lei si e sposato con un Peter Buchanan. Go zerca Peter e go trova un cento del stesso nome!!!!!
Pazienza. Se qualcun vol aiutarmi, la su sono i nomi e i posti web. E la roba piu buona xe che la famiglia Southgate era l'unica famiglia con quel cognome in tutta la Scozia negli anni 1800-1900. E il nome del mio padre fu Robert Little Southgate. SE esiste in Canada, Ursus, fammi saver.!!! :-D :-D :-D
Ciao Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Una piccola addendum a quel posta di sora. Go trova oggi un foglio dal censimento fatto nella Scozia nella regione di Glasgow e il paese di Govan nel anno 1871 e in fondo della pagina appare:
Peter Buchanan, capo famiglia,eta 25, mestiere carpenter (falegname) e:
Margaret Buchanan, moglie, eta 23 mestiere Domestica.
E quella Margaret xe la fia della nonna del mio padre, (egli nato nel 1885). Affascinante. Fra poco gavro un 'albero famigliare paterna' piu grande di quei alberi nel Yellowstone Park negli USA. Perche pare che ogni donna della famiglia Southgate di quella volta metteva alla luce 6, poi 5, poi cinque, poi quattro fioi. E sempre solo do masci. Vedi la difficolta ritrovare le donne????????????!!!!!!!!!!!!!!********** :-D :-D
Larry (l'agnello fra un mese sara contento del albero famigliare)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

ancestors

Messaggio da refolo »

Tommaso Aka Larry..... sorry, ma se vedi che non te fa' parte dell' aristocrazia Scozzese!

Go' appena fini' per la mia amica, Muriel el GILLES and KELLERMAN, ambidue blasonati e con corone, me dispiasi per ti' e per quei chei continua offenderme (***). Mia fia vien a Trieste e un bel articolo lo scrivo per el Piccolo! L'Internet a Trieste, devi esser controlla' de piu'.
Non go' mai inteso' tante fesserie dai mii ex connazionali, se vedi chei appartien a famiglie alquanto ....no modeste, ma de ambigue generazioni.
Ciao Maria aka Refolo, che fin adesso go' sopporta'. Go' proprio visto che non se pol scriver o dir la propria se qualched'un vol far el sapiente.
Ve lasso con tutta l'anima, go' altre robette piu' importatnti, che forsi un giorno ve lassero' con tanto de naso!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Scusa Refolo, go taiado un riferimento che no fa parte del forum e che no ne riguarda, sempre se volemo portar avanti una politica de pase :-D
E per Larry, te ciami Ursus, spero che el te leggi, me ricordite che qua, almeno che i sappio, nol xe iscritto :-D


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

babatriestina ha scritto:...........go taiado un riferimento che no fa parte del forum e che no ne riguarda, sempre se volemo portar avanti una politica de pase..............:-D
Apogio :wink: :wink:

Un argomento proprio de saloto, proprio per far 4 ciacole.

Ogigiorno, tuta sta storia de discendenze "con o senza stemi", "con o senza certificati", credo che gabi valor come curiosità familiare e eventualmente publica se la fa riferimento a loghi o anche persone conosude. No vedo un'altro obietivo. Personalmente me piasi leger, saver, se posibile scambiar informazioni, ma finissi qua. Ai giorni de ogi le priorità dela vita xe altre.
Alora vedemo cossa posso ofrir de informazioni curiose a bruciapelo, dopo vedemo de meter altre informazioni, se pol aver interese.

Ramo paterno. Registro storico, albero genealogico e araldica, documenti originali conservati nel museo storico di Napoli: Antica famiglia di origine greca, trapiantata in Puglia attorno all'anno 1000 D.C. Inizia il ramo "italiano" con Paolo T. ( e cussi de seguito )...............nomi date, avvenimenti fino ai nostri giorni.

Ramo materno (nonno), dovessi vardar dei documenti, comunque discendenti diretti dai nobili De Filippini, saria mio trisnonno,( xe un paese in Istria col nome dela familia).
Ramo materno (nonna), antica familia de origine toscana, trapiantada in Istria dove ga sempre avudo terre e comercio.

Personalmente, se altri amici vol scriver do righe, sarò contento de legerle, in fondo xe tocheti de storia che fa parte dela nostra vita. :wink:

Fabio


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-) :-) Shalom, figli miei. Oggi fasendo ancora dei ricerchi go trova che forse son anche un po Ebreo. Go scoperto un Southgate, nella citta di Glasgow nella Scozia, un che si ciamava Southgate, Abraham. Sposa con una donne di nome Isabella e con una figlia ciama anch'ella Isabella.
Cio, Refolo, che non xe aristocratico?? :-) Vedi che la mia famiglia va indietro a tempi assai lontani. Un figlio di Abramo, niente meno. Ora mi tocco far Domenica ogni Venerdi sera. Pecca che no go un capo di lavoro a cui potrei dire, ma oggi xe Venerdi. Gli Ebrei fan festa!!!!
Cussi, ti saluto tutti con un grande SHALOM. VA ALAYKUM AS SALAAM.
And may your God go with you. :-) :-) :-)
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ma no xe dito che Abraham fussi per forza ebreo, molti Protestanti doprava nomi dela Bibbia, ciò, Lincoln iera anche Abramo!!
me par che te zerchi una scusa per fraiar un giorno de più, solo ricordite che la festa dei Ebrei xe sabato, anche se la comincia venerdì sera. venerdì xe la festa dei Musulmani! però decidite, che se ti fa festa de sabato no te la pol far de domenica :-D :wink: :-D
e anca decidite se ti pol far a meno del persuto e dela porzina in genere :wink: :-D ;-D
( senza alcool come i musulmani po no te 'rivo a imaginar.. ;-D)


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

( senza alcool come i musulmani po no te 'rivo a imaginar.. ;

Uno dei mii tanti capi sul lavor, el iera esperto de coton e de conseguenza el andava spesso in Egitto; el me contava che là i mussulmani pastegiando no i podeva bever vin a causa dela regola del'alcool, ma sicome che el Whisky che co' xè stà fate le regole no'l esisteva e per questo no'l iera contemplà nele regole stesse, i pastegiava bevedo wisky (ma sarà sta proprio vero?), lui, conossendolo, sicuro sì.
:wink: :wink: :roll: :wink:
ciao
sum culex

Per Larry: a sto punto te pensi de poder festegiar el venerdì, el sabato e la domenica? No esagerar cole feste: se mi co lavoravo gavessi fato cussì i me gavessi butà fora! :lol: :lol: :lol:
Una volta quel mio capo de prima me ga fato imbriagar: iera vignudi clienti de fora e dopo el lavor, prima de zena, el me ga fato andar con lori.
Ogni dun doveva pagar un giro: una bira e dopo un wishky. una bira e dopo un whisky e cussì avati. In sete oto che ierimo e a stomigo svodo te pol imaginarte! :roll: :roll: :roll:
ciao ;--D ;--D ;--D e no rabiarte, ste batude voleva esser benevole e no cative!!!


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Ma non xe vero che i mussulmani siano analcoolici. Mi go viaggia nel Libano, Siria, Iraq, Iran, Kuwait, Bahrain, Abu Dhabi, Dubai, Sharjah, e l'Egitto e la Libia. Tunisia, Marocco, ecc.. Unici due paesi dove era completamente vietato bere furono Quatar e Saudi. In Egitto c'era una birreria e anche qualche vinicola. Nel Libano fanno dei buonissimi vini. Nella Siria c'erano piante di birra e vini come anche nella Giordania. A Baghdad c'era una grandissima birreria (Eastern Breweries) e ti dovevi veder i Iracheni di Sabato sera. Ubriachi fradicci. A Tehran sotto lo Scia c'era anche li una birreria e un paio di vinicole. Conoscevo i Direttori Technici e Managing Director di tutti sti posti. Li go visita nei loro ufficci. E` solo una parte dei Mussulmani che sono analcoloci. I Sci'iti. I Sunni fanno alcool (specialmente Arak) e vini e birra e bevono come pesci. La stessa roba va anche nella Turchia. Il Direttore della Birreria in Cairo si ciamava Fouad Fouad, un brav'uomo. Ora In Iran, con gli Ayatolla l'alcool e vietato. Pero, in Quatar, gli Sceichi in comando hanno messo negli alberghi dove vanno gli stranieri 'on business' una camera che serve come un bar. Ti pol bere quanto vuoi li dentro. E come ora in Italia per fumar. I ristoratori, se non sbaglio, possono mettere una parte del ristorante alla disposizione dei fumatori, come sara anche qui in GB fra non poco. Pero, quel la sopra che parla del whisky, mentre non e del tutto vero ha, si, una certa suonanza del verita. Ho avuto buonissimi cliente nella Arabia Saudita e loro venivano a Londra sempre per concludere i contratti. Andavimo fuori la sera in un ristorante in Oxford Street che si ciamava Omar Khayyam. Seduti a tavolo per ordinare da magnar, prima ordinavino da bere. E SEMPRE ordinavino una bottiglia di Johnny Walker etichetta rosso PER PERSONNA, dopo pensavino da magnar. Ma, anche nel paese, se ti son abbastanza ricca o connesso alla famiglia reale saudia, non ci son problemi. Pero i bar xe sempre nascosti didrio un muro nella sala da pranzo. E questo detto dall'esperienza!! :-D :-D
Larry(l'agnello che non e`un dipsomaniaco (NO???)nemmeno alcoolico - solo che piase bere nelle sere per non dir col pranzo e alla Domenica alle ore 1200 mezzodi, comincia con un bel grande biccer di Sampari Soda) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :oops:


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D :-D Sum Culex. In merito alla mia 'long weekend' da lavoro. Mi go un capo che xe assai benevole. Posso andar lavorar a chiunque ora voglio, lavorar come voglio, finir quando voglio. Si ciama Larry Southgate. (Strano, ma xe lo stesso nome di mi!!!!) Sum Culex, mi go ritirato dal lavor normale almeno 10 anni fa quando son arriva all'eta di 70anni. Oggidi, lavoro ancora piu duro da quando fu impiegato/rappresentante/export sales manager. 5 anni fa muori la mia bella mogliettina Triestina e da quel giorno divento` casalingo. E tu, forse, anche casalinga, conosci quanto duro e` il lavor delle donne. Pero, e piu duro per un vedovo che deve imparar fare tutto della donna specialmente cucinare. Non son buono come cuoco. Non posso cucinare bene. Ecco la mia ricetta per cucinare. Metto la carne nel forno e quando diventa nera so almeno che e cotta. Si pol sempre grattar via il nero, e quel che resta xe bon da magnar. Le patate che bruciano nella pentola, ben, xe solo quel dal fondo. Quei sora non son bruciati e un po di salsa sora maschera il gusto del bruciato. La pasta. Al dente. Ma mi go denti falsi. E come sanno loro se xe al dente o no? L'unica roba a quale son bon xe da frigere o bollire un paio di ovi. e frigere la pancetta.
E po, al supermercato ti trovi za tutto pronto in cartoni di plastica. Soltanto che l'altra sera si ga scola la plastica quando scaldavo un po di pollo al khiev. Dopo go magna un po di formaggio sopra toast - Welsh Rarebit. Ma posso prendere Venerdi, Sabato e Domenica come festa religiosa se voio. Comando mi qua. Son capo, operaio, tecnico, e servo.
Larry (l'agnello scontento dalla vita)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry, le tue rizete de cusina no xe mal, ma ghe xe un problema, se te lassi brusar dopo xe più dificile netar la pignata :x . Però te pol scaldar col microonde che no te se squaia la plastica :-D
Per el alcool in paesi arabi, xe cambiado nei ultimi anni, diria. Mi no go problemi, se xe un bicer de bon vin me va ben e se no me va benissimo acqua. Che po i sceicchi bevi de scondon e co i xe fora, no dubito, ma dopo i ne disi che semo noi occidentali i petessoni.


Torna a “El salotin”