Albergo al palazzo RAS?

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da babatriestina »

no go visto le camere. E go scelto de mostrar quel che iera visibile prima. per i soliti che disi ch e i ga cambiano tuto, che i ne porta via tuto.. Xe el stile de fin otocento, pesante eclettico, scuro... le nove sale xe assai più luminose ma no so se ghe interessava ia forumisti . però per 2 euro un cafè anca merita


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da Ciancele »

No credo che el novo hotel RAS posi far concorenza al Excelsior. Ghe manca el mar. El vecio Jolly xe tropo novo e tropo moderno. Ani fa go dormì là diverse noti, mai al Excelsior. Ma me ricordo che là se balava.
Anca qua gavemo un albergo vecio in cità. Se te pol dormir là i te dà del lei. E un altro novo sul fiume. Un bar al ultimo pian. No sufita, 11. pian, andove che se podeva anca balar con musica viva de orchestrina. Ma tuto zemento, tuto moderno. Anca in quel in cità se balava. Feste del club automobilistico e de asociazioni ingegneri ecc. Babe in abito da sera fina partera e i omini in smoking. Adeso semo in zavate e la ioza soto el naso.
L’albergo vecio ga un ristorante con stela Michelin e un sensa. Novembre e dicembre xe i mesi de l’oca rosta e i te prepara tuto, anca par asporto. ‘sti alberghi in case vece ga qualcosa che i novi no podarà mai ‘ver.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da babatriestina »

Questo no me par ch e gabi sale per balar. Al Excelsion iera le Balo del Mare fin genaio, andavo d e mula Acompagnava mi e le mie amiche mio cugin più vecio, che ne portava a casa zigandone Notambule maledete! perchè no finivimo più de balar.
Adesso in tanti posti i veci palazzi ifa alberghi, ghe ne go visti un per in Spagna. un iera un ex convento..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da Ciancele »

Ogni ano andaimo a far notoloda: Tanz in den Mai = Ballo nel maggio. Cominciava el 30 de aprile e se 'ndava a casa el primo magio. Sempre abito da sera e smoking. No sala Patata o Suban 1945. Adeso con l'artrosi cronica ridemo. Iera do o tre feste a l'ano. Bei ricordi, anca parchè i ne fotografava e gavemo le foto intun album. Adeso le mostremo ai nipotini.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da Piereto »

Purtropo le orchestrine o el piano bar xe morte, causa le tasse. Anche quando che el gestore de un caffé o de un hotel el meti suso musica con un CD el ga de pagar la SIAE. No solo diritti de autor, ma la cifra de pagar xe in ragion del numero de le consumazioni fatte. Roba de mati. Un super fisco. Comunque i alberghi in vece costruzioni ga el loro fascino, e xe per questo che i vien preferidi da chi che sa. Se po' i ga' tuti i comfort de ogi ancora meio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Albergo al palazzo RAS?

Messaggio da babatriestina »

Go trovado due foto de quando iera salon, la prima xe fra le due guerre
Immagine
e la seconda dopo. I ritratti imagino sia finidi nela colezion RAS
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualita` triestine”