Piazza della Libertà (della Stazione)

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Tu1

Piazza della Libertà (della Stazione)

Messaggio da Tu1 »

Quando gavè capì dixeme, e mete 'sta foto nel posto giusto. El palazzo xè in Piazza della Libertà, a lato de la galeria de arte antica.


Viva
Allegati
Logo.JPG


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Xe Palazzo Callister?
Ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Xe Palazzo Callister?
Ciao ciao
Esatto!
Ecolo in una cartolina anni 60, sempre i mii maestri cattolici
Immagine
ammirè anche l'elegante vigile in bianco,e ve riporto le note sul retro al riguardo de sto palazzo:
Al n 5 il palazzo Kalister, del 1881, e dal 1911 dei Parisi. E' opera dell'architetto Luigi Zabeo. Presenta una certa imponenza,nel suo stile neogreco, col doppio colonnato, poggioli e statue in trono. Unita ad esso, fino alla via Tivarnella, la casa Catolla del 1883, opera dell'architetto Catolla. dal 1894 è pure proprietà Parisi.
Mi credo de esserghe stada una volta in visita de muleta, ma no iera dentro i Parisi, che po al epoca i iera za morti quasi tutti, ma solo la governante. Me ricordo de più in un apartamento con ingresso de lato una gran cancellata interna dorada, una roba insolita in un interno. paressi che ai primi ani del Novecento anche i Tripcovich, che gaveva za la villa in Gretta, stassi in un apartamento in sto palazzo come "casa de cità", cussì go letto nele memorie del fio del loro autista.
per concluder: che nome xe Tivarnella??
Ultima modifica di babatriestina il ven 24 ott 2008, 21:47, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per mi Tuco voleva saver del simbolo la in zima, no el nome del palazzo :roll:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Per mi Tuco voleva saver del simbolo la in zima, no el nome del palazzo :roll:
in alto xe un pergoletto, tipo altana veneziana, e la decorazion par un monogramma e una dele do lettere xe una K de Kalister, l'altra no arivo a leger ben, una C, una G...
adesso che vedo meo, una F, le xe inclinade a 45 gradi fra de lore, una verso destra e una verso sinistra..


Tu1

Messaggio da Tu1 »

Adler gà visto giusto, no go rivà a far una foto più granda del monogramma. Comunque Baba (che presto ciameremo "Kasteliz II - La Vendetta" gà risposto a sufficenza :-D :-D

Saluti


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go letto che nel 1881, durante i scavi per la costruzion, xe vignudo alla luce un pavimento in mosaico, forse de epoca romana, che xe stado lassado soto l'edificio. :?
La F del monogramma xe Francesco, nome de battesimo de Kalister. Nel progetto, po, sotto doveva esser anche riportado l'anno 1879 in cifre romane.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto: per concluder: che nome xe Tivarnella??
Me scrivi Mario:

via Tivarnella: la via fu denominata già nel 1800 con un toponimo risalente al 1400 che ricorda semplicemente la presenza di una "piccola taverna".


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Devo ameter che go avudo a dificoltà ad inquadrar questo scorcio della città: Babatriestina però me ga fato notar che se vedi in fondo el palazzo Kalister e, a sinistra appena visibile, palazzo Economo.
Allegati
piazza stazione.jpg


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Ma sto palazzo che sorte ghe speta? El xe serado da anni, al primo pian xe i vetri rotti e co piovi entra acqua.
Un paio de giorni fa son passado davanti e go visto un tipo uscir dal porton principale che dopo el ga serado a ciave.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

podessi anche metter nel verde triestin, ma ve metto qualcossa de Piazza Libertà vulgo Piazza Stazion, perchè molto cambierà anche se el brutto temo che resterà..
comincia con una foto della facciata della stazion: ma come, i la ga appena restaurada, bellissima, dentro, e.. no i ga trovado un fià de pitura de darghe ala facciata?
:'-( :'-( :'-( :'-(
Immagine
e zonto un per de immagini "geometriche":
xe el sotto passaggio per la Stazion, adesso con meno graffiti, e con le scalette che chi che va alla stazion (a meno che nol vegni dela parte alta de Viale Miramar o del alto delle Rive) devi farse per raggiunger la stazion coi bagagli, scalette incluse
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Arrivemo al giardinetto, noto anche per la canzon Teresuta, che una volta ospitava un mercatin balcanico e adesso xe stado riqualificado come che i ghe disi adesso : xe le 7 de sera de un giorno qualsiasi ferial.
La statua de Sissi xe sempre là, e la xe difficile de fotografar, per el forte contrasto fra la statua de bronzo scura e el bianco dela piera intorno, col tempo la sta ciapando una leggera patina verde..
Immagine
demoghe el debito tributo alla statua
Immagine
e ai bassorilievi
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e guardemo i cespuglietti davanti:
Immagine
qualchedun ga lavado la biancheria dei fioi e la la ga messa a sugar propio là!!! :evil: :evil: :evil:
Immagine
insomma, xe chi che xe abituado a lavar al lavatoio del paese e ga doprado la piazza come lavatoio pubblico

e xe ovviamente qualche bottiglia de birra butada là..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

me son guardada ben de fotografar le persone e i gruppetti, gnente de minaccioso de ciamar le "ronde"
Immagine
ma magari el mato che dormiva sul erba gavessi podudo cercar un altro posto
Immagine
un vecio cartel ne ricorda che el verde xe un ben pubblico, de rispettar
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

i bordi de bosso a volte xe un poco radi, ma curai, l'erba abbastanza taiada, i alberi, la più parte ippocastani, xe in bone condizioni e dà ombra
Immagine
solo che.. go contado, in piazza ghe xe 35 alberi 33 veci e due novi giovini.
Immagine
Adesso el novo progetto de viabilità, su cui el Comun no ammetti discussion, prevedi el slargo della corsia del lato opposto della stazion col abbattimento de :
solo 5 alberi e altri 5 de trapiantar
bontà loro! solo che cavar 10 alberi su 35 xe butaghene zo quasi un terzo!!!
la zona de eliminar xe questa
Immagine
praticamente due file de alberi, quei in centro e quei più a sinistra


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Saludè i morituri, questo xe un bel platano
Immagine
de cui ve mostro el bellissimo tronco
Immagine
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
xe importante? la simmetria del giardin?
no, el importante xe farghe posto ai auti, che secondo lori porterà turisti e schei!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

I ga dito che i li ripianta più in là, ma se pol ripiantar alberoni cussì grandi? E magari se no i riva i xe capaci dir che i iera malai, come quei dela piazza de Roian, che dei veci ghe ne xe rimasti solo due o tre drio la cesa...... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:ma come, i la ga appena restaurada, bellissima, dentro, e.. no i ga trovado un fià de pitura de darghe ala facciata?
E de dir che no xe tanti anni che i ga fatto le faciade nove, ghe devi eser un problema de infiltrazioni de acuqa, perchè se ga rovinado sai presto.
babatriestina ha scritto:e guardemo i cespuglietti davanti:
Immagine
qualchedun ga lavado la biancheria dei fioi e la la ga messa a sugar propio là!!! :evil: :evil: :evil:
Ma ben, bela questa! :shock:
babatriestina ha scritto:xe importante? la simmetria del giardin?
no, el importante xe farghe posto ai auti, che secondo lori porterà turisti e schei!
Ma ovvio, devi esser strade larghe per portar ogni giorno migliaia de turisti al parco del mare. :roll:
Cusì una volta rivadi sule rive, e no gavendo trovado parchegio, i pol tornar indrio senza el rischio de trovar ingorghi vizin la stazion.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Zoom contro Zoom: la sfida continua

Messaggio da sum culex »

Cara BabaTS
te me tiri a zimento e come altre volte, se sfidemo a singolar tenzone; a chi la vitoria? Xe tuti i amici che fa i arbitri. Scartabelo nel mio archivio e zonto le foto mie del medesimo sogeto che te ga messo ti. Dopo meterò anche la casa russa e la casa de Barcola in stile venezian a seguito dei rispetivi post. La stazion la go za messa in tute le salse in Trieste de ogi.

No meto tuti i palazi dela piazza che posterò più in là per restar in sogeto Sissi. Comenti no sevi che fazo perchè te li ga za mesi tuti ti.

La piazza
Immagine


Immagine


El monumento a Elisabetta: cussì xè scrito anche se no te son ti.

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Torna a “Architetura triestina”