Triestina in serie C

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

Oggi comincia: 1-1 in casa con la Reggiana


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

No me go dismentigà de ringrasiarte, ma in 'sti giorni son un poco ciapà. Anca dele strighe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

Ieri vittoria in trasferta per 5 - 1


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Ieri vittoria in trasferta per 5 - 1
Te son sicura che xe el risultato dela Triestina del 10 setembre 2017? No sarà miga el paracampionato.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie C

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ma, me par che i disi che xe proprio cusì...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie C

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Triestina - SüdTirol 1-1


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Triestina - SüdTirol 1-1
Iera una amichevole con la squadra austriaca?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie C

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Legi qua
http://www.sportnews.bz/de/fussball/new ... punkt.html

Una volta in un albergo in val Pusteria go trovado messa in ogni camera una publicazion dela telecom; iera una guida turistica dela provincia e nela storia iera scrito che nel 1918 la provincia de Bolzano iera stada riunida ala madrepatria. Ghe lo go fato notar al paron de l'albergo e el giorno dopo, nele camere, la guida no iera più. Chisà perché?

Comunque credo che la squadra gaveria podù iscriverse ai campionati austriaci, ma no i lo ga fato.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Legi qua
http://www.sportnews.bz/de/fussball/new ... punkt.html

Una volta in un albergo in val Pusteria go trovado messa in ogni camera una publicazion dela telecom; iera una guida turistica dela provincia e nela storia iera scrito che nel 1918 la provincia de Bolzano iera stada riunida ala madrepatria. Ghe lo go fato notar al paron de l'albergo e el giorno dopo, nele camere, la guida no iera più. Chisà perché?

Comunque credo che la squadra gaveria podù iscriverse ai campionati austriaci, ma no i lo ga fato.
Un bongiorno a te, Son Piccolo Ma Crescerò. Me par de gaver za contà una volta che son rivà a Dorftirol (Tirolo, a nord di Merano) e el diretor del'albergo, un mato con un cognome più gnoco del mio, me fa: Nato a Trieste? La xe de quei o de quei altri? Mi ghe go dito: De quei. Solo dopo el me ga dá de bever. Un Lagrein rosso. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

co taca quei del Sudtirol, mi da anni go smesso de comprarghe el burro , che iera bon, e tanto val compro direttamente quel dei tedeschi, el Meggle o anche quel sloven, diverse qualità. Austriaco se trova de meno qua. Costa de meno e no ghe dago bori a lori. e xe altretanto ben se no meio.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Co taca quei del Sudtirol, mi de anni go smesso de comprarghe el buro , che iera bon, e tanto val compro direttamente quel dei tedeschi, el Meggle o anche quel sloven, diverse qualità. Austriaco se trova de meno qua. Costa de meno e no ghe dago bori a lori. e xe altretanto ben se no meio.
Paese che vai .... De qualche tempo a 'sta parte trovemo anca bonboni dela Rusia, e anca late, condensà. Se dovaria dir cosa de austriaco che compro, anzi che se pol comprar, no savaria dir. De sloven trovo solo parsuto e trapa. Bisi turchi. E fasoi turchi. Chi sa se i fa una s'cioca diversa. ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

Dela Russia gavemo un negozietto con cavial gnente mal. Una volta el stesso iera anche al supermarket, ma de un per de anni no i tien più. De austriaco se trova bon prezzo latte, qua. Po xe i autarchici, che ciol solo c he roba local. iera za stado un che gaveva provado.. cafè de fighi...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Piereto »

Xe che ognun de noi nasi in un posto e nol gà scelto lu dove naser, e alle volte no ghe xe modo de cambiar logo e nianche de cambiar chi che comanda per cui sucedi un poco de tuto. Scozzesi che fin che i gà el petrolio i vol sempre de più, Inglesi che no vol farse comandar dai gnochi, La metropoli de Londra che xe multietnica e la vol star in europa insieme a tanti mussulmani europei. Catalani che vol andar via . Castigliani disposti a mandar l'esercito. Irlandesi e Lussemburghesi che dopra tasse basse per invoiar investimenti, Italiani che no xe boni de sbasar le tasse, Lombardo-veneti che sburta. Sudtirlolesi che resta in Italia perche i ciapa più bori che non andando con Viena Sloveni che sbaruffa coi Croati per la Dragogna, e pensar che se iera TLT rivaimo sino al Quieto. No parlemo de Bosanzi, Cossovari e Serbi, de ortodossi e laici turchi. E dove metemo ucaini e russi?. Ma ve par che semo in pase dopo la seconda guerra mondiale o che inveze xe un continuo tira e molla e un scontento generale ?.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

perso per 2-1 a Mestre in trasferta su rigore. :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie C

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Le bele notizie le dà BT, le brute mi: Triestina - Renate 0-1
Insoma, una Baba Triestina se ga scazotà con due Renate e le ga ciapade ;-)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Le bele notizie le dà BT, le brute mi: Triestina - Renate 0-1
Insoma, Baba Triestina se ga scazotà con due Renate e la le ga ciapade ;-)
Baba, Baba, no pensavo che te fusi cusì furibonda de ciaparte a ombrelade con le tifose dela squadra nemica. Me ricorda una partida Triestina contro Udinese dove che iera una baba furlana che ghe ga dà un’ombrelada a un mato triestin. De quela volta i dividi i tifosi dele squadre. Xe bel saver che anca la Triestina ga una sua Giovana d’Arco che se bati par la propia squadra. Veramente la squadra de Arco zoga nel campionato trentino de ecelenza e par quel sarà dificile che i zoghi una partida de campionato contro la Triestina. Saria bel gaver altri che xe pronti a baterse e forsi la Triestina saria più in alto in clasifica. Aguri di pronta guarigione.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

anche mi iero ssi curiosa de capir chi che iera ste Renate. Una squadra tuta de babe? Ma una volta le squadre no gaveva el nome dela cità?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie C

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Anca mi iero 'ssai curiosa de capir chi che iera ste Renate. Una squadra tuta de babe? Ma una volta le squadre no gaveva el nome dela cità?
Baba mia, mi son più curioso de ti. E chi sazia la mia curiosità? Google, naturalmente. La squadra ga el nome dela cità e se ciama Associazione Calcio Renate S.r.l., Renate. El paeseto se trova in provincia de Monza e Brianza (MB). I zoga sul campo del Meda. Insoma o i zoga su un campo foresto o in campagneta tra le graie. Ma i xe primi in clasifica. Renate xe el nome Renata par gnoco.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

ancora più vecia, son, che co studiavimo a scola a memoria le province sta Monza e Brianza no iera. solo la Monaca de Monza


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie C

Messaggio da babatriestina »

Mi credevo che i zogassi de domenica, ma vedo che ogi i disi che i ga paregiado a Bergamo 0 - 0 col Albinoleffe


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Balon”