ELUCUBRAZIONI DE UN POVARO VECIO VECETO

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
Piereto
eximio
eximio

Re: ELUCUBRAZIONI DE UN POVARO VECIO VECETO

Messaggio da Piereto » martedì 24 marzo 2020, 10:17

Mi son sta sempre da la prima ora per darghe a tuti i italiani la mascherina obligatoria, per qualsiasi forma influenzale e anche per sto virus. Ma po', no xe .....organizazion e coscienza. Sul vocabolario xe scritta la parola obligatorio, ma farla rispetar xe un altro par de manighe. Per cui stago a casa anche mi, e me movo per andar a fare la spesa do volte a la setimana. Nel mio rion ghe xe solo una boteguza, per cui devo cior l'auto. Ogni provedimento che riguarda el modo de viver porta a dei cambiamenti , xe come el giogo, qualchidun guadagna e qualchidun ghe perdi. L'importante xe che ogni bel giogo stufa, e sto qua no xe un bel giogo afato. No volesi che qualchidun ciapasi gusto a tinirne boni è cuci anche per altre robe.

sono piccolo ma crescero
Cavalier del Forum
Cavalier del Forum

Messaggio da sono piccolo ma crescero » martedì 24 marzo 2020, 15:00

Comunque disemo le robe ciare: la mascherina, quela che i ciama "chirurgica", servi perché che la tua spudacia no vadi in giro, no per no ciapar i virus che gira co le spudace dei altri. Mi go un per che gavevo comprà co gratavo i muri e me le meto co vado dentro in botega e pena che vegno fora me la cavo: ciò no iera mai aria cusì neta in ste strade!

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto » martedì 24 marzo 2020, 15:06

La mia spudacia no devi far raza co la tua spudacia. Ergo mascherine che tuti devi meter, chi che se ritien sano o che sa de eser mala'.

Rispondi

Torna a “El salotin”