La giornata più dolce

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

La giornata più dolce

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Una giornata internazionale non si nega a nessuno: abbiamo la giornata internazionale dell'infanzia, dei nonni, del pigreco, .... ed abbiamo la giornata internazionale dei dolci, si "international cake day". Lo ho appreso adesso dal sito web di Repubblica

http://www.repubblica.it/sapori/2017/11 ... P1-S1.4-T1

Pecccato, se lo avessi saputo ieri, avre

Una domanda: qual è la torta della prima immagine del link?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Piereto »

una bavarese ? torta de limon ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

sembrerebbe una variante della Cheese cake o alla tedesca Käsetorte


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Sembrerebbe una variante della Cheese cake o alla tedesca Käsetorte
Difatti. Io direi che si tratta di quello che in tedesco è detto Käsekuchen o Quarkkuchen. Pasta frolla e Magerquark (ricotta magra?).
Il formaggio, come lo intendiamo noi, non c'entra. Può darsi che in italiano sia detta anche torta al quark.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

in italia non la fanno, la chiamano semmai all'americana cheese cake o ne fanno una variante con la ricotta. Käsetorte lo vedo usato in Austria. In Italia non sanno cosa sia il quark, pensano solo alle particelle subatomiche


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Elisa »

Käsekuchen, Berlino, fotografia 11 del link. :-D :-D :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La giornata più dolce

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Elisa ha scritto:Käsekuchen, Berlino, fotografia 11 del link. :-D :-D :-D
Ci avevo pensato anch'io, ma le due foto sono diverse e non so se si tratta dello stesso dolce.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

quella proposta ha indubbiamente una base e un bordo o di frolla o del classico misto di biscotti sbriciolati legato con burro.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Quella proposta ha indubbiamente una base e un bordo o di frolla o del classico misto di biscotti sbriciolati legato con burro.
Non voglio fare l'esperto, ma il Käsekuchen è la tortina preferita dai miei nipoti e la putela la deve fare spesso, comunque ad ogni compleanno. Il bordo e la copertura sono quelli della nostra Käsekuchen. Il resto pure, ma dipende dalla ricetta di chi lo fa.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

eccola a Vienna come Topfentorte
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Piereto »

Se devo far una sintesi le me piasi tutte e tre. Che sia topfen, o kase, o bavarese. Una base de pasta frolla o una base de pan de spagna e po tre diti de latticino cremoso lavorado : ricotta , formaggio o panna .


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

ocio che le bavaresi xe diferenti, xe tipo gelatina e con colla de pesce e s ele tien in frigo. Una roba che no me fido perché se xe tropa sa de goma amerticana se xe poca va in ploc
Le kaese torte ga per base non frolla ma un mix de biscot sfregolai e missiai con buro fuso. Xe una version Cameo decente..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: Se devo far una sintesi le me piasi tutte e tre. Che sia topfen, o kase, o bavarese. Una base de pasta frolla o una base de pan de spagna e po tre diti de latticino cremoso lavorado : ricotta , formaggio o panna .
Golosaz!!! ;--D
(Salvime un toco. Grando.)


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La giornata più dolce

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Ocio che le bavaresi xe diferenti, xe tipo gelatina e con colla de pesce e se le tien in frigo. Una roba che no me fido perché se xe tropa sa de goma amerticana se xe poca va in ploc
Le kaese torte ga per base non frolla ma un mix de biscot sfregolai e missiai con buro fuso. Xe una version Cameo decente.
La base xe sempre de pasta frola. Ma, volendo, se pol cior anca altra roba, tipo biscoti o sampagnini.
Go vardà cosa che xe el quark, la ricota, el formaio fresco e el mascarpone.
El quark i lo fa col Frischmilch (latte fresco), ma anca col Buttermilch (latticello?, latte fermentato?). I ciol una soluzion de CaCl2, caglio. I travasa el siero e quel che resta xe el quark. S.e.&o.
Po gavemo el Weißkäse (formaggio bianco?), in francese: fromage blanc. I lo tradusi con ricotta, ma, se go capì ben, saria pintosto quark. So che in Francia gavemo magnà speso fromage blanc.
La ricotta par che i la fazi col siero. ‘lora gnente quark.
El mascarpone i lo fa cola pana? Tuto diverso.
De più no so


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La giornata più dolce

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:
babatriestina ha scritto: Ocio che le bavaresi xe diferenti, xe tipo gelatina e con colla de pesce e se le tien in frigo. Una roba che no me fido perché se xe tropa sa de goma amerticana se xe poca va in ploc
La base xe sempre de pasta frola. Ma, volendo, se pol cior anca altra roba, tipo biscoti o sampagnini.
quele xe le zupe inglesi o el loro discendente el tiramisù


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”