Go trovado una rizeta de Lebkuchen forsi la go messa a parte comuqnue ve la riposto con comenti, perché la goprovada
Lebkuchen
55 deca zucchero
55deca miele
1.20chili farina
4 uova intere
15gr cannella
15 gr garofano
14 cedrini e cedro tagliato
28 deca mandorle tagliate
12 gr carbonato d'ammonio
2 bicchierini di rum
buccia di limone ed arancio
Si lascia bollire il miele quindi si mette tanta farina che sia ancora mezzo liquido, si mescola bene lo zucchero con le uova poi si mette tutto insieme sulla tavole con tanta farina che si possa impastare. Si lascia tutto fino al giorno dopo e si aggiunge 30 deca di farina. Si fanno le forme che crescono molto dopo arrostite
Ecco, xe una rizeta de una che se rivolgi a un publico che sa, perché se trova frasi del tipo "tanta farina che sia ancora mezzo liquido" e " tanta farina che si possa impastare". provadi ieri, con un quarto de sta dose, ma go zontado, che no xe scrito, 5 deca de buro. Forno moderato a calor statico, pochi minuti, fra 5 e 10... no me lamento, anche se no xe propio i veri.
Lebkuchen
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
- Messaggi: 42407
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
Re: Lebkuchen
I più famosi xe quei de Norimberga. Do volte semo stai là a comprarli e i vendeva anca rotami. Come i crostoli a Trieste co' iero picio. Ma 'sai picio.


