crociere locali

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ecco la Norwegian Getaway che affianca la Norwegian Gem . 145.000 tonellato e 3900 passeggeri .

getaway .jpg
getaway .jpg (88.64 KiB) Visto 312 volte

getaway II .jpg
getaway II .jpg (110.65 KiB) Visto 312 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Certo che una volta se vedeva le navi in stazion maritima e i pitori picai sule murate che le piturava e coverzeva la ruzine. Su ste navi cusì colorade no credo che sia più possibile far sta roba (e credo he sia vietato farlo comunque).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

ma me par che qualchedun gaveva publicado un a foto de un che piturava propio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Arrivata la nuova Norwegian Viva varata nel cantiere di marghera . Una nave di 142500 ton e 1646 cabine , al suo viaggio inaugurale.


norvegian viva.jpg
norvegian viva.jpg (93.18 KiB) Visto 273 volte
Caratteristica per la sua prua quasi quadrata come le vecchie navi a vapore dell'ottocento e molto corta tale da far apparire la nave poco armoniosa. A me è sembrata molto alta senza la prua.

prua.jpg
prua.jpg (73.26 KiB) Visto 273 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Noi semo tuti contenti dele navi da crocera che riva in porto. Legio, però, sto articolo (no so quanto autorevole) sul inquinamento dovudo ale navi da crocera
https://www.lasvolta.it/8350/navi-da-cr ... -inquinate
e penso che una volta che iero sule rive che xe partida una de ste navi, la spuza, penso de composti de zolfo) iera veramente forte.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

La soluzione di Venezia non è una soluzione, le ha solo spostate


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Certo, contribuendo all'inquinamento di porto Marghera, che già di per sé non aveva aria di montagna...

Quel che no pensavo iera ala quantità de inquinamento in general, se i dati del' articolo xe giusti, ma penso de sì.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

legevo che i aerei inquina de più. E che i podessi dirghe ale navi ferme in porto de tacarse ala corente eletrica portual e no tegnir i motori impizai, ma par che i dovessi portar tralicci de alta tension sule banchine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: mar 22 ago 2023, 10:46 legevo che i aerei inquina de più. E che i podessi dirghe ale navi ferme in porto de tacarse ala corente eletrica portual e no tegnir i motori impizai, ma par che i dovessi portar tralicci de alta tension sule banchine
Giusto e infatti i trasporti aerei sta pensando a biocarburante ... fato col grasso de porco: https://www.transportenvironment.org/di ... transport/

Xe proprio vero che del porco no se buta via gnente!

Comunque el sito https://www.transportenvironment.org/ me se parso bel, con una serie di dossier ben documentadi (tra cui anche quel dei porchi)!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Xe sempre una question de numeri. Aumentando i numeri i fenomeni se ingigantisi, e l'equilibrio se sposta su livelli più alti e difficili de raggiunger. Quindi le navi tachera' el fil de la luce co le riva in banchina. Va da sé che se devi aumentare alora la corrente prodota de qualca altra parte. El problema più grosso xe le migliaia de tonelate de inquinanti che i diesemila aerei scariga ogni giorno su le nostre teste, e che circola in alta quota e che entra in circolo modificando el clima.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Sta mattina sul presto due navi alla marittima.
Me ga colpido una altra nave de la norwegian Cruises Line la "Epic" che 4100 passeggeri varada al cantier de Saint Nazaire , particolarmente sgraziada con quella incastellatura anteriore.

do al colpo.jpg
do al colpo.jpg (65.35 KiB) Visto 174 volte

Epic .jpg
Epic .jpg (67.78 KiB) Visto 174 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

son passada sotto stamattina, trafico de passeggeri con trolley che s e imbarcava e sbarcava, bus che andava su e zo . Eco, go pensado a quei che pianzeva che no xe più pien de bus sule rive come ai bei tempi dei yugo. Forsi i gaveva tuti una bancarela de jeans bon prezzo in ponterosso


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

So che non centra con le crociere locali , ma se trata delle crociere de migliaia de scatoloni che parti e riva a Trieste, e che ora con la Nicola Mastro della MSC vederemo spesso in golfo. 400 metri de lunghezza, e la più grande portacointeiner rivada nel nostro porto.

nicolamastro .jpg
nicolamastro .jpg (62.43 KiB) Visto 152 volte


pontedicomando .jpg
pontedicomando .jpg (58.69 KiB) Visto 152 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

me domando quanti de quei scatoloni dopo se moverà via ferrovia e quanti via camion lungo la A4?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: dom 3 set 2023, 14:46 me domando quanti de quei scatoloni dopo se moverà via ferrovia e quanti via camion lungo la A4?
Me sbaglierò, ma vista la linea de galleggiamento e i container tuti uguali, me vien el sospeto che i sia svodi, per el batesimo insomma


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

pol ben darse, ma el discorso continuerà al prossimo sbarco


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

e difatti dal Piccolo di oggi

Immagine

mi domandavo in effetti come mai una portacontainer era presente quasi di fronte al Molo audace sabato mattina


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ve metto un particolare della Norwegian Cruises Line "Viva". No go capido se se trata de un scivolo esterno che porta da la piscina sul ponte più in alto fin a una piscina undise piani più in basso ? o de una scaala esterna .


particolare 1 .jpg
particolare 1 .jpg (134.87 KiB) Visto 104 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 3 set 2023, 18:38
babatriestina ha scritto: dom 3 set 2023, 14:46 me domando quanti de quei scatoloni dopo se moverà via ferrovia e quanti via camion lungo la A4?
Me sbaglierò, ma vista la linea de galleggiamento e i container tuti uguali, me vien el sospeto che i sia svodi, per el batesimo insomma
babatriestina ha scritto: dom 3 set 2023, 19:46 pol ben darse, ma el discorso continuerà al prossimo sbarco
Con riferimento a questa discussion, ieri D'Agostino presidente dell'autorità portuale ga dito che passerà anni prima che la vegni a far scalo a Trieste, perché la sola roba che xe xe i fondali, manca le gru e bisogna potenziar anche la capacità de smaltir tanti container. Pareria che i ghe stia lavorando.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: mar 5 set 2023, 15:30 Ve metto un particolare della Norwegian Cruises Line "Viva". No go capido se se trata de un scivolo esterno che porta da la piscina sul ponte più in alto fin a una piscina undise piani più in basso ? o de una scaala esterna .



particolare 1 .jpg
Varda sto articolo e, in particolar, in fondo dove che, me par, i ne parli: https://siviaggia.it/notizie/a-bordo-no ... re/411792/

E qua i me par ancora più espliciti: https://www.bimboinviaggio.com/63024/no ... -10-piani/
Per gli ospiti che cercano la scarica di adrenalina più estrema in mare, la Norwegian Viva sfoggerà The Drop, il primo scivolo al mondo in caduta libera in cui gli utenti sperimenteranno un tuffo di 10 piani raggiungendo le accelerazioni G più alte di qualsiasi compagnia di crociere; più G di un’auto da corsa di F1 in accelerazione, lasciando i cuori dei coraggiosi con l’emozione di una vita. Altra esperienza mozzafiato è quella competitiva con The Rush, con duelli su scivoli in cui gli ospiti possono gareggiare tra loro per il massimo del diritto di vantarsi.
Go qualche perplessità, però, su quel che i scrivi...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste e i trasporti”