ZONE NO CARSICHE PIÚ LONTANE

No miga tuto intorno de Trieste xe carso ... ghe xe anca una parte in arenaria
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

ZONE NO CARSICHE PIÚ LONTANE

Messaggio da Ciancele »

Domenica semo ‘ndai in bosco. Par quei che pensa mal, conto che el nostro bosco xe uno dei più grandi dela Germania. In mezo je veljko kalič (un laghetto abbastanza grande) con pesci ed uccelli, per lo più anatre di razze diverse, anche aironi e qualche cormorano. Un ristorante con tavoli all’aperto. Qualche giorno fa, gavemo magnà fora. El magnar xe solo comestibile, ma za la bira (nera, bavarese, forte) meritava de ‘ndar. El dopopranzo i fa cafè con torte. Roba per veci pensionai. Iera anca qualchedun soto i setanta, ma pochi. Ve digo questo per farve capir che no ierimo mai soli. Gnanca de note no se xe soli, parchè vien i sensateto, i se fa una capana coi rami, come Tarzan, e i spava. Noi do ierimo col rolator, e la gente ne vardava e rideva. Mi ghe go spiegà che ierimo model par senior e fazeimo publicità pai rolator. No so parchè no i ne ga credù. In estate xe ‘sai fragole de bosco, in primavera bärlauch (aglio orsino). Ma sopratuto anemoni. Ho ingrumato un mazolin di fiori par la putela. Mi me poso ‘ncora cuciar. La go fata contenta. Qualche giorno fa la go fata anca contenta e ghe go crompà fiori pal pergolo. Come quei che ga fato veder Oli39. Specialmente quei de color lila, o gialo e lila, xe i più bei. Quel che se trova ‘sai xe adeso narcisi. Più gialeti dei quei che ga fotografà Baba Triestina. Go fato veder le foto ala putela e ghe ga fato ‘sai piazer.


Torna a “La zona no carsica”