Foto coi smartphone

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Foto coi smartphone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi me xe stada mandada sta foto fata de note, in condizioni sai dificili, con un smatrphone e con la app Fotocamera Google (credo che la se ciami cusì)

Immagine

El posto xe Sauris. Mi son restà incantà dela qualità dela foto. La go rimpiciolida un poco, ma istesso se vardè ben se vedi perfin le stelle.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da babatriestina »

xe smartphone che costa più de una reflex...
ma xe una app che aiuta la fotocamera o un sistema del correzion foto? no go trovado ben sula mia machinetta che no xe smartphone però


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

EL smartphone credo che sia de fascia medio - bassa, alta no de sicuro. E esisti una app de Google che te ghe disi "questa xe una foto notturna" e lui ghe ne fa più de una (macchina ferma) e dopo le meti insieme, tuto in automatico.

Con la mia macchina non saria ma rivado a far una foto del genere, gnanche lavorando sui raw.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da Piereto »

Credo dipendi anche dal grande numero de megapixel superiore su certi telefonini a quei de una digitale.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

DIpendi de tante robe, ma ve assicuro che in gran parte dipendi del lavor che ghe fa drio el software de google.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da babatriestina »

anche el mio cell, che xe de fassa bassina, ga tante possibilità per i notturn, po, se ghe metto un treppiedi, fa roba favolosa.. machina ferma e fin quasi un minutoi de esposizion el ga un sacco de sti comandi che te disi ti. Ma no trov per el mio sta appliciazion in google play, forsi no go trovado el nome giusto. xe invece Snapseed un'applicazion- gratis- trovada su siti fotografici che fa un sacco de ritocco, el meo xe quel che raddrizza le prospettive, anche se a volte i risultati xe un poco strani


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto coi smartphone

Messaggio da babatriestina »

ecote una anche questa rimpiciolida a Parigi
Immagine

sti cellulari fa un pochi de strighezzi, i ga una limitazion, apertura fissa impossibile zogarse con messe a fogo e sfocati, ma le ga spesso due e anche tre obiettivi che scata foto indiendenti e po le metti insieme


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”