Ovovia - cabinovia

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Cabinovia - Ovovia

Favorevole
0
Nessun voto
Contrario
3
75%
no so
1
25%
 
Voti totali: 4

Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8714
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Impressionante la sua capacità di sostenere una cosa ed il suo contrario... mi pare di sentire certi politici capaci di condannare interventi da loro precedentemente votati ed approvati.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da babatriestina »

Meraviglioso! un vero politico. bellissimo il primo parere generico, aria fritta


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da Ciancele »

Se fazè FUNIVIA COBLENZA ve vien una vista dela funivia che traversa el fiume Reno. In Germania, no quel vizin de Rimini. La funivia xe lontan del centro, dela zitavecia, e no xe bora. Par rivar sora costa bori, ma se guadagna tempo. 'ndar in machina xe un giron che no ve conto. Cusì ve fazè un’idea dela ovovia. Za che sè, fazè anca FUNIVIA RUDESHEIM e vedarè la funivia sul fiume Reno a Rüdesheim e, visavì, la confluenza del fiume Nahe che si geta intel Reno a Bingen. Tera del bianco e dela Loreley. 'sai interesante.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da Piereto »

Probabilmente ste bele funivie sora el padre Reno xe stade realizade coi soldi de le tasse comunali o del land . La ovovia triestina se i la farà sarà co soldi in prestito che adeso no gavemo. Quanti turisti fa un giro sul Reno ? diria qualche milion ogni anno. Quanti turisti vien a Trieste e i ga za a disposizion auto, ferovia e nave co le crociere e alcuni silos de postegio che xe centrali. Perche lasar l'auto quindise chilometri via dal centro a campo romano, tanto fa laso l'auto a Ronchi nel maxi postegio de l'aeroporto, co treni ogni 15 minuti che riva in centtro a Trieste. Xe le premesse economiche che xe sbagliade, oltre che l'impedimento paesagistico, e se el comun continua a voler andar avanti vol dir che ghe xe qualcosa altro soto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 9 apr 2024, 12:02 Se fazè FUNIVIA COBLENZA ve vien una vista dela funivia che traversa el fiume Reno. In Germania, no quel vizin de Rimini. La funivia xe lontan del centro, dela zitavecia, e no xe bora.
Go fatto sta funivia de Coblenza, ve devo dir che passar cussì in alto sora del Reno me fazeva un poco de ansia. Ma se la riva fora del centro, la parti propio del centro-centro, el punto dela confluenza Reno Mosella. Volè un per de foto?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da babatriestina »

eco qua, iera nel 2018.. la staziona valle xe el Deutsches Ecke me par che se ciami, cola statua de Guglielmo II che se ben me ricordo i gaveva cavado e rimesso e riva a una fortezza ( Festung) di fronte
Immagine

Immagine

Immagine

xe foto piene de riflessi, oltre el vetro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ovovia - cabinovia

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualita` triestine”