Colonie triestine a Sappada

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 196
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Colonie triestine a Sappada

Messaggio da Blues Briso »

No so se el logo xe quel giusto, perché Sappada xe in provincia de Belluno, ma no saveria dove conzar mejo sto post.

De muleto son dado un ano in colonia estiva a Lignan Sabbiadoro, ma sicome ciapavo biava ogni giorno (perché iero l'unico triestin), l'ano dopo ghe go dito a mia mama che no ghe saria più ndado.
La me ga accontentado solo un ano, do ani dopo la me ga cazà de novo in colonia, stavolta a Sappada, dove che per fortuna ierimo tuti triestini.
Me ga piasso talmente tanto, che ghe son tornado de mia spontanea volontà finché go podudo.
Go leto per caso che i due edifici della colonia (de proprietà della curia de Trieste) xe stadi messi in vendita... Se vedi che nissun ghe va più in colonia (tra l'altro ghe go fato anche do setimane bianche con la scola, co ndavo ale medie).

Zercando informazioni de sta colonia su internet go trovado sto articolo in un blog (ghe xe un sbaglio però, do che i disi che le do case le ga cambia' nome nel 94, perché son sicuro che almeno dal 82 le se ciamava za "Casa Trieste" e "Casa San Giusto"):
http://eliovarutti.blogspot.com/2016/07 ... a.html?m=1
Qua inveze l'articolo del piccolo che però se solo per abbonai:
https://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cr ... 1.41308581

Go veramente dei bei ricordi de quei posti.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Colonie triestine a Sappada

Messaggio da babatriestina »

Sappada iera un poco colonia dei triestini, estate e inverno, anche nel senso che tanti andava. più vizin de val Badia e san Vigilio de Marebbe, altri posti prediletti dei triestini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 196
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Colonie triestine a Sappada

Messaggio da Blues Briso »

Diversi muli che xe vignudi in colonia a Sappada co iero anche mi, me contava che iera ndadi anche a San Quirico, che però xe un posto che no conosso.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Colonie triestine a Sappada

Messaggio da Piereto »

Sapada xe da do anni che xe in provincia de Udine e quindi el longo tira e mola per pasar al FVG xe concluso. Me ricordo che se andava d'inverno a sciar a cima Sapada e parecchi triestini se ga fato suso la caseta.


Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”