I FONDA!

Muggia, Istria slovena ed Istria croata
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

I Fonda

Messaggio da refolo »

A mi personalmente non me interessa tanto. Dopotutto son una Triestina patocca anche se una nonna iera Furlana e l'altra Ungherese.
Ma te son stada ti' che ga' pubbllica' el lutto sulla cavra Istriana? dopo la commerazion dei 50 qanni del ritorno dell'Italia a Trieste?
come ditto su' non me va' o vien ma per quei che se senti Italiani emigradi per necessita'' i xe restadi alquanto sorpresi. E come scritto savemo tutto, e non creder che se dovemo dimenticar.
El detto disi....""se pol perdonar ma non dimenticar."" Non ne xe necessario a domandar un certificato ne, de nascita, ne de morte...purtroppo semo in una terra chei sa' tutto de noi ma niente...zilch!
de quel che ierimo. Ma anche se donemo el nostro sangue con questo non vol dir che se dimentichemo de quei che ierimo. Coce ga' dito che quando el xe vegnu' qua' noi saveva niente dell'Australia? non vol dir chel xe ignorante, un giovane che fa' l'apprendistato vol dir chel ga' lassa'...(forsi la scola) per imparar un mestier. Qua' gavevimo carte per dimostrar che semo qualificai. Ma el nostro KNOWLEDGE lo gavemo importa' per el benesser dei nostri futuri fioi, nipoti ecc. anche se non ghe interessa de quel che xe sucesso prima.
Al 25 de sto mese xe la parata del ANZAC DAY.....per la prima volta dopo 51 anni de Australia, anche mi' marcero' con le medaie de mio nonno, dopotutto gavemo contribui' nella Prima guerra mondiale anche se ierimo nemici nella seconda! Dovemo dimenticar? per Dio? MAI! noi piansemo i nostri morti chei altri vol dimenticarli.
Maria aka Refolo


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

E questa dovessi esser la cartolina che dizeva refolo....
Allegati
02_1_b.JPG.jpg


refolo

Istria

Messaggio da refolo »

Esatto, la mia xe in bianco nero un po' verdolina, iera un sistema pubblicitario, i la dava dopo co xe rivai i Americani, perche' chi che gaveva discendenti emigrai in America, i cercava notizie. E te posso assicurar che anche lori ga' impara' tanto, nessun saveva de sta casa
restaurada da Hotel iera un centro d'emigrazion.

Mi go fatto una copia per sto ex Marines American e lui cerca risposta anche in Virginia, go' trova' un discendente chel sta a Monrupino, ma come spiega' anche a lui, mi non parlo la lingua, e sto vecio de 83 anni xe pauroso de risponder al telefono.

pero' xe un fatto, non te pol ricever carte de nascita, dove disi che sta' persona iera nata sotto l'Austria, adesso ritorna la richiesta indrio....
nato in Croazia. Un po' difficile spiegarghe....doveria insegnarghe un poco de storia.


refolo

istria

Messaggio da refolo »

Con la foto che Beta ga' messo sul forum....HA!!!HA!!! go' trova' fora pel mio marinaio American el suo cognome xe BARTOL!

Discendente da San Bartolomeo Santo Ungherese. El me domandava se se scrivi Bartol-Barthol? mi ghe gavevo risposto che non usemo la ""H"" come cognomi semplici senza inserir sia una "C" questo xe per una lingua straniera.
Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: I FONDA!

Messaggio da babatriestina »

Scrivi un Fonda triestin- adesso, nato a Piran
"I Fonda provengono da Fondi, alle porte di Roma, e probabilmente mercanti si insediano ad Aquileia dove sono presenti nel II secolo del massimo splendore di quella che è la seconda città dell'Impero. Poi arriva quel mona de Attila con i Longobardi nel 568 ed i Fondacum, Fundaci (da Fondi ) in molti attraversano il lembo di mare per approdare a Pyranum Pirano che peraltro esiste già da alcuni secoli. Qui, a Pirano, i Fonda si insediano e la prima notizia scritta risulta essre al 7 maggio 1230 (chartolarium Pirano)"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Istria”