Galleria di Piazza Foraggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: Galleria di Piazza Foraggi
Forsi la Galeria xe za green e poiché tuti anderemo coi auti eletrici la sarà piena de ozono, e no cori aereatori. 

- babatriestina
- senator
e difatti, oggi

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Vardo qua le foto https://www.triesteprima.it/foto/cronac ... aggi-foto/ e me par proprio che ancora no i gabi messo i ventilatori per cambiar l'aria in galleria. Me par de vederghene un ma in una parte della galleria che ancora no xe finida. La parte finida la vedo senza.
Speremo ben...
Speremo ben...
Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
e difatti ecco qua oggi , non se ne parla prima di maggio. Continuo a pensar che.. ci prendono per il fiocco ( a dirla in forma pulita)

- cavalier del forum
Par che no se parla de verzerla fin a maggio. Tre xe le entità coinvolte nella galleria: l'impresa, el sindaco e i tecnici del comun che ga fato i progetti. Inveze che far grandi proclami, penso che saria bel se i se ciolesi ognidun un poca de responsabilità. No ghe domanderia i danni, tuti pol sbagliari, ma che i se ciolessi un poca de responsabilità non saria mal.
Quanto al sindaco che se la ciapa coi "sinistri", penso che el fazi riferimento al fato che se ghe xe ancora qualche goccia e sul bagnà i auti sbrisa e ghe xe un "sinistro" ... apriti cielo!
Comunque, pensar male è peccato e mi go fato un pecato: iero convinto che i la gaveria verta prima dele elezioni; el fato che no i la verzi me fa pensar che sia ancora bastanza lavori de far.
E quando el disi che ghe xe venti chilometri de cavi de tirar ... su una galleria de 720 metri ... vol dir che el conta i fili un per un
Quanto al sindaco che se la ciapa coi "sinistri", penso che el fazi riferimento al fato che se ghe xe ancora qualche goccia e sul bagnà i auti sbrisa e ghe xe un "sinistro" ... apriti cielo!
Comunque, pensar male è peccato e mi go fato un pecato: iero convinto che i la gaveria verta prima dele elezioni; el fato che no i la verzi me fa pensar che sia ancora bastanza lavori de far.
E quando el disi che ghe xe venti chilometri de cavi de tirar ... su una galleria de 720 metri ... vol dir che el conta i fili un per un

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
attualmente dicono 7 aprile Così il Piccolo d i oggi

Gira questa immagine..

Gira questa immagine..

- cavalier del forum
Girava voce che si sarebbe riaperta il 7 e invece ... no: https://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cr ... C-M7-S1-T1
- babatriestina
- senator
il titolo ( perché spesso e volentieri i link col tempo spariscono)
dico manca il materiale per la volta. Ma in un anno non potevano prepararlo???ennesimo slittamento
Piazza Foraggi a Trieste, galleria senza fine: ora non c’è la data della riapertura
Continua a mancare il materiale per realizzare la volta. L’assessore Lodi: «Arriverà dopo Pasqua»
Gianpaolo Sarti
06 Aprile 2023
Aggiornato 07 Aprile 2023 alle 07:40
- babatriestina
- senator
Notizia di oggi, Dopo quasi un anno di lavori, hanno scoperto che.. spande ancora! per cui sarà sicuramente chiusa fino al 15 giugno. Non che riaprirà il 16...
- cavalier del forum
Destino cinico e baro o incompetenza nelle verifiche preliminari?
Comunque immaginavo che ghe dovessi eser qualcosa soto, perché se el sindaco ga dito "Se viene una goccia i sinistri mi saltano addosso", vol dir che el saveva za che la goccia ghe iera.
Confesso che quel che me dà più fastidio xe sto tignir sconto, no dir, darghe la colpa a altri lontani (fornitori che no consegna)...
Comunque immaginavo che ghe dovessi eser qualcosa soto, perché se el sindaco ga dito "Se viene una goccia i sinistri mi saltano addosso", vol dir che el saveva za che la goccia ghe iera.
Confesso che quel che me dà più fastidio xe sto tignir sconto, no dir, darghe la colpa a altri lontani (fornitori che no consegna)...
Son d'accordo con ti. Opto più per la superficialità e faciloneria come in altri progetti triestini, e comunque anche dalle ultime immagini no xe alba de ventilatori.
- cavalier del forum
La galleria di piazza Foraggi è diventata un brutto rebus (brutto anche da un punto di vista enigmistico perché, secondo me, viola alcune regole dei buoni rebus)
2 8 2 6 7 1 6 6

LA galle RI adipi azza F O raggi È ancora C HI usa
2 8 2 6 7 1 6 6
LA galle RI adipi azza F O raggi È ancora C HI usa