Galleria di Piazza Foraggi

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Chiusa fino al 31 ottobre: https://www.triesteprima.it/cronaca/pia ... hiusa.html
Insomma, non più la caratteristica goccia della galleria di Montebello, ma anche altre perdite idriche "venute alla luce nelle lavorazioni".
Io non riesco veramente a capire lo stupore nello scoprire che le infiltrazioni d'acqua erano importanti: la strada bagnata e scivolosa, i marciapiedi impercorribili per il limo che si formava, pezzi della volta che ogni tanto venivano giù.

Ma fanno finta di essere sorpresi o quando andavano in galleria, se mai ci andavano, mettevano gli occhiali da sole per non vedere?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da babatriestina »

"deme 100 giorni" un classico


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Parlar mal del comun xe cusì facile che quasi no val la pena però...

Vegno su per viale Dannunzio e voio girar su per via Vergerio. Rivo e scatta el giallo. Me fermo. Parti le machine che va su per viale Ippodromo. Poi ga giallo e dopo el rosso anche lore e le se ferma. E semo tuti fermi, là, tuti col rosso... perché ga verde chi che vien dala galleria che xe serada. Alora posso capir che no se tochi i semafori se la galeria resta serada una settimana... ma per 4 mesi e passa, no i podeva cambiar i semafori? O xe un lavor tanto dificile...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Ciancele »

Mi son un vecio che manca tanto de Trieste e no me ricordo de una Piazza Foraggi. Le uniche piaze vegetali che conoso xe piaza dei legni e piaza del fien. Se parlè dela galeria de Montebelo, ve conto che la iera soto aqua za del primo giorno. De mulon mi la go fata tante volte a pie e par via del buso nele siole gavevo sempre i pie bagnai.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da babatriestina »

Te devi esser ssai vecio. Piaza dei legni ga cambiado nome nel 1905 e piaza del fien prima iera quel che xe deventado foro ulpiano e po l'atual iera piaza caduti fascisti- La galeria xe dle 1947.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forsi la iera za prima del 47 come rifugio antiaereo. Comunque xe la galeria de Montebello, che dà de una parte su piazza Foraggi e de l'altra ... su un'altra via vegetal, la via Salata :-D ! Però la via Salata no xe una via parente del radiceto, la ricorda Francesco Salata: https://it.wikipedia.org/wiki/Francesco_Salata


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da babatriestina »

mi la data del 47 la go ciolta de Zubini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi son andà con ricordi indefiniti. Me pareva de ver senti parlar de rifugio antiaereo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Piereto »

Anche mi go un ricordo de tempo indefinito in cui gavevo sentido dir che la galeria la naseva antiaerea e la iera stada fata dai gnochi nel 44.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Ciancele »

Se tuti tropo putei (giovani) par saver. ;--D A mi me par de gaverla fata tante volte dopo el 1943 par andar a far le gare a San Saba. No so parchè fazevo la galeria inveze che via de l'Istria. Se ben me ricordo, i la ga inscominzià nel 1943 come galeria par scurtar la strada. Pol darse che nel 1944 i la gabi fata rifugio e dopo la guera de novo galeria de transito. La iera sempre bagnada. Anca de estate col sol.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dal Piccolo de oggi: la galleria riaperta nel 2023. Tra le cause dei ritardi, secondo el titolo (l'articolo no lo rivo a leger) ... el maltempo ... in galleria!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 2 ott 2022, 6:11 Dal Piccolo de oggi: la galleria riaperta nel 2023. Tra le cause dei ritardi, secondo el titolo (l'articolo no lo rivo a leger) ... el maltempo ... in galleria!

Mi son ingenier de strade e tecnico de galerie. El maltempo xe la piova in galeria e contro la piova se ciol ombrele. Se podaria anca rivestir la galeria con tela incerada, quela dele vece tovaie. Ma gavesi una domanda: Quanti giorni ga el 2023?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Ciancele »

Ieri ho voluto fare dello spirito e mi dispiace. Ciò nonostante mi meraviglio che la galleria presenti tante difficoltà. Non è la sola al mondo ad essere umida.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Caro Ciancele, no te se ga de scusar: ne convien ciaparla in rider.
Mi no digo che tuto quel che fa el comun xe malfato, ma qualcosa xe veramente fora de ogni grazia:
a) el tram xe fermo de no so più quanto tempo; inaugurazioni promesse za no so quante volte, ma ancora manca l'autorizzazion de l'USTIF. E no perché sti enti statali se remena, no i pol ancora ciamarli a controlar perché i lavori no xe finidi o fati ben.
b) qualche anno fa i ga svodà el canal grande, perché i doveva far la manutenzion del ponte sule rive. I ga serà l'accesso al mar e i ga comincià a svodar el canal e ... i se xe acorti che l'acuqa vigniva dentro de un altra parte (me par che fusi cusì). Comunque i ga disfà la diga che i gaveva fato e no so come che i ga risolto col ponte.
c) la galeria de piaza foraggi: i lavori doveva cominciar do anni fa, ma la dita no se moveva, po i prezi ga comincià a andar su e desso xe quel che xe; probabilmente manca bori.

E, anche se no go votà per sto sindaco, no digo che xe tuta colpa sua, ma un poca sì e me vanteria un poco meno. El fa grandi anunci de opere faraoniche (ovovia, porto vecio, ...) ma dopo se ferma tuto.

El Colosseo xe sta fato no me ricordo in quanti anni, me par cinque. Qua in cinque anni i riva si e no a scavar i busi per le fondamenta.

Adesso mi fazo una prevision: quanto me piaseria sbagliarme: l'ovovia i la comincia, i taia i alberi che xe de taiar (i disi pochi) i fa i piloni, i comincia le stazioni, po manca i bori e tuto se ferma là. Pel porto vecio qualche scavo e, dopo, tuto se fermerà là.

Una roba vegnerà fata "presto e bene": i buterà zo la sala Tripcovich. E dopo resterà el buso per anni, come quando i ga butà zo la Maddalena, taià alberi belissimi e dopo... tuto fermo. Me par che i ga finì i lavori desso, dopo almeno una decina de anni.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da babatriestina »

per l'esattezza al 2 o i ga svodado el Canal grande. I ne ga contado che i voleva svodarlo. perché , per netarlo? no, perchè el ponte sule rive (ex ponte verde e bianco) stava cedendo. Che no xe una novità perché iera za crepe un diese anni fa... Prima roba, i tir no pol passar là, cussì de alora i li fa girar per cità che oigni tanti i s e incugna.. Po grandi proclami, vederè che roba i ga messo ste palancole, parola che mi no conossevo, i ga serado el acesso dle canal, grandi lavori là dle squero, poi in pompa magna i ne ga mostrado un per de tubi che svodava acqua. Dopo un per de giorni i ga fermado tuto, i ga lassado là e dopo un per de mesi i ga smontado tuto. Dovessi gaver le foto. E adesso no se parla più. Far e disfar xe anche un lavor, tanto paga Pantalon, cioè noi. E spetè che ve meto le foto dei mega progetti per la città che xe in piazza Grande li go fotografai per mostrar i soliti progetti che po no i realizza mai, intanto paghemo per sti stand de pupoli.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mar 4 ott 2022, 8:04E, anche se no go votà per sto sindaco, no digo che xe tuta colpa sua, ma un poca sì e me vanteria un poco meno. El fa grandi anunci de opere faraoniche (ovovia, porto vecio, ...) ma dopo se ferma tuto.
Caro SPMC te se dimnetichi che D.P. xe nato botegher e el devi far publicità ala sua mercanzia bona o cativa che la sia.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Piereto »

Qualsiasi primo citadin se el vol fare qualcosa che te tochi co le man e no ciacole de carta, el devi scontrarse co le regole che el se trova . E come tute le regole, le xe fate per blocar, nel ben e nel mal. Eco quindi i tempi longhi per cui el nostro paese xe celebre. Pochi sa che el decantato pnrr xe per 3/4 soldi che xe de restituir . L'ultima tranche xe nel 2026, e la prima de tornarghe xe a gennaio 2027. Senza contar che i bori che i te anticipa devi seguir i desiderata de Bruxelles. No xe modi e scelte nostre, ma quelle dei banchieri de Bruxelles. I soldi xe per la ovovia, e no te li pol spostar de una altra parte.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi son andà in cimitero e per andarghe go dovù far el giro del mondo (su sula camionale, zo per via Carnaro, in via Svevo, su per via Baiamonti,...) e fazendo el giro go pensà al sindaco e ghe go ... mandà un benedizion :wink: .

E me xe vignù un sospeto: ma e se el gavesi za savù che i gaveria serà la galeria per più de sie mesi ma nol gavessi vu el coraggio de dirlo subito a tuti perché gavessimo protestado e alora el ga fato fatto sta storia de proroghe per meterne davanti al fato compiuto fazendo finta de dover far sta roba che el saveva za che el gaveria fato?

Ma no, pensare male è peccato ...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da babatriestina »

mi orai per el zimitero vado cola 10 via san Giacomo. Ma zerto i la tira in longo come tanto e po dopo un poco la gente perfin se stufa de protestar.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Galleria di Piazza Foraggi

Messaggio da Piereto »

A proposito de aque soterranee in galleria , che xe quele che fa andar avanti el cantier, brutte notizie anche per el park de roian ex caserma e deposito de la polizia stradale .
Ve meto l'indirizo https://www.youtube.com/watch?v=WKZ12AswFRA
Me sa che el parcheggio interrà vignirà più picio o noi lo farà con quel popo de galleria sotterranea.


Torna a “Atualita` triestine”