partida de balon

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

partida de balon

Messaggio da babatriestina »

Sì, podevo meterla in Balon, ma no fazo discorsi tecnici e no xe squadra local.
ieri un conoscente me disi Ara che stasera xe in ciaro un a partida dela Juve.
ben bon per qualcossa che ne servi el schermo grande tv, zerco el canal e me trovo circa a metà del primo tempo. la juve gaveva za ciapado do gol... Li guardo e comincio a zercar de capir chi xe i juventini e chi i parigini: xe una squadra in bianconero ma no le righe che ricordavo mi. legio i nomi sula schena: orpo, che sia i " italiani" che i " francese" i par che i vegni tuti dele colonie ( o ex colonie). Po come se no bastassi i ga anche sule maiete i nomi de emirati arabi: insoma, xe vero che no li seguivo de tempo, ma se iera un campionato mondial fra squadre extrauropee saria stado istesso. i zogava no mal, ma pochi tiri in porta e pochi corner, diria. No go vardado el secondo tempo, son passata a un documentario amazon sul impero portoghese.
Cavelade come sempre, tatuaggi non go notado tanti e no go visti primi piani de zogadori che spudava, come che gavevo visto altre volte. No xe el balon de una volta..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: partida de balon

Messaggio da Piereto »

El calcio de le serie superiori xe sempre più un afar de schei. Per utilizar un giogador te paghi una cifra, po' te lo tien un per de ani, e dopo te ghe lo cedi a una altra squadra per una cifra superiore a quella che te gavevi pagado. No sempre xe cusi', ma el publico par contento perché in fin dei conti xe sempre dei profesionisti. I cori quel tanto che basta, i casca per tera con arte, e i bravi i sgambeta senza eser visti. Qualchidun intiva la porta più de altri e i segna. Sperar de trovar un torinese o almeno sei italiani in una squadra come la Juve xe un ricordo del passato. Se te vol inveze veder come che se gioga con passion bisogna andar a una partita de una squadra de dilettanti o rionale.


Torna a “El salotin”