Bavisela 2006

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Bavisela 2006

Messaggio da babatriestina »

Metto qua, perchè fra tanti sport ne manca el altri sport dove meter ste robe
Xe qualchedun qua che se ga iscritto ala Bavisela o conta de iscriverse? Mi me piasessi ma stago bazzilando con un zenocio ( e Larry no stame cior in giro disendo che per iscriverse basta una penna e no ocori zenoci, come che te me ga za remenado :marameo42: una volta ).
Comunque, per chi che no sa, xe una corsa-maratona in do sezioni: i professionisti, che se fa de corsa de Duin fin in città ( la maratonina dei due castelli) e i amatori, come che go fatto mi anni fa, i te porta col treno ala stazion de Miramar e dopo che xe passadi i veri i ne lassa liberi e , chi corendo, chi caminando, se vien zo a pie de Miramar fin Piazza grande, magari fazendo de corsa i ultimi metri.. in un altro forum i se sta organizzando per partecipar in gruppo.. qua xe nissun che cori? tuti coi zenoci aruginidi come mi?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go sempre trovado el correr estremamente noioso :?
Se te me disi de andar in bici, podemo parlarghene, correr no !


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-DA parlar della Bavisela, mi vien a mente che doman mattina, Domenica, avra luogo la maratona di Londra che verra trasmessa dal BBC TV dalle 0830 ore locali. Faro parte anca mi. Staro seduto in salotto con una tazza di te grande in un man, il zornal della Domenica nell'altro e ogni tanto daro un occhiato al TV per veder come va. Ma pero, essendomi in favoloso buono salute potrei anche mi far parte ma sfortunatamente Londra e troppo lontan da dove abito. Due ore e mezzo col treno rapidissimo. Cosi, ahime, povero mi, devo rinunciare. E quando vedo e penso di tutta quella gente correndo per le vie di Londra senza il mio aiuto il mio cuore, povero, si rompe. Ma saro li in spirito se non in corpo. Sai, no, gente, son un agnello assai volonterioso e gentile e voglio aiutare le gente cosi stupido che vanno fuori la Domenica per rovinare i piedi, ma, staro a casa, con una buona tazza grande di te in un man e il zornal della Domenica nell'altro, gridando - "ma va la, stupidi, potevi star ancor a letto invece di essere fuori nella pioggia. E alla fine, cosghe ti ga fatto, altro che vesciche sui pie". Ma siccome son solo in casa, mi tocco alzarmi dalla poltrona e andar in cucina e far un altra tazza di te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Go sempre trovado el correr estremamente noioso :?
Mah, mi una volta preferivo andar a caminar in montagna, ma propio per far fià go provado un poco a correr e devo dir che go capido perchè tanti corri: dopo 10, 15 minuti de corsa ( e no necessariamente svelta, che la mia iera un jogging lento, ma comunque saltelando un poco), come che se se scalda i muscoli e se mola el fià, se prova un senso de benessere e de bonumor, che i disi che xe le endorfine, una sostanza che dà bonumor, che se sviluppo corendo. E efetivamente, mi cominciavo a corer de cativo umor, con pensieri, e dopo un poca de corsa me trovavo a pensar, Ma valà, cossa te ga ste robe, ma dai, no xe un problema, va tuto ben....
(la bicicletta per mi no xe un sport, ma un mezzo de trasporto de doprar a a Grado :-D )


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Quoto totalmente lo spirito podistico di Larry col suo post ;)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Finalmente, dopo tutto quel correre su e giu per Londra, go ripreso la fia, ed eccomi qua di nuovo, spirito cantando dopo tutti quei sforzi, e felice che ancora una volta la maratona di Londra e didrio le spalle. Pero, qui, lasciami congratulare quella bella e bravissima donna Italiana che ga vinta il corso degli handicapati. E Lei, in carello, ha vinto contro tutti gli altri. Bella e bravissima. Grandissimi, herzlichen congratulations. Ti fa sentir un poco 'scemo' quando vedi una persona cussi handicapata vince una corsa cussi.
Alla prossima volta, cara Francesca Porcellato. Sei stata magnifica!!
Larry (l'agnello tanto pigro).
P.S. Sara adesso una settimana prima che ritorno qui nel Forum. Vaddo giu nella citta di Swansea in Sud Galles per visitare la mia figlia per decidere sul quando possiamo tornare a Trieste quest'anno. Son troppi anni da quando i miei figli erano a Trieste e prima che muoio voglio accompagnargli un'ultima volta alla citta 'mia' (che e anche da loro!) (essendo che le due figlie son nati li!!)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

AdlerTS ha scritto:Go sempre trovado el correr estremamente noioso :?
Se te me disi de andar in bici, podemo parlarghene, correr no !
quoto in pien....

spetemo la "bicincittà" (21 maggio 2006 per trieste) e ghe ne riparlemo.-

la vivicittà la go fatta però.-


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

To Lerry...per quel che ga dito about his sons & Trieste... te me fa pianzer, ah! :P


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me piaserà anche andar in bici, ma questa la xe tropo longa:

Dal sito del Gazzettino

La possibilità di congiungere con un lungo e affascinante tracciato ciclopedonale Trieste ai confini con la Francia, passando per l'Austria e la Germania, non è più un'inavvicinabile chimera. Soprattutto se si riuscirà a sfruttare il tracciato dell'oleodotto transalpino.

A dare una prima vigorosa spinta a questa intuizione il Consigliere Regionale Roberto De Gioia, che ha coinvolto la Regione Fvg, la quale ne ha delegato lo studio all'Associazione 100 Maestri (quella che dal 1999 organizza ogni primavera la celebre pedalata cicloturistica Euro Bike). La redazione del progetto, che è stata affidata, per quelli che sono i dettagli tecnici, al Laboratorio di Architettura Angiolini, coinvolge in questa fase in modo particolare la sistemazione del tratto Basovizza-Visogliano. In un secondo momento la proposta potrà svilupparsi dapprima alle altre province della Regione, prima di farle assumere un carattere europeo, andando a coinvolgere gli altri Paesi a nord dei confini del Friuli Venezia Giulia.

Progetto che nasce in armonia con i percorsi previsti ed esistenti sull'Altipiano Carsico, integrando la progettualità della Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia, che sta realizzando un piano della viabilità del trasporto ciclistico sul Carso triestino ed isontino, con la rete ciclopedonale già finanziata dal Comune di Trieste e in fase di realizzazione (come la pista Opicina - Banne - Trebiciano).

Questo lavoro può, pertanto, essere collocato come riferimento ed anello di congiunzione tra le varie iniziative simili presenti, e che in un futuro ormai prossimo potrebbero andare a collegarsi con gli esempi presenti nelle vicine Slovenia e Austria e quelli nelle province di Gorizia, Udine e Pordenone. Alle 18 di oggi nelal Sala Oceania della Stazione Marittima la presentazione del progetto.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Go sentì ieri per Telequattro!
ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bavisela 2006

Messaggio da babatriestina »

A diese anni de distanza, riprendo el tema Bavisela. S', go fato un per de foto, soprattutto la sera, ma volevo capir meio la storia dela cena bianca ( se ve interessa, go un per de foto..)

ImmagineNottebianca103 by Elisabetta, su Flickr

ImmagineIMG_3379 by Elisabetta, su Flickr

ma volevo capir sta zena.
I iera tuti in Ponterosso ( ma no Ponte Bianco!) in tavolade, tut vestidi de bianco Cocolo de veder I magnava ( no in bianco, me par). Ma me domando: chi ga organizzado,c hi ga cusinado, chi ga pagado?
perchè me devi esser scampada la spiegazion..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Bavisela 2006

Messaggio da Nona Picia »

I se ga portado tavoli, piati veri e no de plastica e biceri , el magnar, el tavolo, le sedie e dopo i ga anche netado. Se i ga anche pagà qualcossa per prenotar el posto no so


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bavisela 2006

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: I se ga portado tavoli, piati veri e no de plastica e biceri , el magnar, el tavolo, le sedie e dopo i ga anche netado. Se i ga anche pagà qualcossa per prenotar el posto no so.
Qualche roba de simile i ga fato anca qua. In bianco. No i sardoni. La gente, le tovaie, le tole e le careghe. Me par de gaver leto che i decidi a l'ultimo momento dove 'ndar. Xe, o me par che sia, una specie de club che fa 'ste robe estemporanee. Dopo i neta tuto e nisun brontola. Tempo fa i ga fato a Darmstadt (Nini: Darmstadt xe salva e noi no! O no ancora! Vergogna!!) una tavolata in bianco. Sempre in bianco. Chi e come che i paga no so. Se ve interesa podaria informarme. Cusì, par curiosità.


Torna a “Eventi”