Lamium orvala

Flora carsica o che comunque se vedi a Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Lamium orvala

Messaggio da sum culex »

Nome volgare: Orvala (anche falsa ortiga o ortiga morta)
Sti nomi più comuni che orvala xè perchè nol sponzi per gnente come l'ortiga vera e propria. (Una volta per sbaglio in Austria me son sentà su un'ortiga vera e non ostante le braghe legere, iera piena estate, no ve conto el piazer e la goduria, ma me son vendicà de chi che me cioleva in giro: coi polpastrei dei diti che ga la pele più dura, se se sta atenti de no tocar la pianta con altre parti dela man, se pol ingrumar impunemente qualche ramo. Ben mi lo go ingrumà e ghe lo go sventolà sule gambe de chi che me cioleva pel c.... e che iera in cotole :wink: :lol: :wink:


Immagine


Immagine


Immagine


No se diria che un fior bastanza insignificante e che no se nota gran che, visto ben in grande possi far sta figura. A mi per lo meno visto cussì el e piasi e pensar che xè un fior che nissun ingruma, perchè tanti ga paura che el sponzi anche se no xè per gnente vero!

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Una volta che i me ga convinto che el Lamium orvala no sponzi, lo go fotografado anche mi: tratto sloven dela Ferrovia/pista ciclabile:
Immagine
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Lamium orvala

Messaggio da sum culex »

Lamium orvala = Orvala, Ortica morta maggiore

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Lamium orvala

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

[FORA TEMA] Ortighe vere
sum culex ha scritto:Una volta per sbaglio in Austria me son sentà su un'ortiga vera e non ostante le braghe legere, iera piena estate, no ve conto el piazer e la goduria, ma me son vendicà de chi che me cioleva in giro: coi polpastrei dei diti che ga la pele più dura, se se sta atenti de no tocar la pianta con altre parti dela man, se pol ingrumar impunemente qualche ramo. Ben mi lo go ingrumà e ghe lo go sventolà sule gambe de chi che me cioleva pel c.... e che iera in cotole
Mio papà, che de picio doveva ingrumarle per darghele al porco, me ga insegnà a ingrumarle senza sponzerse: basta che el movimento dela man sia sempre dal baso verso l'alto, perché i agheti i xe tuti voltai per un verso e cusì no se li rompi (no bisogna, insomma, farghe el contropel).

El me ga anche insegnà a farse pasar la spiza co se se sponzi, ma no se bel scriverlo in un forum, ... o meio si, semo trasgressivi: basta bagnarse col pisin la parte; l'amoniaca combatti l'acido formico e passa tutto (evidentemente la notizia servi se no gavè amoniaca soto man, perché se no xe meio l'amoniaca).

Però, forsi se podesi far un post su l'ortiga, anche se no la xe bela de veder.
[/FORA TEMA]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

graditissima: mi solo che le vedo le me fa spavento, esperienze de picia.. e xe chi che ingruma le foie giovini a man nude, perchè disi che xe bon in minestra o risotto, cusinade se intendi!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La flora”