Giorno - football american

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Giorno - football american

Messaggio da mustangs »

giorno utenti del forum ...

volevo solo segnalarve che a Trieste se pratica un sport che nel vostro forum no trova spazio ...

so so no el xe sai in voga, ma sudemo e se impegnemo come tutti ...

se magari se podesi gaver un spazieto per meterve i articoletti che ne riguarda, i risultati e qualche foto ... sempre che no domando troppo ....

www.mustangstrieste.com


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Dane do giorni e penso che non sarà problemi.


mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Messaggio da mustangs »

grazie mille !


refolo

mustang

Messaggio da refolo »

Mustang....

Go' scritto al tuo Club sei vol la foto originale dell'American che ga' introdotto el football nel lontan 1947-8 ( I Muli )..nessun se ga' degna' de risponderme.
No' che me interesso tanto, ma mi son qua' voi se' la' e lui xe in Florida,
ma son sicurissima che ghe faria piazer, se non altro el parla triestin perfetto.
Maria aka Refolo

(Niente da far con quel refolo del tuo Forum Caio Effe)


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

AdlerTS ha scritto:Dane do giorni e penso che non sarà problemi.
Ecco fato.

https://www.atrieste.eu/Forum3/viewforum.php?f=38


Bye '73 de Roby.-
mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Re: mustang

Messaggio da mustangs »

refolo ha scritto:Mustang....

Go' scritto al tuo Club sei vol la foto originale dell'American che ga' introdotto el football nel lontan 1947-8 ( I Muli )..nessun se ga' degna' de risponderme.
No' che me interesso tanto, ma mi son qua' voi se' la' e lui xe in Florida,
ma son sicurissima che ghe faria piazer, se non altro el parla triestin perfetto.
Maria aka Refolo

(Niente da far con quel refolo del tuo Forum Caio Effe)
NO RABIARTE, el sito xe gestido da un mulo che zoga con noi che sta a zagabria per lavor.
facile che no el ga visto ancora la mail ...

mandimela pur a mi: buyer@mustangstrieste.com

per l'admin: grazie per el nostro spazieto, comincio subuto metendo l'articoletto dell'ultima partida.


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:o :o Football americano?? Ti scherzi, Mustang. Xe un gioco da ragazze come pure anche il 'baseball'. Perche non si mette a giocare il 'RUGBY'. Quel, si, xe un gioco da uomini. E za l'Italia xe abbastanza brava in questo gioco. E ga un giocatore bravissimo. Bergamasco.
Lascia ai tedeschi quel gioco americano. Dopo tutto, non son bravi da nient'altro.
Larry (such a lamb!)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

GIORNO footballa american

Messaggio da refolo »

HEI !!!!!! LARRY!!!!!!!!!!

spero che co te ga' scritto ste do' parolone del football, non te gabbi avudo el solito bicier in una man e la tastiera nell'altra?

Tutto quel che xe Giridon ga' fatto forza a Trieste.
Prima de tutto i stessi Americani i lo giogava senza introdurlo, nessun ga' sburta. Ma la muleria iera che guardava col la bocca verta.

La prima partida per tutti, iera el campo pien. El Capelan American ga' benedi' i giogadori e quel dopopranzo xe stado indimenticabile.
E nessun dei muli iera a scola, questo te lo posso garantir mi.

Per questo anche, xe stado batteza' I MULI! niente piu' giogar in mezzo della strada, vegniva adirittura le camionette della MP a ciorli percio' chei se guardi el giogo, cussi' i la smetteva de correrghe drio.

El tuo Rugby xe stado anche anticipa', go' scritto chei due nostri piu' grandi amici xe stadi premiadi dal General Monford. Ti te sempre domandi el perche' che la gavemo con voi? me par a mi, chel astio vostro xe contro i Americani, perche' vole' esser superiori?

El baseball xe un giogo anche assai famoso in Giappon, mi go' speso $ 250.00 per guardarme una partita al Yankee Stadium e anche a Tokio, ma
non perche' me piasi tanto,che fazo una malattia, ma per sveiarme i mii ricordi de quando lo go' visto e lo go' capi'come che se lo gioga.

Tutto questo xe storia? ma nessun convien con mi! el tuo Rugby?
so far i piu' forti xe I Francesi!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: e i nostri...
New Zealanders the ALL BLACKS! HAKA!!!HAKA!!!


Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ehm...personalmente preferisso el Rugby al Football, me piasi sai de più.
Però...amo anca el Baseball :P

No stè litigarve su ste robe, dei! :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

.. e po esisti anche el football australian :-D


refolo

football American

Messaggio da refolo »

Adler?

Mi adoro el football Australian, i lo ga' amalgama' tra el football l'Irlandese-Australia, solo che i Irlandasi ga' el ballon tondo, noi qua' se lo gioga col ballon ovale. Assai difficile.

Xe una continua baruffa, perche' nel New South Wales, Sydney, El rugby xe de pramattica, e anche un per de anni piu' veciotto, introdotto da oltre 138 anni.

Martedi' 30 maggio gavemo la partida, de Soccer.......altro stupidez, perche' in Europa se ciama football, non ga' servi' dirghe che se lo tira coi piedi.....FOOT equal piede.(Question de come se esprimi sta lingua Inglese)

La partida xe tra' i Socceroo-Grecia? te se pol immaginar che casin che vegnera' fora....come che se esprimi Larry che te son qua' te devi diventar Australian e dimenticar da dove che te vien??????

Mi non ghe fazo una malattia, ma co xe vegnu AC Milan, mi iero la con la bandiera Italiana. Sei ne devi proibir tutto?

Pero' i Greghi, i se ga' fatto furbi, ai sui fioi nati qua' i ga' ordina' le maiette meta' con la bandiera Grega, meta'Australiana, cussi' i dovera' star zitti. Ve tegnero' informada.
Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Fotball "Australian Rules"

Messaggio da Coce »

Mi no son un grande tifoso percio' no me poso presentar come un esperto
de questo sport (Australian Rules) , ma ve poso dir che i lo gioga piu' de cento ani, e che i xe assai fanatici per questo sport, come del resto per
tuti i sport praticadi dai Australiani, e che xe ben dimostrado sul campo
internazional. L'Australia che la ga' avudo origine in un numero de colonie separate dato le vaste distanze fra de lori a quei tempi, se ga'svilupado
con usi diferenti, e anche gioghi. El " Australian rules" se ga' svilupado a
Melbourne capital del Victoria, e de la'el se ga' dilaga' nel South Australia,
Tasmania, e Western Australia, mentre nel New South Wales, e
Queensland i ga preferi' el "Rugby Union". Xe de una decina de ani che el
A.F.L. 'Australian Football Federation"(Australian Rules) se ga allarga' in tuti i stati formando un torneo Nazional. Quel che ve devo dir xe che i se la ciapa assai seriamente e che fra' amici anche sul lavor se i xe tifosi dai lati oposti gnanche no i se parla el giorno dopo la partida.
Mi personalmente me piasi piu' el calcio come giogavimo noi a Trieste.
Ve saludo tuti Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

giorno Football american

Messaggio da refolo »

COCE!....
so che te son un 3 anni piu' de mi', ma come dito un mucio de volte la piu' vecia delle nipoti, i mii zii fanatici della Triestina, me go' sorbi' non so' quanti anni ste partite, ma dopo che per questioni monetari e differenze opinioni sui managers, mi' go' cambia' e son patricamente andada col AC Milan per via del nostro Nereo Rocco.

Coincidenza, go' sempre vota' per el Manchester United- e la mia squadra xe i rosso-neri de Essendon-Bombers......anche se sto anno i fa' sc'hifo, ma, this is life. Still same colors. BLACK-RED

Guardero' i Socceroo's contro i Greghi, no per andar contro l'Australia, ma come detto el caso, sia che nella musica, el sport non dovessi aver barriere, e nianche coparse, perche' allora subentra quella corrosiva attitudine de odio.

THE BEST WILL WIN!

Maria aka refolo


mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Messaggio da mustangs »

Larry ha scritto::o :o Football americano?? Ti scherzi, Mustang. Xe un gioco da ragazze come pure anche il 'baseball'. Perche non si mette a giocare il 'RUGBY'. Quel, si, xe un gioco da uomini. E za l'Italia xe abbastanza brava in questo gioco. E ga un giocatore bravissimo. Bergamasco.
Lascia ai tedeschi quel gioco americano. Dopo tutto, non son bravi da nient'altro.
Larry (such a lamb!)
da ragazze ? ... certo certo ...

poi accumunar baseball e football me par una frande monada ...

nel baseball el contatto no esisti ....


refolo

giorno fotball american

Messaggio da refolo »

Lassa perder...

Una persona che non xe interessada de niente, non merita considerarla.
Maria aka Refolo


mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Messaggio da mustangs »

e volesi anche aggiunger che noi Mustangs andemo d'accordissimo con i cugini rugbysti ....

tanto xe vero che alcuni dei zogadori de football de Trieste xe andai a zogar a rugby con i Tandoi.

El nostro free safety Leo Zannier va ad allenar le giovanili de rugby de trieste ogni settimana.

ricordo inoltre che a Trieste no iera la possibilità fina a poche settimane fa (vedi kokai trieste) de zogar a rugby.


mustangs
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: gio 18 mag 2006, 11:17

Messaggio da mustangs »

larry me ga da della feminuccia do volte ... :-D :-D :-D

prima zogavo a baseball con l'Alpina Tergeste deso giogo a football coi mustangs ....


refolo

football american

Messaggio da refolo »

Non son una donna che va' in cerca del omo ideale come quei nei giornaletti del Pink Rabbit Club...

Ma Larry non se podera' mai paragonar a quei omini grossi e grandi come statue del Michelangelo!!!!

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! omini cussi' VIVA LA VITA!........MEIO UN CUSSI' CHE
2.......mezze sc' inghe.

Maria aka Refolo


Capuzi garbi

Re: football American

Messaggio da Capuzi garbi »

refolo ha scritto: Martedi' 30 maggio gavemo la partida, de Soccer.......

Pero' i Greghi, i se ga' fatto furbi, ai sui fioi nati qua' i ga' ordina' le maiette meta' con la bandiera Grega, meta'Australiana, cussi' i dovera' star zitti.
Maria aka refolo
Giovedi` 25 maggio.

No se ga visto maje fate cussi` ne durante i alenamenti ne durante la partida.


refolo

giorno footballa american

Messaggio da refolo »

Dove che te sta' ti xe campania, mi son in citta' sia che sul giornal o per la TV. i gaveva le maiette de due nazioni! meta' de bandiera Australiana meta de Graga, se te vol te metto la foto.
Mi speravo che vinzi i Greghi perche' coincidi con la data, chei xe stadi lori a portar el football in Australia, che tra l'altro xe piu' vecio del football Australian.
Maria aka Refolo


Torna a “Altri Sport”