Barcola

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Barcola

Messaggio da macondo »

Una bella cartolina de Barcola de prima dela guerra (e posibilmente prima che i verzesi la Costiera). El solito 6 col rimurcio estivo :P :P

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Barcola

Messaggio da AdlerTS »

macondo ha scritto: El solito 6 col rimurcio estivo :P :P
Non lo gavevo mai visto :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barcola

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
macondo ha scritto: El solito 6 col rimurcio estivo :P :P
Non lo gavevo mai visto :-D
mi lo ciolevo, ma el iera un model più tardo de quel dela foto :-D


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Barcola

Messaggio da Bilbo »

AdlerTS ha scritto:
Non lo gavevo mai visto :-D
ti no te ga gnanca mai visto el 6 come tram.... :36_1_25: :36_1_21: :36_1_1: :36_1_13:


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Questa foto me par che la gavevo fata a Barcola. L'anno xe sicuramente el 1964. Qualchedun se ricorda de questa bela barca?
Allegati
Foto<br />Autore: Rofizal<br />Data: 1964
Foto
Autore: Rofizal
Data: 1964


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

rofizal ha scritto:Questa foto me par che la gavevo fata a Barcola
Hmmmm... me sa che xe Grignan.... :(


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Che ocio che gavemo: nissun ga dito niente :P


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Anche mi penso che sia Grignan: guardando la barca picia che xè a sinistra dà l'impression che la sia tirada su sul squero che xè ancora ogi, data l'inclinazion che la ga.
ciao
sum culex


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Re: Barcola

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:
AdlerTS ha scritto:
macondo ha scritto: El solito 6 col rimurcio estivo :P :P
Non lo gavevo mai visto :-D
mi lo ciolevo, ma el iera un model più tardo de quel dela foto :-D
De quel che me ricordo, iera simile ala motrice, ma senza porte, cioè entrada e uscida restava verte, cusì se podeva salir in corsa e anche scender, con gran divertimento de tuta la muleria! :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
de Jenner
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: gio 21 feb 2008, 19:32

Messaggio da de Jenner »

No se disi "salir" e "scender" ma "montar" e "smontar". Scriver in dialeto no xe facile !


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Vista sul muro dela "terrazza a mare"
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Barcola

Messaggio da AdlerTS »

Inizi del 900

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Barcola

Messaggio da Nona Picia »

Che bel se fussi ancora cussì.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barcola

Messaggio da babatriestina »

Stasera a Barcola, aspettando la luce laser che avrebbe dovuto illuminare il faro alle 19..30 e invece non l'ho vista. Fuochi artificiali mi dicono dopo le 20.30 che me n'ero già andata via

Immagine

Immagine

Immagine
l'ultima è la zona dell'ex bagno Excelsior


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Barcola

Messaggio da Ciancele »

Bacio la mano a Baba Triestina per le fotografie. Xe sta meio che te son 'ndada via, parchè se te fusi restada forsi no te le gavaria fate. :clapping_213:
Domanda: Te le ga virade in blu? Mio fradel (un quaranta o zinquanta ani fa) gaveva fato tentativi che qualche volta i xe 'ndai ben.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barcola

Messaggio da babatriestina »

No go virado gnente in blu. Go doprado i colori come che vegniva col bilanciamento del bianco automatico. El blu xe de l'ora, subito dopo el tramonto. Go solo un momento accentuado qualche contrasto. Gavevo una macchina picia ma un picio trepiede. E me magno le man, vedendo cossa che i ga fato pochi minuto dopo che son andada via, luci, foghi.. el tuto per un ritardo de un'ora che no podevo saver.. e gavevo pensado al contrario che i gavessi fato prima...
nel ultima foto no go trovado el comando miglior per la messa a fogo, ga messo a fogo davanti ma ga lassado sfogado drio. Tropo scuro per el autofocus e solo dopo go trovado un comando che podeva evitarlo e meter a man la distanza. No iera la reflex, che no go un trepie robusto per machine pesanti.

Fazevo esperimenti de tempi lenti col trepie


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barcola

Messaggio da babatriestina »

ancora una..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Barcola

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: No go virado gnente in blu. Go doprado i colori come che vegniva col bilanciamento del bianco automatico. El blu xe de lìora, subito dopo el tramonto. Go solo un momento accentuado qualche contrasto. Gavevo una macchina pici ma un picio trepiede. E me magno le man, vedendo cossa che i ga fato pochi minuto dopo che son andada via, luci, foghi.. el tuto per un ritardo de un'ora che no podevo saver.. e gavevo pensado al contrario che i gavessi fato prima... nel ultima foto no go trovado el comando miglior per la messa a fogo, ga messo a fogo davanti ma ga lassado sfogado drio. Tropo scuro per el autofocus e solo dopo go trovado un comando che podeva evitarlo e meter a man la distanza. No iera la reflex, che no go un trepie robusto per machine pesanti.
Fazevo esperimenti de tempi lenti col trepie
Do o tre volte a l'ano gavemo rochete (fuochi artificiali).
Del resto se te disi ti te ga ragion. Modo scherzoso per dire che son tumbaro e no go capì un tubo. Ma xe colpa mia. Però so che nela stampa in quadricromia (a quatro colori) se cariga de nero per far più scuro el blu. Mio fradel, quela volta, no gaveva 'ste posibilità. Autodidata e mezi empirici. Però go vardà za diverse volte le foto e le mostrerò anca ala mia putela. Son sicuro che ghe piazerà anca a ela.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Barcola

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:Bacio la mano a Baba Triestina per le fotografie. Xe sta meio che te son 'ndada via, parchè se te fusi restada forsi no te le gavaria fate. :clapping_213:
Domanda: Te le ga virade in blu? Mio fradel (un quaranta o zinquanta ani fa) gaveva fato tentativi che qualche volta i xe 'ndai ben.
Quei al ferricianuro per virar in blù no li go mai visti; go visto quei in seppia. Li fazeva mio papà e mia mama ghe ga dito "o mi o lori" perché per farli se impesta la casa de spuza de ovi marzi (acido solfidrico per i amanti dela precision).

Mio papà ga preferì mia mama e cusì, basta viragi in seppia. Solo foto in bianco e nero. :-D :wink:


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Barcola

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Ciancele ha scritto:Bacio la mano a Baba Triestina per le fotografie. Xe sta meio che te son 'ndada via, parchè se te fusi restada forsi no te le gavaria fate. :clapping_213:
Domanda: Te le ga virade in blu? Mio fradel (un quaranta o zinquanta ani fa) gaveva fato tentativi che qualche volta i xe 'ndai ben.
Quei al ferricianuro per virar in blù no li go mai visti; go visto quei in seppia. Li fazeva mio papà e mia mama ghe ga dito "o mi o lori" perché per farli se impesta la casa de spuza de ovi marzi (acido solfidrico per i amanti dela precision).
Mio papà ga preferì mia mama e cusì, basta viragi in seppia. Solo foto in bianco e nero. :-D :wink:
Te dovaria far una séance e parlar con mio fradel. El iera chimico e el se fazeva tuto lu. El se fazeva le polverine per el lampo, involtizade in cartina de sigarete, la roba par svilupar e tante robe ancora. Mi ghe fazevo solo de bubez (aiutante), quando che soto el piumin in scuro el taiava a ocio (serà, naturalmente) el film de 6x9 per ciapar do film de 4,5 centimetri. Me gavaria piasso (mi sarebbe piaciuto) veder se la riga iera drita. Drita a bisa boba. ;--D


Torna a “Quartieri e rioni”