Ortensie

I fiori che se tien in casa o in giardin, roba coltivada, no selvadiga insoma
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Ortensie

Messaggio da sum culex »

Sul giornal 'in Città' iera sto titolo.

Immagine

Mi no ve meto le foto dele ortensie del'orto botanico ma le foto de quele del'orto 'sum culex'

Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Ciao
(el capo orto) sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

qu no se sa se far i complimenti de più al fotografo o al giardinier, comunque nel mio picio te posto la mia ortensia dela terazza, mi ghe go dado la polverina per farghe riprender el blu, ma se vedi che no ga ciapado propio tuto
Immagine
per quele de l'orto botanico, no son stada mai al momento ideal, comunque qua xe una, oviamente lori ga varietà diferenti dele nostre comuni
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ma per le ortensie, se le trova anche nei parchi normali, in particolar a Villa Engelmann ( vandali permettendo) ghe xe un vialetto tuto de ortensie, e po ghe xe ( o iera..) quele del Giardin pubblico: una volta iera pien, po co i ga rifatto i ga piantado nove, e de tanti tipo, eccove un per, ma no le xe de sto anno: le xe de do anni fa, che i gaveva apena riaverto:
Immagine
Immagine
Immagine
come vedè, colori e forme no manca!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e ghe xe iera ( forsi xe ancora..) dele varietà diferenti, per esempio quele che in inglese i ghe disi lace caps perchè le xe come pizzi, coi fiori diferenti in mezzo e ai bordi
Immagine
Immagine
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Cocolo, vero? e i ga messo soto anche tanti bei tubi de irigazion automatica... solo che no i la metti ben in funzion e sta primavera me par che la più parte de ste ortensie xe sparida:
ecove le le ortensie del Giardin in un periodo de secca:

Immagine
queste iera adiritura prima del impianto automatico: le ortensie ga bisogno de aqua!!!
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bele le tue ortensie, BabaTs, anche noi ghe gavevimo messo la polverina in passato, ma no ne xe riuscì de far el color, in cambio iera più bela la passiflora che xe tacada ale ortensie!
Ciao ciao


Torna a “Flora de casa”