siti non su trieste

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
granzo

siti non su trieste

Messaggio da granzo »

http://www.elvis-italian-collector-club.com/
a qualchedun podessi interessarghe... :-) ghe xe dentro anche i triestini :-)


palpio

Messaggio da palpio »

Per restar in tema.....
Nel '58 a Trieste ghe iera degli Elvis Fan Clubs...
Allegati
EPFS1.jpg


palpio

Messaggio da palpio »

...La mia tesera!!! :lol: :oops: :lol:
Allegati
EPFS2.jpg


b-pause1977

Messaggio da b-pause1977 »

palpio ha scritto:...La mia tesera!!! :lol: :oops: :lol:
Caro Palpio,
te podesi mandarme qualche detaglio in più sul club e magari le imagini che te credi oportune per publicarle nel mio sito Elvis Italian Collectors Club?
me interesa conoser de più in quanto già go scrita e publicada sul sito la storia dei Elvis fan clubs..e cussi poderia aggiunger..un novo capitolo.. che me par molto pertinente....visto che trieste xe ben rapresentada..dai tanti fans..e colezionisti...locali..

bpause1968eliminare@alice.it

(go modificado l'indirizo de posta per evitar che el vegni utilizado per mandarghe spam, no se sa mai. per quei che el ghe podesi servir i canceli eliminare e tuto torna a posto - Bilbo)

Ciao
Bruno


palpio

Messaggio da palpio »

Caro Bruno, xe roba de quasi 50 ani fa e purtropo no go altre immagini da mandarte. Me ricordo che andavimo spesso al negozio de dischi (iera il Discobolo, in via Ginnastica me par) per zercar l'ultimo 45 (o 33) de Elvis.
E po' tuta la clapa a balar alla Marinella (ma non solo roba de Elvis).
Una esperienza che per mi xe durada solamente una estate.
Naturalmente se te vol, te pol usar le foto dela tessera, che go "censurado" solo del nome, presidente compreso che go perso de vista da tanti anni...


b-pause1977

Messaggio da b-pause1977 »

palpio ha scritto:Caro Bruno, xe roba de quasi 50 ani fa........solo del nome, presidente compreso che go perso de vista da tanti anni...

Ciao ,
no xe che per caso se ciamava e se ciama ancora Dino Casseler?
te ringrazio per la risposta ..
la foto e la tesera la meterò sul forum ..se te vol poso (o no se no te son dacordo).meter anche el tuo nome.
Anche mi iero cliente fiso del discobolo...bei tempi!!

Bruno


palpio

Messaggio da palpio »

b-pause1977 ha scritto:
no xe che per caso se ciamava e se ciama ancora Dino Casseler?
No, el se ciamava (e se ciama ancora spero...) Antonio...
Gavemo roto l'amicizia per una mula... :roll:
e cussi' se semo persi de vista (mi, lu e la mula... :lol: )


Torna a “Trieste e l'Internet”