aiuto per favor!

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
gcsiccardi
naufrago
naufrago
Messaggi: 5
Iscritto il: lun 22 set 2008, 18:44

aiuto per favor!

Messaggio da gcsiccardi »

bongiorn a tutti,son novo,me son iscritto ieri...come che ghe disevo al admin oggi parto per milan.go bisogno de un aiuto de voi triestini....so che no centra con trieste tanto ma me stago laureando in architettura con una tesi su quel park ke xe davanti al ex cantier altoadriatico(ogi cantier san rocco).l'unica roba storica che go trova xe che con Franz Joseph iera el vecio squero cadetti...qualchedun riva darme qualke altra info????aceto tutto son dispera!ringrazio tutto il forum...Ps:scuseme se nn saro tanto presente in sto periodo...pode mandarme anche una mail: gc_sic80 chiocciola yahoo.it .spero de no becarme subito cartelin gialo. grazie e tegnime de conto la mia bela cita!!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per cominciar benvegnudo, e te go spostado nela sezion saluti presentazioni etc..
mi no go alba dela zona, ma son sicura che qualchedun altro, se no altro legendo el nome de Franz Joseph, se farà in quatro a risponderte :wink: :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Benvignudo.

Purtropo, nianche con... la racomandazion de Francesco Giusepe ( :lol: :lol: :lol: ) no so iutarte.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ciao e benvignudo :-D
Prima de tutto, me son permesso de cambiar la tua @ in "chiocciola", per evitarte un milion de Spam. Chi te volerà scriver privatamente farà lo sforzo de cambiar a manina el simbolo :-)

Per el squero cadetti, spetemo do giorni e forsi l'amico Mario ne zonta qualcossa :P


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”