Cervi e caprioli

Bestiuze o bestione che i nostri amici in trasferta ga incontrà e che i ga pensà ben de mostrarne
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Cervi e caprioli

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Noi se femo una caminada giornaliera de cinque a dieci kilometri e incontremo amici ogni giorno. Ale volte i xe propio davanti i pie e altrimenti a qualche cento metri de distanza.

Ogi go portà la mia "trusted" digitale col tele e fotografà un pochi. Le xe stade tute fate con una lente de 400mm, dunque dificile a mantegnir asolutamente fisa, specialmente perchè con la neve, le bestie se movi pastanza presto tra un arbusto e l'altro.

Comunque, speremo ce le ve piasi

Immagine Immagine Immagine

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Che meraviglia.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Semo pena tornadi da un per de giorni de campegio. El fiume lungo el quale gavemo campegiado jera sai alto visto che semo ancora in stagion de squajo dela neve, conseguentemente no jero bon de far una foto decente de un castoro che pareva tegnirme in giro ogni giorno. Dovevo far la foto traverso un mucio de foje e no rivavo mai meterlo a fogo come che se devi.... la prosima volta.

Diferete xe la storia de un cervo (mule deer o, tradoto per nostro, cervo mulo e per contentar Baba tirestina, per latinoribus, Odocoileus hemionus, anzi se tratava de una feminuza che la pascolava per tuti i cantoni del campo de campegio. (I masci ga pena cominciado a ricreser i corni, che adeso i xe tuti coverti de pei - zercherò de becarne un con l'obietivo.

Immagine Immagine Immagine
Immagine
Tanto per mostrarve el mio atentato al castoro. La bestiuza xe su, in alto, nel canton sinistro che nuda e insisti a tegnir la testa soto aqua.

Immagine

Immagine
Altre due speci de fauna canadese,"Molie Patientisima" e "cagna fedelisima."

P.s. L'altra specie de cervi che gavemo qua xe i White Tail, o coda bianca, che xe veramente caprioli, piu picoli, dala coda lunga e ianca che, co i cori xe sempre ereta, vome una bandiera. No stemo dimenticar el termine latinorum: (Odocoileus virginianus).

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Qua no se pol coreger i propi posts, quindi me toca scriverne un'altro. Volevo indicar che l'altra specie dei nostri cervi i xe nele foto che go postado in febrajo scorso, più in alto.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Sempre bel star a contatto cola natura, speravo de veder i castori, che qua propio no li gavemo, sarà per un'altra volta, per adesso che i se la godi a nudar soto acqua ( come mi a Barcola.. :-D )


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Eco qua un sito che ga tuto un futio de foto de castori. Me dispiasi, Baba, perchè mi devo gaverne un centinajo, ma jera pre-digitali, e dunque esistenti int'un cason, valigia o casetin in quel casin che xe tuta la cianfrsalia che se acumula nel corso dei ani. Trovarle, per scanerizarle, me volaria altri setanta ani. (pena pasadi i primi, el 7 giugno, steso giorn de Larry)

http://www.weforanimals.com/free-pictur ... aver-1.htm

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.

Torna a “Fauna de fora”