Pullman turistici

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Pullman turistici

Messaggio da babatriestina »

Non so quanto voi vi troviate a fare viaggi in pullman, ma a me capita spesso, per viaggi e gite. Da quelli del CAI per tanti anni, a gite organizzate ( da quando non ho più famiglia o amici con cui farle per conto nostro). Bene, sempre meno vedo pullman triestini.
Solo una volta ne ho visti alcuni della Trieste trasporti, che evidentemente li usano anche a questi scopi. del resto, friulani (SAF), La Gradese ( chiara la provenienza) adesso una slovena poco oltre il confine ( Rizana)..
Domanda: le ditte triestine:
1 non ci sono?
2 non sono concorrenziali?
( lo stesso sarebbe importante per i turisti che toccano il nostro porto con le crociere e vengono portati in giro)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Pullman turistici

Messaggio da AdlerTS »

El piccolo de ieri scriveva che alcune ditte triestine se ga lamentado della concorrenza, ma non go memorizzado i nomi.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pullman turistici

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:El piccolo de ieri scriveva che alcune ditte triestine se ga lamentado della concorrenza, ma non go memorizzado i nomi.
Che sia una question de costi???? :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2957
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Pullman turistici

Messaggio da Piereto »

Me par che i più convenienti sia i pulman sloveni,no solo per el gasolio che costa de meno,i stipendi dei autisti e l'iva più basa ,ma ogi se devi tenir anche conto che ogni tot ore se se devi fermar, si no xe multe salade. E alora convien i pulman sloveni rente el confin,che saria come ciorli a Trieste. Inveze quei de la Saf se noi ga la rimessa a trieste ,ora che i veni de Udine i ga za una ora sul gropon e quindi se devi far tapa prima,e questo incidi sui viagi longhi.


Torna a “Trieste e i trasporti”