Triestina in serie D

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: I Greghi xe impazzidi: altra vittoria in trasferta a Sacile. Secco 4 a 2!
Ciancele: xe vero, no conto floce per farte contento!
Nini, te son un amico! :clapping_213: :clapping_213:
Ma tornando a quel che diseva Piereto. Anzi che disevo mi. El corispetivo, che saria el premio pai soldi spesi, xe un bel zogo dela squadra. Tipo la vitoria contro el Sacile. Ripeto: par esempio Bayern Monaco xe 'ndà avanti. I bori che i ciapa! Listeso Wolfsburg. Borusia Mönchengladbach se ga magnà la vitoria e adeso i se magna le onge. :doh_143:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Errata corrige. No iera Borussia Mönchengladbach ma Bayer Leverkusen. Conferma: El Borussia se ga magnà la vitoria in una partida prima. È come piangere sul latte versato.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Altro risultato utile per l'Union, seppur con un 0 a 0 col modesto Dro sul campo de Valmaura.
El Monfalcon sempre più zo in classifica dopo aver perso coll'Este per 3 a 1.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini mio, te son el mio ultimo pensier prima de ‘ndar in paion o el mio primo pensier co’ me sveio. Go tradoto in triestin una parte del testo de una bela canzoneta. Disemo che no te son ti ti ma i tui post sula Triestina. I ga sparegià. Un ponto. Tra i tanti modi de dir de qua xe anca che “Auch Kleinvieh macht Mist” o, par triestin, anca i animali da cortile i fa ludame. No solo i manzi. Noi disemo che tuto fa brodo. Insoma meio che gnente. Dopo son ‘ndà a vardar la clasifica e vedo che no i sta tanto mal. Forsi mai cusì ben. O almeno no nei ultimi ani. No i se la gavarà miga ciapada parchè che go brontolà? In altro modo no so spiegarme che no i perdi. Go visto che la prima in clasifica xe la squadra del Campodarsego. Usque tandem? La prima volta i ga paregià, ma la seconda volta i perdi. La prima sconfita par mano dela Triestina. No voio abusar de ti, ma dime, dove xe ‘sto paese? El devi eser stado fondado dopo la guera, parchè no lo go mai sentì. Probabilmente no i ga gnanca una stazion. No che sia importante, ma de solito in stazion xe un cafè e in ‘sto cafè se pol ‘ver un nero, forsi anca coreto. Le prosime partide xe col Monfalcon e la Triestina dovaria vinzer. Te vedarà che inveze vinzi i bisiachi. Mi conosevo una mula de Monfalcon, la iera teribile. Smrt bisiaki svoboda Trsta. Chi se dispera mori e chi che ga gambe bone cori. Speremo ben. Bona note.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Caro Ciancele te me ga fato venir in mente un vecio scherzo che gavevo combinà a un mio collega; complice el nostromo della nave oceanografica dove iero spesso imbarcà, ghe go fato scriver una cartolina a sto Matteo *** con su scrito:- "Sei sempre nei miei pensieri, tuo Giacomo". Sto nostromo no'l se dimenticava mai de mandarghe ste afetuose cartoline de tuti i posti che'l andava. El bel xe che la posta arivava all'impiegata del centralin che iera la più pettegola de le babe. Te pol capir le ciacole!
Campodarsego xe un ridente (o ameno?) comune in provincia de Padova con circa 15.000 abitanti e el xe za nominà dopo la battaglia de Legnano della Lega e Barbarossa!
Ga anche una stazion ferroviaria penso sulla tratta Padova Castelfranco.
Dimenticavo: no sta parlar dei bisiachi con mi perché adesso abito a Ronchi dei Legionari ...
Mandi, Cianciolonon


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Caro Ciancele ..... Campodarsego xe un ridente (o ameno?) comune in provincia de Padova con circa 15.000 abitanti e el xe za nominà dopo la battaglia de Legnano della Lega e Barbarossa!
Ga anche una stazion ferroviaria penso sulla tratta Padova Castelfranco.
Dimenticavo: no sta parlar dei bisiachi con mi perché adesso abito a Ronchi dei Legionari ...
Mandi, Cianciolonon
Bongiorno Nini, qua co' un el conta monade el usa dir dopo: No ste bazilar de cosa che go dito ieri. Cusì digo anca mi. E per finir: Viva i bisiachi viva Monfalcon. E anca Ronchi. Stame ben.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

El derby giulian tra Cantieri e Union ga visto la vitoria del Monfalcon per 2 a 1; tuti e due i goi del ex Dennis Godeas.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini mio, credime che no xe più amor tra i popoli. So che no devo parlar mal de Monfalcon, ma xe duro dover star zito.
Mal comune mezo gaudio: anca noi gavemo perso ogi contro Darmstadt, una squadreta che l’ano pasà ziogava in serie B.
Vado a imbriagarme dela disperazion.
PS: Se gavesimo vinto me imbriagaria dela contenteza. ;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Saria ripetitivo a dir "Altra batosta ecc...": a Valmaura un bel 0 a 2 per la Lupanarense. Invece el Monfalcon ga vinto a Sacile col stesso risultato!


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Invece de Luparense (squadra de futbol de San Martino de Lupari PD) go scrito Lupanarense ... go fato un poco de lupanar!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

me pareva strano come nome de una squadra de balon...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Caro Nini Naridola, no ‘tatela ciapar, anzi son contento che te me daghi notizie dela nostra squadreta del cuore. Ma te pregaria de farlo in modo meno brutale. Ogni volta me vien un colpo. So che par gnoco se disi: In der Kürze liegt die Würze = Nella brevità di una frase si vede il suo effetto (traduzione molto libera, liberissima, cianceliana). Go sentì dir che xe un corso par corispondenza de spicologia sportiva, che saria come spiegar a qualchedun che se ga perso sensa che el se cioli la vita par questo. Vardo se trovo qualche prospeto.
PS: Noi qua semo el dopio. Ieri gavemo perso 4 a 1 a Dortmund col Dortmund, secondo in clasifica.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Débâcle de l'Union a Venezia: 6 a 1!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Débâcle de l'Union a Venezia: 6 a 1!
Nini Naridola, la tua notizia podaria eser: Curta ma breve. O anca: Ogni tiro un funeral. Te son sicuro che l'union sia stada la Triestina calcio e no l'unione ciechi? :(
PS: Noi gavemo vinto dopo lunga e penosa malatia.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

2 mesagi OT: El 22 go fato uno a VetRitter e ogi uno a Nini Naridola. Go paura che no i xe rivai parchè la memoria xe piena. Vedarò de ripeterli. Saluti.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

OT per OT: caro Ciancele go ricevù e in efeti la casella xe piena per l'80 %. Agli esperti: come se fa a svodarla? Anderò del dotor per el 7 o 8 genaio ... me la ciapo comoda ... giorno più o meno...
Cari auguri a ti, a mi e a tutti!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

per svodar, xe poco de far: el forum permetti un certo numero de messaggi e basta. O se scancella un pochi che no servi più, altri se li pol spostar in caselle de conversazioni particolari con singoli forumisti, e messaggi importanti me p ar che se archivia.
Anche mi co me riva messaggi novi devo scanceler veci perpoder leger i novi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8716
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nini Naridola ha scritto:OT per OT: caro Ciancele go ricevù e in efeti la casella xe piena per l'80 %. Agli esperti: come se fa a svodarla? Anderò del dotor per el 7 o 8 genaio ... me la ciapo comoda ... giorno più o meno...
Cari auguri a ti, a mi e a tutti!
Una premessa: i messaggi privati xe un modo comodo per contatar un forumista de cui no se ga la mailbox, ma se son in contato con un, pena che poso, ghe digo se podemo scriverse per email e bonanote, cusì i aministratori, se mai i gavesi tempo de perder, no i pol andar a ficar el naso in quel che se scrivemo! :-D :wink:

Dito questo, riconosemo anche che sto forum ga una mancanza, no poso dirghe "salvime sto mesagio sul mio computer" e devo farlo a man (copia e incolla, ecc.)

Adeso ve conto come che me regolo mi
  1. vado nela pagina dei mesagi
  2. Nela colona de sinistra xe, in baso, la vose "Regole, cartelle e preferenze
  3. Ghe xe una vose "Aggiungi cartella"
  4. ve creè una nova cartella (ciamemola cartella nova) dove che ve podè salvar i mesagi importanti
  5. opur in fondo ala pagina ghe disè che "Se la cartella è piena... sposta nela "cartella nova"
  6. Sicome el spazio no xe comunque infinito, questi xe comunque palliativi e alora no resta che
    1. cancelar a man i mesagi veci che no ne interesa più
    2. opur dirghe che quando che la cartela xe piena, de butar via i mesagi più veci. Mi go fato cusì e per questo, per no perder mesagi, pena che poso digo "Scrivemose per mail"
E adeso vado nele pagine wiki ale FAQ a scriverlo per benin nela lingua de Dante e forsi ghe zonto anche un pupoloto, ma me volerà un poco de tempo e voleria far qualche prova.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8716
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Eco deso qua https://www.atrieste.eu/Wiki/doku.php?id ... posso_fare trovè le robe spiegade, forsi, un poco meio. In quela stesa pagina ghe xe anche altre domande e risposte, se ve ne vien in mente qualche altra ... semo qua.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Stamatina me go sveià e el cuor me bateva forte forte. Go pensà cosa che podaria eser. Tachicardia, cardiopalmo? O stato d’ansia? Devo ciamar el dotor? No, bastaria che Nini Naridola pensi un poco al povaro Ciancele. Nini, no esere crudele stasera.


Torna a “Balon”