presentazioni e saluti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da mandi_ »

Ben rivà. Ocio che la pasion per la storia xe na bruta malatia!
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nona Picia »

Benvenuto franzvise e guglievan! :260: :260: :260:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

franzvise ha scritto:con lui ho scritto un libro e se vi servono indicazioni di sentieri, posti da vedere e via dicendo in zona carso triestino/sloveno potrei esservi d'aiuto.
Credo di averlo regalato ad un proprietario di cane... ci sono dei bei percorsi, anche per i bipedi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
SanGiacomin 72
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 13
Iscritto il: dom 29 apr 2012, 8:53
Località: Trieste

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da SanGiacomin 72 »

Ecome qua!Ve prego de scusarme se no so ben cosa scriver, ma son un "esordiente totale" per quel che riguarda i forum. Comunque son Triestin de 5 generazioni e San giacomin doc. Me go iscrito perchè son come mato per la storia de stà nostra cità e me da l'anda che stò sito xe otimo per parlar de Trieste.Salutoni a tuti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

Benrivado, ne fa piazer che te sia 'rivado qua de noi. Xe anche qualche altro sangiacomin..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
SanGiacomin 72
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 13
Iscritto il: dom 29 apr 2012, 8:53
Località: Trieste

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da SanGiacomin 72 »

Grazie Tante.Meno mal che xe restai triestini qua. Volevo segnalar, per chi no sa, che go trovà in una libreria al Giulia, due libri sai bei e interesanti.No so se se pol far publicità e cusì a scanso de equivici ve digo solo i nomi dei libri: " Il vallo adriatico" e Trieste Inedita". deghe un ocida che merita!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

SanGiacomin 72 ha scritto:Grazie Tante.Meno mal che xe restai triestini qua. Volevo segnalar, per chi no sa, che go trovà in una libreria al Giulia, due libri sai bei e interesanti.No so se se pol far publicità e cusì a scanso de equivici ve digo solo i nomi dei libri: " Il vallo adriatico" e Trieste Inedita". deghe un ocida che merita!
gavemo una sezion libri, dove che se pol contar dei libri riguardanti Trieste! Gavevo letto sti titoli ma no go avudo occasion de leger i libri.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da nonna ivana »

Benarrivato SanGiacomin!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
SanGiacomin 72
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 13
Iscritto il: dom 29 apr 2012, 8:53
Località: Trieste

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da SanGiacomin 72 »

Bon,otimo!deso che so 'ndarò a veder. Domanda:come poso carigar foto ( go leto nelle regole ma no go trovà )e come posso meter una foto x l'avatar?Ringrazio tuti x l'acoglienza e volevo dir che mi gavevo, co iero putel, una mia bisnonna che la ciamavimo "nona picia" perchè la iera alta un metro e un salto (che cocola) e la xe visuda fin a 101 anni!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

per el avatar, basta che la sia suficientemente picia e te se regoli andando nel tuo pannello di controllo utente.
Per le foto: te trovi i consigli agiornai qua: https://www.atrieste.eu/Wiki/doku.php?id ... rimenti_ts
se riva a sta pagina anche fracando in mezzo del pupolo in testa al forum ( che porta al portal de accesso della pagina) e de là andando alle pagine wiki, che xe zone con argomenti specifici, riassunti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da VetRitter »

ben rivà ai novi, Triestini e non..


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nona Picia »

Ben rivà Sangiacomin....mi no son tanto granda, ma, te dirò, no go interesse a rivar a 101 anni...tropi pensieri per i fioi! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Bn rivà anche da parte mia, Sangiovanin. Anche mi go più o meno i tuoi ani. Giugno '39.

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da nonna ivana »

Mi azzardo a chiedervi che cos'è 'SanGiacomin? Ho cercato e forse ho capito che è un quartiere di TS, mi confermate?
Ha forse anche un significato particolare, diciamo "storicamente", rispetto la città?

Grazie dell'attenzione!!!! :-D :-D :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da macondo »

Brava Ivana!
Infatti si tratta di un abitante, o un nativo, del popolare rione di San Giacomo. Non credo che abbia un significato particolare, malgrado si possa affermare che era stato un rione che si situava politicamente a sinistra.


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da nonna ivana »

macondo ha scritto:Brava Ivana!
Infatti si tratta di un abitante, o un nativo, del popolare rione di San Giacomo. Non credo che abbia un significato particolare, malgrado si possa affermare che era stato un rione che si situava politicamente a sinistra.
Grazie Orso!!!
Qui di quartieri di quel colore ce ne erano, e parecchi! :wink:

Buona domenica anche a te! :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto:Mi azzardo a chiedervi che cos'è 'SanGiacomin? Ho cercato e forse ho capito che è un quartiere di TS, mi confermate?
Ha forse anche un significato particolare, diciamo "storicamente", rispetto la città?

Grazie dell'attenzione!!!! :-D :-D :-D
c'è un in Quartieri e rioni, dedicato soprattutto a stampe della chiesa parrocchiale, ed un secondo reportage di com'è adesso


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
SanGiacomin 72
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 13
Iscritto il: dom 29 apr 2012, 8:53
Località: Trieste

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da SanGiacomin 72 »

Per quei che disi che i rioni xe uno de un color e un de un altro, xe senz'altro vero ma comunque mi son apolitico za che go capì tanto tempo fa che xe inutile votar x tizio o x caio,che tanto no cambia gniente. Per mi xe un fato de orgoglio esser SanGiacomin xerchè xe uno dei rioni storici de Trieste.Tuto quà.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da macondo »

nonna ivana ha scritto:Qui di quartieri di quel colore ce ne erano, e parecchi! :wink:
Non é forse il caso di fare considerazioni socio-demografiche, ma la ragione di questa forte presenza dei 'duri e puri' era dovuta alle presenza d'industrie metalmeccaniche che impiegavano la quasi totalitá degli abitanti di questo quartiere. Con la chiusura ed il trasferimento di queste industrie c'é stata una 'gentrificazione' del quartiere (per usare un termine anglosassone), anche se soppravive uno zoccolo duro della sinistra che si richiama al PCI.


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Ursus Canadiensis ha scritto:Bn rivà anche da parte mia, Sangiovanin. Anche mi go più o meno i tuoi ani. Giugno '39.

Orso
Per fortuna nesun no ga notado che mi go ribatezado Sangiacomin, ciamandolo Sangiovanin e spostandolo de qualche bon kilometro a nord.


Orso :oops: :P :-) :oops: :oops: :oops:


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”