babatriestina ha scritto:Minaccia de serar el Rilke: dopo i tanti suicidi, i paroni, che xe i principi de Torre e Tasso e che lo ga affittado ( al Comun? al Provincia? a chi?) xe disposti a venderlo per 400- 500 mila euro. Ma se no i trova chi che compra, al 13 aprile che scadi el contratto i disi che i lo sera.
e difatti i ga serado.
E adesso i discuti come far per riaverzer, se qualchedun ghe lo compra, o ghe paga un affitto...
mah, mi no so...
fin che iera el principe Raimondo no iera problemi. po co xe subentrado el fio, prima el stava via e anzi pareva che el volessi andar via de Trieste, che no ghe interessassi più ( podemo forsi zercar e trovar qualche articolo in rede al rigirado). Po el ghe ga ripensado, anzi i ga averto el castel e xe deventada un'attrattiva turistica in più.
Ma mi me ricordo anche un altro episodio: no ricordo el anno esatto, ma a un'assemblea delel Generali, co i le tegniva ancora in sede, quindi parecchi anni fa, i gaveva proposto de meteri n Consiglio de aministrazion un "rapresentante dei piccoli azionisti". Ben, un pensa che i ciol un piccolo azionista acaso.. e inveze guarda caso iera proprio le principe Carlo de Torre e Tasso! imagino una maniera per ciaparlo dentro anche se in generali non doveva gaver investido ssai..
per tornar la sentiero, sì, mi lo go percorso un poche de volte e el panorama xe bellissimo. però... posso dirve una roba? de quando che i lo ga fatto novo, per mie le xe come un'autostrada pedonal! tropo largo, tropo comodo, tropi passamani... a mi me piasi i sentierini del Carso... gavemo panorami altretanto bei anche presempio sul sentiero dei pescadori a Aurisina ( vero, meno pianeggiante), altri tratti.. insomma me dispiasi ma no xe fra i mii itinerari preferiti. E anche tropo frequentado e el primo tratto strento col campeggio..
e.. dimenticavo.. come gavevimo fato a viver quando che el iera serado per lavori co i lo ga slargado?