De questa voleria se qualchedun pol darme una conferma....pol esser una Dimorphoteca? Al momento gavevo pensà a una gazania, ma go guardà la mia e le foie xe diferenti e anche i petali
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ma che bruuttoo che xe quel giardin. Veramente misereto. Go fato veder ala putela i fiori e anca ela la ga dito che el giardino xe 'sai brruttoo, più che misereto.
Adeso che te go fato contenta parlando mal de tuo giardin, te aguro de godertelo. Co' ierimo inte la foresta nera, gavemo, anzi la ga, crompà gerani pensili. Insoma che i pica par inzo. Anca tanto bruti, misereti. Se savesi come mandarte una foto te la mandaria. Forsi vien la putelina a trovarne e forsi la pol far ela una email co'la foto.
Ma perchè tuti me fa domande cusì dificili. Cosa go fato? No so. I gerani inveze de creser in su i cresi in zo. Pensili. Par gnoco: hängende Geranien. E tra i gerani Aztekengold = oro degli aztechi. Una piantina giala che no dispiasi. Specialmente un geranio e una zala.
Sanvitalia procumbens http://hortusitalicus.blogspot.it/2011/ ... mbens.html
xe una specie de zinnia. Perchè no esisti gerani gialli. I gerani edera xe pelargonium peltatum.
Po se pol ciamar come che se vol...
mi go zontado un per de gerani, ma i classici eretti. E po giusto ieri go messo un per de salvie splendens.. adesso piovi e i se troevrà ben col umido.
Go in fior questi tute le rose e tante cassette de violete. e le aquilegie, che no go mai piantado e che xe rivade de seme dela mia vizina. ela le sua la le ga butade via perchè la se gaveva stufada. sta per fiori anche la peonia bianca. Dele bletille che vien del vostro giardin sta per fiorir una..
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nona Picia ha scritto: Che mi sapio de noi i se ciama gerani edera
Nona Picia, scusa che me go spiegà mal. I gerani edera xe i gerani che pindola in zo: pelargonium.
I fiori giali, Aztekengold, xe quei che ga fato vedere Baba Triestina. La putela la li ga mesi tra i gerani: un roso (geranio) un gialo (Aztekengold). Quando che i xe in piena fioritura e i pindola zo del balcon, xe 'sai bel de veder. Ma ghe pianzi ancora el cuor de butar via le viole che le ga un color vivo. Purtropo xe 'sto cambiamento de clima che no cambia come che volesimo noi ma com che'l vol lu.
babatriestina ha scritto: ma perchè butè via le viole? mi no buto mai vi a i fiori se no i xe morti. e anche quei nel mucio dela composta, che i me torna come terra de vasi..
Paese che vai ... Tre mesi quel fior, in vasi paralelopipedi de balcon: longhi circa un metro per 20/30 x 20/30 cm. Co' riva i altri fiori se li svoda e se li impignisi de novo. Fazo par dir: de marzo a magio viole. Se in giugno le xe 'ncora bele, piansi el cuor, ma te devi butarle via e cior gerani. Che tre mesi dopo ... vedi sopra.