queste no xe mie ma xe come che le fussi mie...

Te ringrazio per la comprension, Ciancele! Iera tanto che no metevo tanta roba e ogi me so cavada la sodisfazion de farlo coi fiori.Ciancele ha scritto:Nona Picia, no sta a pianser: te lodo anca a ti.Forsi xe parchè 'ste rose giale e arancion le xe tute una beleza. Una arancion go anca mi. El sol se devi 'ver stufà de basarme, parchè 'deso se 'nuvola. Ma no son invidioso se el te basa. Bon fine setimana a tuti.
Cara decapitatrice di ortensie, una bona domenica a te ed a Sum Culex. Come se ciama 'sti fiori? Vedarò de trovarli in qualche buso parchè i xe 'sai bei e i podaria pindolar de mi.Nona Picia ha scritto:
Grazie Nona Picia per la pronta risposta. Go visto in internet i nemici dele fucsie. Parfina i sinsin! Xe meo che laso e che me contento de l'onesto.Nona Picia ha scritto: Se ciama fucsie i fiori dela foto . Bon apetito e bon pro Ciancele!![]()
campsis radicans, Gavevo tentado nel vecio pergolo ma no iera né bastanza sol né bastanza terraNona Picia ha scritto:Flora del mio giardin e no me ricordo el nome...![]()