Ecco sui passamani segni de colpi in via Capitolina più o meno di fronte de l'Alabarda

Durante la guera go lavorà in piaza Goldoni, andove che iera la sede dela dita che stampava sia el quotidiano (DAZ) sia la rivista (AJ). La matina, co' rivavo in uficio, legevo la DAZ e el Picolo. Ala fine de april i gnochi i xe scampai, ma el contabile ga ciapà soldi per pagar a tuti anca el stipendio de magio 1945. In agosto el xe vignù a casa mia e el me ga portà patus. Gnochi cativi, ma onesti.babatriestina ha scritto: ven 22 nov 2024, 16:37 sempre la mostra del IRCI sul 54 metti foto dei anni dela fin dela guerra e dopoguerra:
Le pubblicazioni del ocupazion tedesca : tedesco e sloven
" e quando che a Trieste xe rivadi i titini- iera gobi anche i scalini"
![]()
Baba, te sa che mi no giuro par paura de eser spergiuro. Se i neozelandesi i iera presenti, no pol eser che el 2 de magio.babatriestina ha scritto: mer 4 dic 2024, 18:54 Ancora partigiani titini il 1o 2 maggio in Corso davanti a quella che era allora Piazza Malta e a quella banca che adesso è un grandiosa palestra
qua siamo a san Giusto credo il 1 maggio a fianco dle Battistero
ma i carri sono già i neozelandesi? Cecchelin racconta l'episodio nelle sue memoria dicendo di esser stato presente.