Baba mia, grasie. Mi no iero 'ncora nato, ma papà gaveva za la barca, editada de su papà. Ano di costruzione (dela barca) 1894. De papà (1893). Costrutore (de tuti do

* Una volta i me ga imparà che se diseva: Mater certa, pater incertus.

Baba mia, grasie. Mi no iero 'ncora nato, ma papà gaveva za la barca, editada de su papà. Ano di costruzione (dela barca) 1894. De papà (1893). Costrutore (de tuti do
Belle foto, ma hai letto la didascalia di questa? Ti sembra un italiano corretto?
un punto dove avrebbe dovuto andare una virgolasono piccolo ma crescero ha scritto: gio 19 gen 2023, 17:45Belle foto, ma hai letto la didascalia di questa? Ti sembra un italiano corretto?
al secondo pian de quela casa stava mia zia Gisella , sorella de nona, morta intorno al 1965, con la famiglia. se la bandiera iera sua, non savessi dir.Piereto ha scritto: gio 19 gen 2023, 23:04 Mi me son domanda' guardando la foto che la del tran dovessimo esser al numero 7 de via Giulia e ghe xe do grande bandierone che podeva esser solo de un logo publico che ogi no xe più.
Dovaria, o podaria, eser la terza barca de destra contro el muro, quela col gavitel de drio.