ogi voio meter sta foto de la Eco Mediterranea , che no xe una nave de crociera ma una navo roro. Gavemo più compagnie che ne collega con la Turchia e adeso anche con l'Egitto ,un ritorno a una rotta del lloyd austriaco. La eco mediterranea ga una stazza de 67000 ton, una lunghezza de 238 metri. e la adota un sistema de abattimento del co2 prodotto da motori diesel Man a gasolio controlladi elettronicamente e la xe ecologica perchè quando la xe atracada in porto la studa i motori, no la inquina e la va a bateria al litio con 238 mq de panei solari.
crociere locali
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: crociere locali
Ogi do navi de crociera messe co la popa verso tera. la " Aida Blui" da 71.304 tonelate e 1440 pasegeri , longa 253 metri , e la " Crystal Serenity" 68.870 tonelate e 385 pasegeri , longa 250 metri. Legendo un poco se vedi come ste navi de crociera passi da una proprietà a l 'altra e da una compagnia ad una altra sempre nell'intento de risparmiar su le tasse .
- sono piccolo ma crescero
- --
- Messaggi: 9131
- Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
- Località: Trieste
Re: crociere locali
Piereto, fa impression veder sta nave Aidablu con sti labri sensui e sti oci che te varda. E go visto, de le foto che te pubblichi, che sempre più spesso i le pitura con tuti i colori, ma questa me par propio el massimo.
Go visto, po', che la bati bandiera italiana, ma el sito web xe tuto in tedesco e sul sito no i parla de aidablu! Mah!
Go visto, po', che la bati bandiera italiana, ma el sito web xe tuto in tedesco e sul sito no i parla de aidablu! Mah!
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Re: crociere locali
Aida blu ga una clientela tedesca, ma la fa parte del gruppo Costa che a sua volta fa parte de Carnival cruises, e le xe iscritte dove che le paga de meno , o le usufruisi de esenzioni fiscali. Anche indiani e cinesi ga le sue compagnie de viaggi e proprietà de navi. Devi eser un gran afar. Ogni tot anni ste navi passa de proprietà e i le ricondiziona in cantier e co no convien più i ghe le passa a qualche asiatico che po le dopra ancora un poco e po le demolirà. Adeso va de moda, i ga qualche esenzion fiscale , pasar a combustibili meno inquinanti come el idrogeno , ma po, cvome anche nel setor feroviario , se rivela eser un flop perchè manca a monte tuta la cadena organizativa de la produzion de l'idrogeno. Stesa roba xe per i auti eletrici, tanto voludi da la UE, un altro flop perchè la cadena distributiva eletrica domestica xe insuficente. E la UE continua a meter scadenze che i europei no pol rivar a rispetar. Tuto per qualche tonelata de co2 in meno, quando che xe ormai acertado che sora le 220 parti per milion l'efetto serra no cresi col creser de l anidride carbonica.