Cronache de Narnia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Cronache de Narnia

Messaggio da Nevada »

Oggi dopopranzo semo andadi in cine, gavemo porta la picia a veder "Le cronache di Narnia". Xe sai cocolo, ne ga sai piaso e la fia ga za domandà se ghe sarà un secondo. Chi non xe ancora andà lo vadi veder perchè merita, specialmente chi ga fioi.


Ciaooo Caty.-
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Mi spero de andarghe la setimana prosima..el più picio de noi "fioi" ga venti e uno ani :P :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go sentì parlar ben anche del libro..


Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

Da quel che go capì xe una serie.


Ciaooo Caty.-
Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

Messaggio da pastafasoi »

scusè la mai ignoranza ma cossa xe 'sta "cronaca de narnia" :?: mi non go fioi pici! :!:


green,green grass of home....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Xe un film a cartoni animati ... mi go visto i provini in cine ... me par robe tipo "il signire degli anelli" ... piu` o meno ... almeno come genere :-)


Coregeme se xbalio :-)


Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Se andè sul sito de Sandro dovessi trovar una ciacolada al riguardo.. sezion cinema/ teatro/Tv con 14 post.. la mularia lo ga za visto!


grifun
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 10
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 20:13

Messaggio da grifun »

penso de andarghe ciau nevada
il Grifun


Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

ffdt ha scritto:Xe un film a cartoni animati ... mi go visto i provini in cine ... me par robe tipo "il signire degli anelli" ... piu` o meno ... almeno come genere :-)


Coregeme se xbalio :-)


Ciau

Franco
Non xe a cartoni animati, xe persone reali. E pol andarlo a veder tutti adulti e pici.


Ciaooo Caty.-
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nevada ha scritto:Non xe a cartoni animati[...]
Alora no go capido de che film che se trata ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


Ciau

Franco


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

ffdt ha scritto:
Nevada ha scritto:Non xe a cartoni animati[...]
Alora no go capido de che film che se trata ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
Se savè l'inglese, trovè tuto qua :

http://akas.imdb.com/title/tt0363771/combined

Cmq :
titolo originale : "The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe"
regia de Andrew Adamson
da un raconto de C.S. Lewis
prodoto dala Walt Disney
con atori veri (vardar sul link indicado)

la trama (in inglese, sempre dal sito) :

Based on the classic novel by CS Lewis. Four London children are sent to a professors country home in order for protection during World War II. There they find a magic wardrobe which leads to a mystical land called Narnia, which is being ruled by an evil witch. To defeat the Witch, they must join forces with Aslan, the lion God of Narnia, and the great battle between good and evil.

i trailers (cioè i provini) : http://akas.imdb.com/title/tt0363771/trailers
ghe ne xe due, el secondo xe un'intervista a, credo, el regista (no go l'audio su sto pc)

El sito uficial : http://www.narnia.com


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-)E qui in GB, c'e una compagnia di Breakfast Cereals (I cereali di prima colazione) NESTLE, che da fuori gratis con ogni pachetto di, mi pare, Ricicles (cioe e riso arrostito con zucchero) un piccolo bel libretto delle racconti della Narnia. Ho un vicin di casa con due piccole ragazze e cussi per Natal mi go acquista do pacchetti per trovare regali piacevole per le due ragazze. ( :oops: No non son Ebreo!!! Son Scozzese!!!!)
Larry :oops: :oops: :oops: 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Larry, ma ti sei almeno mangiato i cereali? :-D :-D :-D :-D


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-DMacondo, che ti ne pare? Certo che li go mangai. Mangio ogni mattina una buona scodela di cereali, siano Ricicles, Corn Flakes, tutti i tipi. Ma sempre con zucchero messo sora dalla fabbrica. Mi basta. Mi da l'energia per continuare vivere nel giorno. E, per di piu, essendo pensionato, non posso comprare altra roba. Xe troppo costoso qui in GB, come saprai tu. Beh, confesso che ogni tanto faccio do pezzi del nostro bon pan(??) tostato con un po di 'gooseberry jam' (la frutta anche dal mio giardin e la conserva fatto in casa di mia figlia). E se son della gente la fuori che non conoscono che cosghe xe 'gooseberry' basta dire 'le uve di San Giovanni' :-D :-D :-D
Larry (l'agnello che resta sempre contadin al cuore) 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Sarebbe "Uva spina", vero? ???


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:oops: :oops: :oops: Tira, ti ga razon. Uva di spina, xe vero. Uva di S.Giovanni sono Black or Red Currants. Ma ti pol far anche buona conserva con quei. Sai, xe lo Scotch che mi fa fare sti sbai. Oppure la demenza senile. :oops: :oops: :oops: Sai come e, no? Quando ti va far pipi e ti dimentica di tira giu le mutande!!!!! :-D :-D :-D
Larry (l'agnello che ga za bevu troppo Scotch sta sera. Ora d'andar far qualche capriola in zardin) :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
fluido
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 22
Iscritto il: mer 18 gen 2006, 7:28
Località: Stramar

narnia

Messaggio da fluido »

mi lo go visto con oci de adulto oviamente, ma con un riguardo ai muleti. le robe che me ga lassà sai perplesso xè delle robe senza lassade un po' in aria. non voio nemmeno paragonarlo al signore degli anelli che saria un altro discorso che chiudo qua. le robe che me ga lassado perplesso xe:
el leon frega la striga con la classica "clausolina" da conto in banca, me par (a livel de racconto) sai strano che una striga cativa no sapi una tale banalità con cui se salva el leon. altra roba che riguarda el gato perché il va via alla fine senza una spiegazion???? el fauno disi che el xe fato cussì, mah. forse servi per darghe un motivo alla seconda puntata.
ma la cosa che me ga più sconvolto xe sta babbo natale che regala ARMI, ve rende conto... ghe regala armi. no xè una roba de sottovalutar, anche per il fatto che il compari solo in quel momento e vien citado solo una volta ll'inizio, tra l'altro butado la senza senso.
la mia impression xè de un minestron de roba mal mesa, ovio che nel film dipendi molto dal sceneggiator e magari chi lo ga scritto voleva dir altro o la ga presentada in altro modo, però...babbo natale che regala armi no xè proprio bel.

fluido


fluido
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 22
Iscritto il: mer 18 gen 2006, 7:28
Località: Stramar

Messaggio da fluido »

scuseme go sbaglia boton inveze de meter nel discorso narnia go fato un novo topic


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

fluido ha scritto:scuseme go sbaglia boton inveze de meter nel discorso narnia go fato un novo topic
riparado el sbaglio ;)


Bye '73 de Roby.-

Torna a “El salotin”