AdlerTS ha scritto:el cigno con la sciarpa non me piasi tanto veder ...
son dacordo con ti, che bel no xe de veder: ma iera appunto el scopo della gita, veder l'importanza del inanellamento dei usei alla Cona: con sto sistema i cattura le bestie ( i cigni direttamente in mar), i ghe metti un anel de metallo ala caviglia ( come che i fa coi canerini de razza) e sta fassa col codice al collo dove che se pol, i li misura, i li pesa ( con un dinamometro!) e i li rilassa subito. Po i segna i avvistamenti e i xe in contatto con altri osservatori de avifauna, e cussì i segui le migrazioni dei volatili: bestie inanellade de noi se ga visto fin in Olanda! i ne ga mostrado foto de grifoni qua cola fassa ( su l'ala) messa in Croazia..

per la tutela dei usei, iera un panel informativo che diseva che la caccia sì, xe dannosa, ma la distruzion del habitat fa molto molto più danni dei cacciatori
Per chi che ga macchine fotografiche reflex, obiettivo zoom come un canon e trepiede, xe pien de posti de avvistamento e casoni dove che se pol far foto naturalistiche senza disturbar le bestie, attraverso finestrelle nele pareti de legno.