Marzo 2007: Trieste in fiore
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Assaggio de "Trieste in fiore"
Ogi go visto un bel cactus e go avù anche la sorpresa:
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- sum culex
- No montar in scagno
Marzo 2007: Trieste in fiore
In viale xè la fiera 'Trieste in fiore': la va dai portici de Chiozza a via Rossetti.
Tantissimi gazebi con fiori de tute le qualità, ma ghe xè anche altre tiplogie de articoli che coi fiori no ga gnente cossa spartir.
Come al solito tante foto (xè un mio difeto, ma no son bon de far de meno); go evità, dato l'argomento, de meter, salvo qualche eccezion, foto che no sia de fiori. Manca un poco de brilanteza, ma, come che savè, in Viale no bati el sol.
De tantre piante, me dispiasi, ma no so o no son sicuro dei nomi, al caso chi che sa più de mi pol coreger o agiunger: grazie in anticipo.
Eco l'ingresso dal lato de via Rossetti

Dala parte bassa del Viale se vien acolti de questa composizion

La fontana col mascheron tra le palme

Tantissimi gazebi con fiori de tute le qualità, ma ghe xè anche altre tiplogie de articoli che coi fiori no ga gnente cossa spartir.
Come al solito tante foto (xè un mio difeto, ma no son bon de far de meno); go evità, dato l'argomento, de meter, salvo qualche eccezion, foto che no sia de fiori. Manca un poco de brilanteza, ma, come che savè, in Viale no bati el sol.
De tantre piante, me dispiasi, ma no so o no son sicuro dei nomi, al caso chi che sa più de mi pol coreger o agiunger: grazie in anticipo.
Eco l'ingresso dal lato de via Rossetti

Dala parte bassa del Viale se vien acolti de questa composizion

La fontana col mascheron tra le palme

- babatriestina
- Senator
- sum culex
- No montar in scagno
Mi go messo qua come manifestazion odierna (come che gavevo a suo tempo messo el 'sardon day'). No me pareva giusto in 'flora': là metessi fiori spontanei e anche roba de giardini, ma sempre locale. Attualità: sì poderia andar anche se mi 'atualità' la vedo de più come informazion per avenimenti artistici o per esempio progeti de ristruturazion e robe simili.babatriestina ha scritto:[MOD]domando scusa, ma za NonaPicia ga messo un per de foto de Trieste in fiore nela sezion "flora", che a mi me paressi meo in attualità, podemo unificar i do topic? e metterli là??[MOD]
Comunque se a ti te par più giusto meter in 'atualità' e riunir i due sogeti (=topic), fa pur, mi no go gnente in contarrio.
Go tradoto 'topic' in italian guardando sul vocabolario, perchè a mi, se esisti una parola italiana col significato giusto, me da fastidio doprar parole straniere, che purtropo ogi ghe ne vien fato un uso smodado.
ciao
sum culex