Politici condannati

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
cepula
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 47
Iscritto il: mer 15 mar 2006, 16:24
Località: Trieste

Politici condannati

Messaggio da cepula »

Alcuni giorni fa è apparso sul piccolo un articolo che riportava alcune condanne a politici noti della nostra città. In relazione a ciò ho scritto:

LEGGI QUI L'ARTICOLO


www.nicoladavanzo.com
davanzo(at)cittadinipertrieste.it
www.cittadinipertrieste.it/davanzo
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

al di là del desiderio di legalità che tutti abbiamo e del fastidio di vedere una classe politica che si crede al di là delle regole, nel caso , se ho ben letto, si tratta di accuse e rinvii a giudizio, non ancora di condanne. Sbaglio o bisognerebbe attendere l'esito dei processi per poter esprimere un giudizio di condanna? è ben vero che la lunghezza dei processi è un altro dei problemi italiani..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Xe giusto aspetar la condanna, ma xe anche giusto saver certe robe prima.
Una roba che non go mai capido del sistema giuridico italian (una ?) xe perché xe automatico acceder a tutti i livei de giudizio. A mio modesto parer, dovessi acceder al livel superiore de giudizio solo quei casi dove sia zontade nove prove o fatti da valutar. :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
cepula
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 47
Iscritto il: mer 15 mar 2006, 16:24
Località: Trieste

Messaggio da cepula »

AdlerTS ha scritto:xe anche giusto saver certe robe prima.
Questo è il punto che mi indigna di più...nessuno fa, dice niente...sembra come se fosse una routin, la normalità..io lo reputo vergognoso...nemmeno una segnalazione sul giornale un commento una nota...insomma qualcosa...


www.nicoladavanzo.com
davanzo(at)cittadinipertrieste.it
www.cittadinipertrieste.it/davanzo
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Secondo mi, uno che vole far el politico devi esser una persona "al di sopra di ogni sospetto". E no uno "al di sopra di ogni sospetto ben sconto"


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

finora la condanna me pare che sia per aver fatto un gazebo senza permessi. no xe bel, ma no xe po un delitto. Xe tanti imbroiezzi pezo...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Ludisia
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 83
Iscritto il: dom 18 nov 2007, 18:25
Località: Basovizza

Messaggio da Ludisia »

Nona Picia ha scritto:Secondo mi, uno che vole far el politico devi esser una persona "al di sopra di ogni sospetto". E no uno "al di sopra di ogni sospetto ben sconto"
concordo pienamente....


Avatar utente
cepula
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 47
Iscritto il: mer 15 mar 2006, 16:24
Località: Trieste

Messaggio da cepula »

Per chi ancora non lo avesse letto:

Immagine


www.nicoladavanzo.com
davanzo(at)cittadinipertrieste.it
www.cittadinipertrieste.it/davanzo
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts si, va ben, pero` xe un poco de distinguer ... el gaver meso per tera un gazebo che dopo xe stado xmontado senza far dani no me par grave ... inveze me par grave el fato che per meterlo su tochi domandarghe compermeso a le bele arti anca se dopo poco tempo te lo cavi via ... altra roba xe far falsi in ati publici, ma se te ga de farte far una consulenza no dirme che te va de un cualsiasi piutosto che no de un amico: cosa ghe xe de storto in cuesto? basta vardar se per la procedura che i ga fato ocoreva una consulenza e se la ocoreva xe de veder se la ga costado el giusto o no ... perche` anca c'o se protesta ghe vol gaver la giusta mixura che se no se finisi a far guera de partito che proprio ghe ne xe za bastanza
flag_fr oui, bien, mais nous devons faire des distinctions ... l'avoir construit un pavillon qui a été démantelé sans aucun dommage ne me semble pas grave ... il me semble plutôt grave que pour le monter, il est nécessaire de demander la permission à l'"agence d'architecture" (Belle Arti), même si peu de temps après vous le démontez ... un autre argument avancé est celui de faux en acte public, mais quand vous avez besoin d'un conseils ne me dites pas que vous allez le demander à un inconnu plutôt que à un ami: quoi de mal à cela? il suffit juste de voir si la procédure suivie avait besoin de conseils et, s'il était nécessaire, doive être vérifié si le prix a été bon ou non ... parce que même lorsque on proteste on doivent avoir la juste mesure sinon on vais fairedes guerres de parti et nous en avons suffisamment
flag_uk well, fine, however we must distinguish ... to have built a gazebo which has been dismantled without any damage does not seem serious to me ... instead it seems serious to me the fact that to mount it is necessary to ask permission to the "architectural office" (belle arti) even if shortly after you'll unmount it ... another argument is that of false in public act, but when you need advice don't tell me that you go asking to a stranger rather than to a friend: what's wrong with that? it just suffice to see if the procedure followed needed advice and, if needed, should be checked if the price was right or not ... because even when you protest you must have the right measure otherwise you end to party wars and we have enough of its


Torna a “El salotin”