Mi no go mai notado prima sto particolar: credo perchè ogni volta che passo de là zerco de no guardar tropo diretamente quel obrobrio....
Ghe vol una bela dose de facia tosta per scriver ste robe! Xe pasai ormai un pochi de anni, ma la ristruturazion che i ga fato dela parte centrale dela piaza sempre bruta la me par.Un progetto innovativo, un'architettura essenziale, frutto della creatività dell'architetto Castelletti, soluzioni e suggestioni nuove: questi gli elementi che contraddistinguono la nuova piazza Goldoni.
no ghe go mai messo piede dentro, ma ghe passo davanti per andar a far la spesa al supermercatorofizal ha scritto:
(xe anche el fato che se mi vedo ste robe giro al largo)
Te ga ragion...e xe un sbaglio assai comun per quei che traduci l'inglese.babatriestina ha scritto:no ghe go mai messo piede dentro, ma ghe passo davanti per andar a far la spesa al supermercatorofizal ha scritto:
(xe anche el fato che se mi vedo ste robe giro al largo)
; drio xe una poker room.
Su una vetrina ghe xe una scritta reclamistica, che xe la traduzion parola per parola de
La vita è un gioco ( affermazion che mi me piaseria discuter) e xe scritto in inglese perchè par più finoto:![]()
the life is a game.
A mi quel the inizial me sona de troppo.. qua ghe vol i nostri esperti..