Comunque me par che sia stado un teremoto poco fa (o son mi che dago i numeri).
Ciao e un salutone a tuti (e un baseto ale mule)
Preferiria ocasioni più alegreserlilian ha scritto:Ciao!
Ghe voleva un teremoto per farte vignir fora!
ehehehhe
Si. Lo go sentido anche mi e anche una mula che ga scrito in internet. Ma no so dove che la stà de casa.
Questo xe el problema! Se sa che riverà un teremoto, ma quando?sono piccolo ma crescero ha scritto:Comunque quel che gavè senti iera quel de Ravenna/Forlì che iera meno forte. Quel de l'Aquila iera ale tre de note.
E come ogni teremoto che se rispeti vien fora sempre quel che lo gaveva previsto. Ve ricordè? Col teremoto in Friul iera Bendandi, che gaveva una sua teoria con la quale el diseva de preveder i teremoti: forsi el gaveva ragion, ma se pol sgombrar per una setimana le case de una zona spetando un teremoto che forsi pol vegnir?).
Penso che te gabi centrà tuti i problemi.serlilian ha scritto:Questo xe el problema! Se sa che riverà un teremoto, ma quando?
Xe come per San Francisco. I se speta el "big one"m el grande teremoto, ormai de anni, ma, nel dubio, i gà costruido con sistemi veramente antisismici. Qua par che se ga sgretolado anche edifici costruidi dopo dele norme antisismiche.
Ieri go leto de qualche parte che la situazion pegiorerà sempre più perchè l'Africa se avicina all'Italia e nel soto suolo ghe xe masse enormi che se sposta e se scontra, provocando i teremoti.