Ciaaauuu Rozafil, bentornà, xe bruto el momento che te gà sielto par vignir fora de novo, ma - almeno par mi - el xe 'sai, ma proprio 'sai 'sai importante: nò podevo terminar la serada mejo de cusì.
Par quel che riguarda el teremoto, mi gò sentido stamatina par radio, che quel del Abruzzo se gà sentido fino in Veneto e, mio fio Manrico che l'abita a Roma, el gà dito che a lù e a sua molie i li gà svejadi
(i abita al 5° pian) parché el leto gà scuminziado a balar e a sbater forte contro el muro e, se verso le tre de note che de solito el dormi profondamente lo gà sveiado, lo devi gaver avertido bastanza forte suserio.
Ma de Trieste nò savevo gnente: nè Giorgio nè mio fio Gianfranco no' i me gà telefonado: forsi par no farme star in pensier! Giorgio che l'abita al 5° pian lo devi gaver sentido par forza, visto che lù e sua molie i xe bituadi a magnar bastanza tardi no'i podeva eser zà 'ndadi in leto.
Comunque penso che - purtropo - l'epizentro el sarà stado come al solito in Friul: povara zente! Ma se l'epizentro el xe stado in Friul a Trieste
(magra consolazion, ma par mi che son quà e a Trieste gò zente che più cara de cusì no' la me podesi eser) con el sotosuolo che la se ritrova no' ghe doveria eser pericolo e, più che qualche cornison che se gà distacado
(come nel '76) , no' penso che posi suceder.
'Deso che ghe penso, esendo mio fio Gianfranco caposquadra dela Protezion Zivile, magari i lo gavarà anca ciamado parchè el se tegni a disposizion: bon, doman apurerò el tuto.
Par quel che gà dito babatriestina sul caldo, ve ricordarè sens'altro che nel magio del '76 ghe jera un caldo anomalo par la stagion, parciò anca mi penso che la gabi rajon.
Ciau a tuti sempre con tanta simpatia e a ti Rozafil
(i altri spero che i me scuserà) stra-bacioni ala100milionesima potenza super-mega-galatici

e, te prego:
NO' STA SPARIR E NOVO!!! Lela.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!