Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da macondo »

Go trovado un altro vocabolo che me ga lassado abastanza perpleso, anca perché no lo gavevo mai sentido: basito, co l'acento sula 'i'.

Dovessi voler dir attonito, impietrito :| :| :|

Ma dove i le va a trovar :doh_143: :doh_143:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

sì. l'espression "lasciar basìto" xe deventado piuttosto comun nei ultimi tempi.
de un verbo "basire" che no go mai visto doprar o scriver, e el mio vocabolario "rimanere/ lasciare basito" lo definissi letterario.
Un volte se doprava de più "lasciar di stucco"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da Elisa »

Per Macondo:
anche sul Dizionario spagnolo-italiano, edizione 2001
trovo il verbo basire e
lasciare basito: dejar pasmado/turulato
Ma mai con accento.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da nonna ivana »

Basire...io lo uso abbastanza, anche perché...mi si attaglia!!!
Lo trovo anche nel mio vecchio "Dizionario Linguistico Moderno" edizione del 1956, di Aldo Gabrielli, molto utile per gli studenti di quel tempo...aiutava nella pronuncia, nella morfologia e nell'uso dei vocaboli! :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

Oggi ve segnalo una perla del Corriere della Sera:
pag 6, a proposito delle intercettazioni un Fabio Cavalera da Londra scrivi:
Si potrebbe risalire all'8 febbraio 1587 quando Maria Stuarda fu accusata di alto tradimento: i nobili inglesi intercettavano e manipolavano le lettere della regina di Scozia per portarla alla ghigliottina
Alla ghigliottina? Maria Stuarda?? :shock:
lassemo el discorso sulle lettere de Maria Stuarda ( ghe ne go lette almeno 4 biografie moderne..) per cui me sa che el staghi missiando el fatto che lord Cecil gaveva scoperto el codice crittografico che la doprava e la discussion se le cosiddette "lettere della cassetta" xe vere o false, quel che xe sicuro xe che Maria Stuarda xe stada decapitada come che se usava allora, col ascia , e la ghigliottina xe stada inventada in Francia circa due secoli dopo. Per el effettaz, el ga missiado Maria Stuarda e Maria Antonietta!
( zonto che al 8 febbraio 1587 i la ga decapitada, no i la ga accusada..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da nonna ivana »

qui è una collana di strafalcioni...mica una perla!!!! :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

Purtroppo mi hanno portato via il Piccolo di ieri, a mia insaputa, prima che potessi riportarvi un articoletto sulla ristrutturazione della chiesa luterana di Largo Panfili, ma mi piacerebbe ritrovare il nome dell'articolista, che ci racconta che nella chiesa era ospitato il Ginnasio comunale, il quale nel 1863 era ospitato in Casa Ritter, in Piazza della Dogana ( sostituito dal Palazzo di fronte a quello delle Poste), il successivo edificio era del 1883-84. Si trova effettivamente a fianco della chiesa... e anche poi attribuisce alla piazza qualche altra scuola che invece era da tutta un'altra parte. Se ritrovo l'articolo vi riporto i passi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

Ecco qua: l'articolista è Laura Tonero:
La chiesa, lunga 35 metri e larga 22, fu progettata dall'architetto Zimmermann di Bratislava e realizzata dai triestini Berlam e Scalmanini. Per anni l'edificio ha ospitato anche il ginnasio comunale in lingua italiana.
ma ve imaginè un Ginnasio in una cesa??? :shock: :shock: :lol: :lol: :lol:
per capir, de l'annuario dei 100 anni del Dante:
Immagine
a sinistra la scola, a destra le cesa.
E po:
La ristrutturazione alla quale oggi è sottoposta la chiesa contribuirà a valorizzare l'intero largo Panfili dove i tre edifici più imponenti stanno per riconquistare il vecchio splendore: da un lato la riqualificazione della sede dell'istituto scolastico Carli che procede a pieno ritmo, dall'altro il lungo intervento di recupero che sta interessando il palazzo ottocentesco che un tempo ospitò gli uffici dell'Intendenza di Finanza.
ben, no so cossa che la se sogna, ma el Carli xe in via Diaz! se i sta restaurando el vecio edificio del Dante, dopo aver ospitado le magistrali duca d'Aosta che no esisti più,no so, ma adesso me par che sia una succursale de un liceo scientifico.
E questo saria far informazion? :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da 1382-1918 »

E ognidun se inacorzi de ste robe quando sa de un certo argomento (anche se in sto caso i'errori xe bastanza palesi a tutti), ma ve immaginè quanto sia de fidarse co i ne conta de qualcosa che no savemo!

E po Bratislava xe el nome de quella cità solo da dopo la 1a guerra mondiale in avanti. La doveva dir almeno in parentesi "allora Presburgo".

Quela dela scola intè la cesa però xe tropo forte (e ridicola!).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

No parlemo del linguaggio, ieri sul Corriere della sera iera un articolo su come che no i sa scriver più in italian ( apostrofi, accenti, congiuntivi, passato remoto..) ma anche uso dei vocaboli meno consueti: difatti giorni fa sul Piccolo iera un articolo che diseva che su un argomento che no me ricordo qual el Governo iera inerte. Ben, ripeteva sto inerte, ma a un zerto punto xe vegnudo fora che el governo iera inerme. Mi go come l'impression che i pensava che sia la stessa roba e che no i savessi ben cossa che vol dir (come el avvallo al posto del avallo che se leggi assai spesso). :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da malvasia »

Poso meter in questo thread qualche strafalcion radiofonico?
Giornale radio del FVG: la speaker se trova sul testo da leger le parole "know how"... un istante de esitazion e dopo la vien fora con "au nau" :doh_143:
Un'altra volta, parlando de Joan Sutherland la la ciama "suterland"


Il segreto della creatività è nascondere le proprie fonti (A. Einstein)

http://cristina-marsi.blogspot.com/
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

malvasia ha scritto:
Un'altra volta, parlando de Joan Sutherland la la ciama "suterland"
Che a proposito, povera, gavè leto che la xe morta sti giorni?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da nonna ivana »

babatriestina ha scritto:
malvasia ha scritto:
Un'altra volta, parlando de Joan Sutherland la la ciama "suterland"
Che a proposito, povera, gavè leto che la xe morta sti giorni?
Sì, avevo sentito la notizia, il 10 ott a 83 anni!
Una "donna" che mi aveva sempre impressionato!!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ricordo di aver sentito sulla Rete 3 negli anni '60 trasmessa per due volte una sua interpretazione vocale virtuosistica della "Campanella" di Liszt: veramente impressionanti le sue doti vocali.

Ma quella volta la rete 3 della rai trasmetteva musica classica... anche questo è cambiato...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da nonna ivana »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Ricordo di aver sentito sulla Rete 3 negli anni '60 trasmessa per due volte una sua interpretazione vocale virtuosistica della "Campanella" di Liszt: veramente impressionanti le sue doti vocali.

Ma quella volta la rete 3 della rai trasmetteva musica classica... anche questo è cambiato...
...adesso trasmette proprio "tutt'altra musica"! :wink:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Ricordo di aver sentito sulla Rete 3 negli anni '60 trasmessa per due volte una sua interpretazione vocale virtuosistica della "Campanella" di Liszt: veramente impressionanti le sue doti vocali.

Ma quella volta la rete 3 della rai trasmetteva musica classica... anche questo è cambiato...
Adesso Radio 3 è molto meno "rilassante".....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da malvasia »

Nona Picia ha scritto: Adesso Radio 3 è molto meno "rilassante".....
Beh, mi scolto "qui comincia" ale 6 de matina e, sopratuto quando xe Paolo Terni a condur, xe tanto rilasante che me torno a indormenzar ;)
comunque iera 'ssai meio quando iera "il terzo anello": più musica e meno ciacole, sopratuto iera ciacole che gaveva a che far cola musica.


Il segreto della creatività è nascondere le proprie fonti (A. Einstein)

http://cristina-marsi.blogspot.com/
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da AdlerTS »

Differenza nel dar le notizie .... a proposito dei lavori al collegamento tra el Porto e Fernetti, el Tg de Koper sottolinea come el tempo de percorrenza tra Opicina e Fernetti scenderà da 50 a 7 minuti (se pensemo alla distanza nissun diria possibile metterghene 50 !)
El TG locale inveze centrava l'attenzion sulla durata del percorso totale, tralasciando el ridicolo punto sopra.

Nissun dei due spiega come per una bretella de meno de un km (71 giorni de lavori) ga servido un milion de euro !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora Il Piccolo (malinformazione mediatica)

Messaggio da babatriestina »

e mi te domando se se tratta de una tratta de strada o de ferrovia.. e po co se parla del Porto, Koper parla del nostro o del loro?
ma mi gavessi sempre calcolado,in macchina, circa 7 minuti de Opcina a Fernetti, anche cola vecia strada e forsi anche cola mia vecia 500..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2957
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Mi credo che el colegamento che xe sta fato in quel de opcina xe colegar el scalo dei camion de ferneti ,che gaveva za el suo binario ,diretamente su la linea che da opcina va a sesana.Prima el se colegava co un suo binario sul scalo de opicina,quel più baso de la ferovia rodolfiana(dove che xe la stazion eletrica),cioè quela che colegava opcina con dutoglie e che po va avanti a novagorica e a Jesenice. Go leto de qualche parte che ghe gà tocà rinforzar la masicciata perchè franava e poi meter qualche scambio.La linea no xe eletrificada dentro el scalo dei camion de ferneti ,per cui se devi usar un locodiesel. Circa l'articolo del giornal sloven sui tempi de colegamento del porto de trieste con opicina ,i gà pensà che finalmente a Trieste i se gà fato furbi tornando a doprar la linea che da sant'andrea -porto novo- rozol ,porta a opcina pasando per sangiovani e sora greta.E efetivamente se staria 10 minuti inveze dei 50 pasando per aurisina per amdar a opcina.Inveze cusì no xe perchè questa linea no la dopra più nisun e se no stemo atenti i la smantela. Me intereso de tanto tempo dei trasporti de trieste e le ferovie nostre fa de tanto tempo la politica che vol che rete italia se fermi a venezia. Anche adeso che scrivo l'orario invernale ga ridoto a 5 treni el collegamento con Mestre al posto dei 33 de l'estate. Noi ne gà nianche per el c.....No se utiliza la linea opcina rozol sant'andrea perchè l'eletrificazion de l'italia xe sta fata nei ani 30 a3000 volt in continua.Tuto el mondo va in alternata perche i loco pol trainar più de mile tonelate .I nostri a continua più de oto cari noi tira in salita. Esisti le loco policorente,ma Treni italia no le ga o no le tira fora ,e anchei diesel chisà perchè noi vien dopradi. Xe i famosi misteri de Trieste che no xe quei da Adalberto tirgen. (ma anche questa xe una altra storia)


Torna a “El salotin”