Problemi del tram de Opcina
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- sum culex
- No montar in scagno
Per quel nome che ti no te rivi dir, a mi me ga convocà la Digos, sarà passai qulcossa più de 20 ani.AdlerTS ha scritto:Quell'altro nome non rivo dirlo![]()
![]()
![]()
Ve ricordè dele 'radio libere' che imperversava in quel tempo. Bon mi frequentavo (e go fato anche qualche trasmission) 'radio stereo'.
Iera el periodo che i parlava assai de bilinguismo e la signora Gherbez (no so se se scrivi cussì) la propagandava l'istituzion de sta roba.
Mi parlando per sta radio go dito: Oberdan ga tentado de farghe un atentato ale autorità costituite, i lo ga ciapado, ecc. e el xè stado processà come delinquente: per l'Italia el xè un eroe. Se mi ogi ghe fazo un atentato ala Gerbez son considerà un eroe o un delinquente? El giorno dopo el Prinorski ga publicà un articolo in cui i diseva che per radio un certo sior (mi) sta preparando un atentato ala Gerbez (o qualcossa de simile, mi no lo go leto e anche se govassi fato ..... fussi stada note fonda).
A quel punto denuncia e convocazion: logicamente per fortuna xè andà a finir tuto in gnente!
Storie vere de una volta.
Ciao
sum culex
- AdlerTS
- Cavalier del forum
L'altro giorno son andado su per via Colonia e all'altezza della cesetta i semafori xe involtizzadi in sacchi neri, tipo quei delle scovazze. PANICO !Bilbo ha scritto:alora, i pasagi a livel sula funicoalre funziona, quel che no funziona xe i semafori co i avisi per le machine che riva el tram, e sicome la media del'inteligenza de quei che guida no so se riva a 30, la roba xe no poco pericolosa.... lo go visudo ieri che go fato el giro in tram....
Uno che non abita a Trieste podessi benissimo pensar che xe binari morti.
Mi in quel tratto go spento la radio e me son fermado come se fossi un stop, ma quel drio de mi non iera tanto d'accordo: bisogna decider se farse tamponar o far un frontale col tram

Tornando alle vetture (grazie Sum) al capolinea de Opicina xe anche la carrozza maron, ma quela xe sconta soto un telon.

- Nona Picia
- Cavalier del forum
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- babatriestina
- Senator
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- Nona Picia
- Cavalier del forum