[mod]
Le foto, ospitate su imagestime, sono andate perdute. Nell'impossibilità di ricostruire la corretta sequenza delle immagini, Sum culex le ha inserite di nuovo, più sotto. Alcuni commenti, quindi, quindi, fanno riferimento alle foto che si trovano più avanti.
[/mod]
Sempre dal mar i primi due
Cussì se li vedi dala diga del porticiolo. Sto primo grupo de foto xè fate prima dei restauri, de seguito vederè quele fate dopo i lavori.
sum culex ha scritto:
E con queste foto go finì, ma voio far ancora una domanda: soto che stile architetonico se pol considerar sto complesso ?
se consideremo che i xe stati fatti ( i primi ) nel 1935, molti te risponderia "stile fascista" o "stile littorio".
Mi diria Stile anni 30, o stile moderno, o razionale, vista anche la presenza del cemento armato, la mancanza de decorazioni , ghirigori. Forsi più anni trenta, per l'uso delle curvature: altri gavessi forsi fatto spigoli più netti... ma no so chi che sia stado el architetto, se vedi che nol ga molta importanza del punto de vista architettonico!
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Me son acorto che bona arte dele foto dei topolini xè speride! Le meto tute de novo per no diventar mato a zercar quale che no xè più e quale che xè ancora.
Quasi tute le foto, trane che quele fate dal mar, xè fate in periodo che no xè bagni per evitar l'afolamento de gente.
Tuti i topolini da mar
Due con un poco de zoom in più per vederli un fià più in grande
I dani provocai da una maregiata sule banchine e sule porte dei servizi
Scuseme se iera qualche dopia cole foto vece, ma no iero in grado de sceglier quale che iera sparide e quale che iera stade ricuperade da image...va.ffà un c....
e che no le fussi sparide de novo come che go visto un per de giorni fà.
Cossa ve par dei bagni che a Trieste no se paga l'ingrsso?
ciao
sum culex