[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Bonzorno e ancora 'na volta un SINCERO E CALOROSO AUGURIO DI UNA PASQUA SERENA E FELICE!
Oggi dobbiamo festeggiare soprattutto la resurrezione del Nostro Signore Cristo Gesù!
Siate sereni!!! Lela.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
LELA ha scritto:Bonzorno e ancora 'na volta un SINCERO E CALOROSO AUGURIO DI UNA PASQUA SERENA E FELICE!
Oggi dobbiamo festeggiare soprattutto la resurrezione del Nostro Signore Cristo Gesù!
Siate sereni!!! Lela.
Si...con ovi colorai, de ciocolata o conigli...Ssai a far con la morte de Cristo!
Bona zornada Capuzi garbi, e Buona Pasqua anche a te!
Io sinceramente più che l'uovo colorato vedo una croce finalmente vuota e piena di fiori dentro ad un contenitore a forma d'uovo che è uno dei simboli della rinascita.
Comunque le immagini si possono interpretare, le parole NO!
Quello che c'è scritto è scritto con sincerità e và letto allo stesso modo.
Ciau, con simpatia, Lela.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Vado via tre giorni! Bona Pasqua e Pasqueta a tuti.
Ciaooooooooo
[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
LELA ha scritto:.
Quello che c'è scritto è scritto ...
Esattamente quello che aveva detto Ponzio Pilato ..
la prof prendi la penna per ricordar che no xe esattamente quel: Vangelo de Giovanni: Hò gègrapha, gègrapha (nel original grego) in latin quod scripsi scripsi cioè Quello che io ho scritto, ho scritto.
Comunque, Capuzi, se no te gradissi i auguri de bona Pasqua, li ritiro volentieri nei tui confronti, sostituendoli con auguri de bona vacanza. quel imagino che te la accetti più volentieri.
( per chi no se ricorda cossa che Pilato gaveva scritto: INRI Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum -Gesù di Nazareth re dei Giudei)
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciau sum culex, magnado tuti i dolzi che i te gà preparado?
Gavè pasado un bel zorno de Pasqua?
Mio Fradel e mio fio al telefono e po' babatriestina in t'un mp i me gà dito che a Trieste ghe jera 'na belisima zornada: che fortunai che se a abitar a Trieste!
Mi spero sempre de vinzer al loto par rivar a tornar a Trieste par sempre, ma sarà 'sai difizile, anzi, imposibile: NO' ZOGO MAI!
E 'deso, sum culex, te son pasado dala flora al fauna? Te se gà zà comprado la galina par i ovi par la Pasqua del 2010?
Se tropo bravi cò ste foto, 'deso me farò regalar una "macchina fotografica digitale" - anca se no' sò come che la xe fata, nè tantomeno come che se la dopra - e po' impararo anca mi a far foto: magari dale mie finestre e dal balcon!
Ciau ciau, sempre coon simpatia, Lela.
LELA ha scritto:
Se tropo bravi cò ste foto, 'deso me farò regalar una "macchina fotografica digitale" - anca se no' sò come che la xe fata, nè tantomeno come che se la dopra - e po' impararo anca mi a far foto: magari dale mie finestre e dal balcon!
per cominciar, col metodo "fraca botòn, salta macaco" , po co se ghe ciapa gusto se zerca de far meo
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)