Se no ricordo mal quel che schizava de più iera el tuffo con un ginocio piegado al peto e l'altra gamba drita in avanti: la schizada rivava verso de drio.
Ma xe passai i anni, adesso me tuffo solo de testa, savè, el tempo passa per tuti....
Co frequentavo mi i Topi nei primissimi anni 90 ghe jera uno o due "matti" che se tuffava montando sul passaman blu della parte alta del topolin ! Non so com e non i se ga mai copado
No go mai credù che i finirà in tempo! Ma se no i se dà una mossa voio veder cossa che ghe dirà i bagnanti, anche se po ala fine i doverà rasegnarse, mi compresa!
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Son tanto cativo se penso che quando i lavori sarà finidi scopriremo che se va dentro da un o due ingressi e che se paga el biglieto? Diseme che savè che me sbaglio, per favor!
e alora vedemo semo al 16 e el tempo se sta guastando, ma anche se xe ancora qualche lavoretto, stasera ga cominciado i festeggiamenti, per cui gavessi podudo anche metter in eventi..
el mar no ispira molto.
ma i festeggiamenti xe istesso, ogni topolin gaveva el suo, de una parte iera un gruppo de danza moderna:
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ma a un altro iera una sfilata de Miss Topolini, e spero che apprezzerè un poche de foto delle belle mule
naturalmente, iera pien de gente che fotografava la sfilata..
Nona Picia ha scritto:Bel servizio! E iera tuti fatti, dal primo all'ultimo? Perchè mi giovedì mattina go visto che due e mezzo iera ancora bastanza indrio....
no, no li go percorsi tutti, ma me par che i primi (verso Barcola) xe ancora in lavor, ben, oggi no i servi!