Anca mia nona e mia mama (e anca mio papà: insoma tuti.sono piccolo ma crescero ha scritto: mar 18 feb 2025, 17:50 Oggi dovevo parlare dei savoiardi e no me vegniva in testa el nome e me xe vegnù fora el termine sampagnini. Ve lo ricordè?

Anca mia nona e mia mama (e anca mio papà: insoma tuti.sono piccolo ma crescero ha scritto: mar 18 feb 2025, 17:50 Oggi dovevo parlare dei savoiardi e no me vegniva in testa el nome e me xe vegnù fora el termine sampagnini. Ve lo ricordè?
I savoiardi che xe vendudi qua xe come i mii sciampagnini de picio. I li ciama anca biscuit e el xe fato come che te scrivi ti. I xe mesi nei tiramisu.sono piccolo ma crescero ha scritto: mer 19 feb 2025, 7:16 scriveria cusì:
Sampagnìn s.m. Biscotto leggero, fatto solo con uova, zucchero e farina, oggi comunemente detto savoiardo.
termini volgari per gli organi sessuali femminilisono piccolo ma crescero ha scritto: gio 20 feb 2025, 5:44 Mi no conoso nè pataflaica nè pataciruli.
Anca mi giuraria, ma solo come sberla. Le parole con pataf me par onomatopeiche o magiorative, che fa più grando l'ogeto.Blues Briso ha scritto: ven 21 feb 2025, 8:04 Varda, pataf no go mai inteso... pataflaica per sberla no giureria de no gaver inteso, ma no son sicuro (me pareria più un modo "colorito")... pataflaca senza i no me par de ricordarlo come modo de dir.
Mi onestamente no diria mai "squara de balon", ma "fora squara" e "in squara" lo go sentido spesso.Squàra s.f. Squadra, in tutti i significati della lingua italiana, ma sentito più spesso come strumento da disegno. – Meter in squara; raddrizzare qualcosa, anche in senso figurato per cui può essere riferito anche ad una persona. Fora squara; storto, mal posizionato, anche in senso figurato.
Daghe un'ociada e dime se go messo be. E senò, coregime.babatriestina ha scritto: sab 1 mar 2025, 21:10 la mia amica che se preoccupa sempre xe una gran cagadubbi
un cagadubbi xe diferente de un cagamiracoli: el cagadubbi disi " farò meio a far cussì? ma forsi no, saria meio altro... ma forsi meio gnente.. te disi che va ben se fazo cussì?Piereto ha scritto: mer 5 mar 2025, 12:52 Forse più de una cagadubbi, mai inteso, la iera forsi un poco cagamiracoli, non andandoghe mai ben niente.