Go visto che sete squadre xe sul giro de aria e quatro zogarà contro squadre che in clasifica le xe più in alto. Una xe la Triestina. Chi vivi sperando ... Ma almeno un paregeto ...

Grasie, grasie. Qua se vedi el bon cuor del nostro Nini che ga lasà a Baba Triestina de darme una bona notizia. Ladies first. Se no xe una domanda fata par scherzo, forsi el nostro Nini te contarà come che funsiona el pleiaut. Un fato xe che le altre squadre le ga ziogado par la Triestina e le prosime tre partide le xe relativamente facili. Speremo che i greghi no fazi i moni. Bona sera a tuti. La squadra de qua la zioga ancora. Son tuto un tremor. Spero anca che quei de qua no fazi ....babatriestina ha scritto: Se go leto ben, el Unione ga vinto per 2 a 0... in casa col Belluno.
E i disi che i xe fora dela zona play out. Ma play out xe più che retrocessione?
Tanti auguri caro Nini! In bocca al lupo!Nini Naridola ha scritto:Penso che el mio "bon cuor" durerà ancora per qualche settimana perché anderò assai presto a visitar "Santa Maria degli Angeli" che no xè quela de Assisi bensì l'ospedal de Pordenon con quel nome e la mia Porziuncola sarà el leto del reparto laringo-maxillo per un intervento. El campionato xè ancora longo -manca 9 giornade- e spero che BabaTs dia altre bele notizie a Ciancele fin al mio "restauro". No so come sarà la mia vose ... ma el dito sulla tastiera doveria esser salvo per meterme de novo in contatto su sto Forum!
Fioi mii: I ga fato .... zero a zero in casa.Ciancele ha scritto:Grasie, grasie. Qua se vedi el bon cuor del nostro Nini che ga lasà a Baba Triestina de darme una bona notizia. Ladies first. Se no xe una domanda fata par scherzo, forsi el nostro Nini te contarà come che funsiona el pleiaut. Un fato xe che le altre squadre le ga ziogado par la Triestina e le prosime tre partide le xe relativamente facili. Speremo che i greghi no fazi i moni. Bona sera a tuti. La squadra de qua la zioga ancora. Son tuto un tremor. Spero anca che quei de qua no fazi ....babatriestina ha scritto: Se go leto ben, el Unione ga vinto per 2 a 0... in casa col Belluno.
E i disi che i xe fora dela zona play out. Ma play out xe più che retrocessione?
Nini mio, ai mii amici no auguro mai gnente, parchè porto pegola e vien sempre el contrario. Podaria augurar el contrario, ma se no funziona? Se el dito no funziona, ciol un marteleto o qualche obietore de cosienza che frachi par ti. Ma noi ghe volemo ben al tuo ditin.Nini Naridola ha scritto: Penso che el mio "bon cuor" durerà ancora per qualche settimana perché anderò assai presto a visitar "Santa Maria degli Angeli" che no xè quela de Assisi bensì l'ospedal de Pordenon con quel nome e la mia Porziuncola sarà el leto del reparto laringo-maxillo per un intervento. El campionato xè ancora longo -manca 9 giornade- e spero che BabaTs dia altre bele notizie a Ciancele fin al mio "restauro". No so come sarà la mia vose ... ma el dito sulla tastiera doveria esser salvo per meterme de novo in contatto su sto Forum!
El lupo che crepi e inveze che ti te staghi meio de prima: tanti auguri!!!!Nona Picia ha scritto: Tanti auguri caro Nini! In bocca al lupo!
Nini mio, bongiorno. So che te pensarà: Mi me rompo par farghe 'ver i risultati e quel porco no disi gnente. Nini, quel porco xe ciapà. Un altro, il cui nome faceva rima con "te ne ga guà pulito", iera operaio, pastore, costruttore e guerriero. Mi son autista, cogo, fachin, badante e chi più ne ha più ne metta. Notizie tipo "la Triestina" ga perso o "la squadra de qua va in B" (stamatina i ga scazà l'alenador) xe bele notizie rispeto a quele che ciapo qua. Ma, come che su usa dir a Trieste, basta salute.Nini Naridola ha scritto: Nell'infrasettimanale sconfitte fora casa tutte e due le giuliane per 2 a 1. La Triestina a Montebelluna e el Monfalcon a Fontanafredda ... e forsi (senza portarghe via el piazer a BabaTs!) rivo anche a dar el risultato de domenica prossima.