Triestina in serie D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
-
- Distinto
Triestina in serie D
Sepur straco morto, no posso butarme in pajon e lassar Ciancele sui spini: i Greghi ga scominzià mal la serie D (sarà de cambiar titolo e no meter più "Eccellenza"?) a Pergine Valsugana i ga perso per 2 a 1.
Re: Triestina in serie D
Caro Nini Naridola, bon giorno e grassie. Straco morto e in gran pensier (Cechelin) no te me ga dismentigà. Ma per dir una roba seria: Se capisi che perder no piasi mai, ma dipendi de come che se perdi. Xe speranza o devo crompar una scaciacani se in un momento de sconfort decido de ... 

-
- Distinto
Caro Ciancele, vedi de usar la scaciacani su Godeas (super-bomber) che ga sbajà el rigor del paregio!
Godeas zogava ani anorum fa. Ma no'l xe in pension? O xe un el fio?Nini Naridola ha scritto:Caro Ciancele, vedi de usar la scaciacani su Godeas (super-bomber) che ga sbajà el rigor del paregio!

-
- Distinto
Dennis Godeas xe sempre quel: mi go scominzià a sentir parlar de lui nel 1991, quando iero ricoverà a Cattinara e gavevo nel leto acanto suo zio che no'l fazeva che parlar de lui (con mi, coi infermieri, coi dotori, coi altri pazienti). Un giorno el xe vignù a trovarlo, cussì finalmente lo go conossù: un spilungon sul metro e novanta tuto pele e ossa, ma el gaveva un sedici anni se adesso i ghe ne ga 38 za fati. Gavevo leto che el ga zogà in 15 o 16 squadre. Una volta capocanonier de serie B ma no me ricordo più con che squadra.
El nome coreva a Trieste quando che paron dela Triestina iera un ciosoto (di Chioggia). No me ricordo el nome. Godeas xe vignù e 'ndà via. El iera braveto. Cusì me par de 'ver leto sul giornal in una mia visita a Trieste. Iera nei ani novanta. Me par ch'el gabi zogà 'sai in Cabibia (squadre del meridione). Qualche volta i veci i ghe la fa veder ai giovini. Scriventi inclusi.Nini Naridola ha scritto:Dennis Godeas xe sempre quel: mi go scominzià a sentir parlar de lui nel 1991, quando iero ricoverà a Cattinara e gavevo nel leto acanto suo zio che no'l fazeva che parlar de lui (con mi, coi infermieri, coi dotori, coi altri pazienti). Un giorno el xe vignù a trovarlo, cussì finalmente lo go conossù: un spilungon sul metro e novanta tuto pele e ossa, ma el gaveva un sedici anni se adesso i ghe ne ga 38 za fati. Gavevo leto che el ga zogà in 15 o 16 squadre. Una volta capocanonier de serie B ma no me ricordo più con che squadra.

-
- Distinto
Nini Naridola ga scrito:
Sofferta vittoria dell'Unione sul Belluno. 1 a 0 allo stadio Rocco.
Caro Nini, bon giorno. Meo quel che pezo. Sarà stai in tanti a patir e, come suolsi dire, mal comune mezo gaudio.
Grasie e stame ben.
Sofferta vittoria dell'Unione sul Belluno. 1 a 0 allo stadio Rocco.
Caro Nini, bon giorno. Meo quel che pezo. Sarà stai in tanti a patir e, come suolsi dire, mal comune mezo gaudio.
Grasie e stame ben.
-
- Distinto
In un momento de deboleza son 'ndà ogi in internet a veder la clasifica. Le do le ga sempre vinto, la Triestina 1 a 1 a 1 = 4 punti. Domenica contro Este (Ferara?) dovaria vinzer. Cosa disè? El Monfalcon ga 'vù più pegola e ga solo un punto. E noi che figli siamo? Attendiam, attendiam, attendiamo. Basta salute.
-
- Distinto
Eh! Che porchi!Nini Naridola ha scritto:"Doveria vinzer"?
L'Este espugna il Rocco: 1 a 0.
-
- ixolan
Este xe una belisima citadina in provicia de Padova.Ciancele ha scritto:In un momento de deboleza son 'ndà ogi in internet a veder la clasifica. Le do le ga sempre vinto, la Triestina 1 a 1 a 1 = 4 punti. Domenica contro Este (Ferara?) dovaria vinzer. Cosa disè? El Monfalcon ga 'vù più pegola e ga solo un punto. E noi che figli siamo? Attendiam, attendiam, attendiamo. Basta salute.
L
Nini Naridola, scusa, ma me xe scampà.Ciancele ha scritto:Eh! Che porchi!Nini Naridola ha scritto:"Doveria vinzer"?
L'Este espugna il Rocco: 1 a 0.

Grassie par l'informazion e bona setimana.
Este (el duca) go meso sempre insieme con Ferara (anca ducato?). Mi iero bravo in storia. Forsi più in contar storie.molighe el fil ha scritto: Este xe una belisima citadina in provicia de Padova.

De Padova go un, anzi do boni ricordi. Uno co' la clapa de l'atletica ai campionati regionali e un co' la mia putelina un zinquanta ani fa. Co' la nostra folchesvagen (Volkswagen). Gavemo anca pernotado là. Ma sopratuto magnà. 'ssai e 'ssai ben!
-
- Distinto
- babatriestina
- Senator
insoma le gavemo ciapade de novo... 

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
-
- Distinto
Brava, vera tifosa! De solito se disi:- Gavemo vinto. E i ghe le ga ciapade de novo!
Ciao, Nini. Se no i sa a chi darghe la colpa, che i me la dia a mi. Ieri go pensà a tuto e a tuti. Meno che ala Triestina.Nini Naridola ha scritto:Montebelluna-Triestina 3-1