altro che le decorazioni tute precise del palazzon dela Banca del lavoro, che po lo vardavo, el xe piturado tuto color fango..

sì, e con stabilizzator de imagine, la xe fata stando de l'altro lato del canalNona Picia ha scritto:Queste foto xe prodotti dela 12x?![]()
![]()
no ;-D el xe cuel in cel la` in alto a sinistra ;-D vardilo che bel che 'l xe ... che ben che 'l tien verte le ale ;-D ... che xvelto che 'l xvola ;-D ... che sicuro de se' anca se xe nuvoloni ;-D ... si si ... el colega el xe vignudo sai ben ;-D ... proprio una bela foto ;-D ... e de 'l resto un colega de adler no pol che eser un altro che xvola, no? ;-D ;-D ;-D ;-D ;-DNona Picia ha scritto:El iera forsi là soto con la barca?
Non savevo se scriverlo qua o drio del "Go fato un giro " de Franco... bon scrivo qua: ste bitte ga un nome specifico: Garofolini.babatriestina ha scritto:alcuni particolari del Canal:
le vece bitte de piera settecentesche de co ormeggiava i vapori
si, va ben, stago zercando el pel in te 'l ovo, ma no credo che in canal gabi mai ormegiado i vaporiAdlerTS ha scritto:babatriestina ha scritto:[...] co ormeggiava i vapori [...]
alora:ffdt ha scritto: ma no credo che in canal gabi mai ormegiado i vaporie gnanca che ghe ne fusi za in te 'l '700 ;-:-)
si, ma i vapori de linea i iera tropo grandi e le barche pice de carigo le xe restade a vela fin a dopo la seconda guera mondial ... sai trabacoli ghe ierababatriestina ha scritto:[...] navi in canal xe entrade fin che no i ga bloccado i ponti [...]
che mi sapio el canal el iera zona de comercio, e no credo che ghe fusi vapori cusi` pici per andarghe dentro ... i me paresi antieconomici, ma poso xbaliarmebabatriestina ha scritto:[...] vaporetto nel Otocento [...]
credo che cuei a vela i vigniva ciamadi co ' 'l suo nome ... barcheti, pieleghi, trabacoli, e cusi` avantibabatriestina ha scritto:[...] go sentido doprar la parola "vapori" in general per navi[...]
de precixo no so, ma no me meraviliasi tropo de scoprir che i se moveva a forza de brazi o zucadi co' i cavaibabatriestina ha scritto:[...] come fazeva manovra i velieri [...]
La parola "vapor" per mi la implica l'esistenza de un motor. Inveze una parola generica xe "barca", usada anche per le navi.babatriestina ha scritto:.......... velieri no xe una parola triestina e mi go sentido doprar la parola "vapori" in general per navi, senza andar tropo a discuter se veramente i gaveva el motor.ffdt ha scritto: ma no credo che in canal gabi mai ormegiado i vaporie gnanca che ghe ne fusi za in te 'l '700 ;-:-)
La stessa trasmission de tele 4, "Curiosità", che citavo da un'altra parte ieri segnalava che lo zero segnado dal mareografo del ns. canal de Ponterosso fungeva da punto de riferimento per tutta la cartografia elaborada nell'Impero AU ! Ponterosso ombelico del mondo.babatriestina ha scritto:zoomando un poco, go un dettaglio delle tacche del mareografo del canal
gavevo messo un per de foto qua1382-1918 ha scritto:
La quota 0 per tutto il territorio dell'ex'Impero Austro-Ungarico, più Serbia e Montenegro, xe el punto che xe stado scelto come 0 nel 1875 e che se trova sul Molo Sartorio a Trieste. Se lo pol veder materializzado da un grosso ciodo.
Bona...note a tute/i,ffdt ha scritto:si, ma i vapori de linea i iera tropo grandi e le barche pice de carigo le xe restade a vela fin a dopo la seconda guera mondial ... sai trabacoli ghe ierababatriestina ha scritto:[...] navi in canal xe entrade fin che no i ga bloccado i ponti [...]
che mi sapio el canal el iera zona de comercio, e no credo che ghe fusi vapori cusi` pici per andarghe dentro ... i me paresi antieconomici, ma poso xbaliarmebabatriestina ha scritto:[...] vaporetto nel Otocento [...]
credo che cuei a vela i vigniva ciamadi co ' 'l suo nome ... barcheti, pieleghi, trabacoli, e cusi` avantibabatriestina ha scritto:[...] go sentido doprar la parola "vapori" in general per navi[...]
de precixo no so, ma no me meraviliasi tropo de scoprir che i se moveva a forza de brazi o zucadi co' i cavaibabatriestina ha scritto:[...] come fazeva manovra i velieri [...]