Mestiere de spia
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: Mestiere de spia
Penso che in guera no iera Ciancele a decifrar i codi segreti ma qualchedun un poco più sgaio. Dopo la guera i fazeva veder qualche film dove che iera i mati sentai a studiar cosa che iera scrito. Caligo xe se no se sa esatamente in che lingua che i scrivi. Ma col tempo i trova fora. Ma intanto se fa bazilar. 

Ve conto per dir de la gente insospetabile che fa la spia, che el musicista Leroy Anderson quel che ga scrito tante bele musiche per orchestra nei ani 50 ( tipo Blu tango, Syncopated clock, etc ) el ga lavorà in guera come decifratore nei servizi spionisti che gaveva base in Islanda.
- babatriestina
- Senator
e in guerra i italiani se domandava Ma come i fa a saver, sti aleati, ogni volta quando che la flotta va fora del porto?
anche se no i saveva gnanca che i gaveva el radar e magari per zerte informazioni no ocoreva romper el codice, bastava conosser " don Giuseppe 'o spione"
anche se no i saveva gnanca che i gaveva el radar e magari per zerte informazioni no ocoreva romper el codice, bastava conosser " don Giuseppe 'o spione"

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)